پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن 4 در ماه ژوئن 2018

رسانه کلیک - شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به تازگی فهرست اسامی پرفروش ترین بازی های ماه ژوئن 2018 فروشگاه پلی استیشن را منتشر کرد که در آن شاهد صدرنشینی عجیب بازی Grand Theft Auto V هستیم!

پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن 4 در ماه ژوئن 2018

ساعاتی پیش شرکت ژاپنی سونی بنا به رسم همیشگی خود لیست پرفروش ترین بازی های ماه ژوئن 2018 فروشگاه پلی استیشن را در بلاگ رسمی خبری پلی استیشن با بازیکنان و کاربران به اشتراک گذاشت که این لیست نشان از عملکرد فوق العاده و باورنکردنی بازی Grand Theft Auto V می دهد و به واسطه آن، رکورد تازه تری را برای این مجموعه کم نظیر و بی نقص به ثبت رسید.

با اینکه ماه ژوئن یکی از ماه های آرام و بی سر و صدای امسال صنعت بازی های ویدیویی به شمار می رود، اما رقابت فروش عناوین ویدیویی در این ماه جذاب و مهیج بود، به طوری که این رقابت صرفا بین بازی های قدیمی و نسبتا جدیدی از جمله God of War صورت گرفت و با صرف نظر از بازی Jurassic World Evolution، هیچ کدام یک از بازی های ماه ژوئن قادر به حضور در فهرست 10 بازی برتر و پرفروش فروشگاه پلی استیشن استور نشدند و تاثیری در فروش سایر عناوین ویدیویی قدیمی نگذاشتند.

بر این اساس، به نظر می رسد شاهکار استودیوی راک استار گیمز یعنی Grand Theft Auto V حالا حالاها در تمامی لیست پرفروش ترین بازی های ویدیویی ماندگار است و همچنان به فروش خیره کننده خود ادامه می دهد. با اینکه بیش از چهار از انتشار نسخه نسل هشتم بازی جی تی ای وی می گذرد، لیکن این عنوان از همان روزهای ابتدایی تا به امروز در اغلب جداول جز 10 بازی پرفروش و برتر بوده و هرگز از حضور در این چارت ها غافل نمانده است.

با این حال، با توجه به انتشار بازی های انحصاری مشهور و پرطرفدار کنسول پلی استیشن 4 نظیر گاد آو وار و Detroit: Become Human در سال جاری میلادی، لقب پرفروش ترین بازی ماه ژوئن 2018 فروشگاه پلی استیشن به عنوان Grand Theft Auto V داده شد و در حال حاضر، این بازی به محبوب ترین و پرفروش ترین عنوان ماه مذکور فروشگاه PlayStation تبدیل شده است.

جدیدترین بازی شبیه ساز فوتبال شرکت الکترونیک آرتز یعنی FIFA 18 نیز به مانند GTA V بهترین استفاده را از این بازار آرام عناوین ویدیویی در ماه ژوئن کرد و به خاطر اعمال تخفیف وسوسه انگیز و مناسب سازندگان، فروش این بازی با رشد قابل توجهی رو به رو شد و در منطقه آمریکا توانست خود را در جایگاه دوم جدول قرار دهد. البته، برهچیکس پوشیده نیست که آغاز رقابت های جام جهانی 2018 روسیه و همچنین انتشار رایگان بسته ویژه این جام جهانی در قالب به‌روز رسانی، نقش به سزایی در فروش بازی داشته است.

نکته مهم این است که عملکرد بازی فیفا 18 در منطقه اروپا بهتر از منطقه آمریکا بوده و ظاهرا غالب کاربران اروپایی خرید این بازی ورزشی را به سایر عناوین ترجیح دادند. بدین ترتیب، فیفا 18 در این ماه به بیشترین میزان فروش عناوین در منطقه اروپا دست یافت و جایگاه نخست این جدول را از آن خود کرد.

در نهایت، آخرین اثر ویدیویی استودیوی نامدار و سرشناس «سانتا مونیکا» به نام God of War جایگاه سوم جدول را در هر دو منطقه آمریکا و اروپا به خود اختصاص داد. عنوان Jurassic World Evolution نیز تنها بازی جدید ماه ژوئن سال جاری میلادی است که فروش رضایت بخشی را تجربه کرد و توانست در فهرست پرفروش ترین بازی های این ماه فروشگاه پلی استیشن حضور یابد.

ناگفته نماند؛ بازی ریسینگ جدید شرکت فرانسوی یوبی سافت یعنی The Crew 2 در روزهای پایانی ماه ژوئن عرضه شد و بدین علت، عملکرد و فروش این عنوان در گزارش ماه آتی شرکت سرگرمی های تعاملی سونی مشخص می شود.

در گروه پرفروش ترین بازی های هدست واقعیت مجازی پلی استیشن، بازی Job Simulator دوباره به جایگاه اول جدول بازگشت و به صدرنیشینی بازی Killing Floor: Incursion خاتمه داد. عنوان هیجان انگیز Superhot VR نیز در این ماه به دلیل عملکرد و فروش مناسب، با دو پله صعود در رده دوم قرار گرفت. هرچند، ترتیب قراگیری عناوین ویدیویی واقعیت مجازی در منطقه اروپا مشابه منطقه آمریکا نیست و در این منطقه دو بازی Rick and Morty: Virtual Rick-ality و Batman: Arkham VR به ترتیب جایگاه اول و دوم جدول را به خود اختصاص دادند.

اما از پرفروش ترین بازی های هدست واقعیت مجازی پلی استیشن که بگذریم، پک Wingman Starter حالت بتل رویال بازی Fortnite در جایگاه اول جدول پرفروش ترین بسته های الحاقی این ماه فروشگاه پلی استیشن دیده می شود. البته سایر دی ال سی های این عنوان به نام های Starter و Standard Founder's به ترتیب در رده دوم و سوم جدول قرار دارند که افتخار دیگری را برای این عنوان پرمخاطب و سازندگان آن رقم زده اند.

در ادامه می توانید لیست کامل پرفروش ترین بازی های ماه ژوئن 2018 فروشگاه پلی استیشن استور که شامل فروش بازی های پلی استیشن ۴، بسته های الحاقی، عناوین هدست واقعیت مجازی پلی استیشن و غیره می شود را در دو منطقه آمریکا و اروپا مشاهده کنید.

پرفروش ترین بازی های ماه ژوئن 2018 فروشگاه پلی استیشن

کنسول پلی استیشن ۴ - منطقه آمریکا
  1. Grand Theft Auto V
  2. FIFA 18
  3. God of War
  4. The Last Of Us Remastered
  5. Detroit: Become Human
  6. Mortal Kombat XL
  7. Jurassic World Evolution
  8. Horizon Zero Dawn: Complete Edition
  9. Minecraft: PlayStation 4 Edition
  10. Gran Turismo Sport

پرفروش ترین بازی های ماه ژوئن 2018 فروشگاه پلی استیشن

کنسول پلی استیشن ۴ - منطقه اروپا
  1. FIFA 18
  2. Jurassic World Evolution
  3. God of War
  4. Gran Turismo Sport
  5. Grand Theft Auto V
  6. Horizon Zero Dawn
  7. The Crew 2
  8. Need for Speed Payback
  9. Fallout 4
  10. Detroit: Become Human
  11. The Last of Us Remastered
  12. Gang Beasts
  13. Rise of the Tomb Raider
  14. Battlefield 1 & Titanfall 2 Ultimate Bundle
  15. Minecraft: PlayStation 4 Edition
  16. Battlefield 4
  17. The Witcher 3: Wild Hunt
  18. Tom Clancy's Rainbow Six Siege
  19. Far Cry 5
  20. Battlefield 1

پرفروش ترین بازی های ماه ژوئن 2018 فروشگاه پلی استیشن

واقعیت مجازی پلی استیشن - منطقه آمریکا
  1. Job Simulator
  2. SUPERHOT VR
  3. DRIVECLUB VR
  4. Rick and Morty: Virtual Rick-ality
  5. DOOM VFR
  6. Farpoint
  7. Killing Floor: Incursion
  8. Until Dawn: Rush of Blood
  9. PlayStation VR Worlds
  10. Moss

پرفروش ترین بازی های ماه ژوئن 2018 فروشگاه پلی استیشن

واقعیت مجازی پلی استیشن - منطقه اروپا
  1. Robinson: The Journey
  2. Batman: Arkham VR
  3. Job Simulator
  4. Arizona Sunshine
  5. Drunkn Bar Fight
  6. Rick and Morty: Virtual Rick-ality
  7. DOOM VFR
  8. RollerCoaster Legends II: Thor's Hammer
  9. Bravo Team
  10. Keep Talking and Nobody Explodes

پرفروش ترین بسته های الحاقی ماه ژوئن 2018 فروشگاه پلی استیشن

کنسول پلی استیشن ۴ - منطقه اروپا
  1. Fortnite Battle Royale - Wingman Starter Pack
  2. Fortnite Battle Royale - Starter Pack
  3. Fortnite - Standard Founder's Pack
  4. Rocket League - Jurassic World Car Pack
  5. Call of Duty: WWII - The United Front: DLC Pack 3
  6. Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds
  7. Tom Clancy's Rainbow Six Siege - Rainbow Six Siege Year 3 Pass
  8. Call of Duty: Black Ops III The Giant Zombies Bonus Map
  9. Destiny 2 - Expansion Pass
  10. Fortnite - Deluxe Founder's Pack

برترین بازی های رایگان ماه ژوئن 2018 فروشگاه پلی استیشن

کلیه پلتفرم ها - منطقه آمریکا
  1. H1Z1: Battle Royale
  2. Fortnite Battle Royale
  3. Fallout Shelter
  4. Brawlhalla
  5. Paladins
  6. PRO EVOLUTION SOCCER 2018 LITE
  7. Warframe
  8. DC Universe Online Free-to-Play
  9. 3on3 FreeStyle
  10. America's Army: Proving Grounds

پرفروش ترین بازی های ماه ژوئن 2018 فروشگاه پلی استیشن

کنسول دستی پلی استیشن ویتا - منطقه آمریکا
  1. Stardew Valley
  2. God of War: Collection PS Vita
  3. METAL GEAR SOLID: HD COLLECTION PS Vita
  4. Bloodstained: Curse of the Moon
  5. Odin Sphere Leifthrasir
  6. Call of Duty: Black Ops Declassified
  7. Minecraft: PlayStation Vita Edition
  8. Persona 4 Golden
  9. Jak and Daxter Collection
  10. Persona 4: Dancing All Night

برای مشاهده لیست کامل اسامی پرفروش ترین بازی های ماه ژوئن 2018 فروشگاه پلی استیشن استور نظیر برنامه ها و عناوین ویدیویی پرفروش کنسول های پلی استیشن کلاسیک در منطقه آمریکا به وب سایت رسمی اطلاع رسانی پلی استیشن مراجعه کنید.

در پایان، لازم به یادآوری است که دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 و کاربران عضو سرویس پلی استیشن پلاس در ماه جاری می توانند دو بازی ویدیویی فوق العاده Absolver و Heavy Rain را به صورت رایگان دریافت کنند و از تجربه آن ها لذت ببرند.

در طرف دیگر، کاربران کنسول پلی استیشن 3 نیز در این ماه به صورت رایگان به دو عنوان Deception IV: The Nightmare Princess و Rayman 3 HD دسترسی دارند. در نهایت، شرکت ژاپنی سونی در ماه جولای امسال عناوین ویدیویی Space Overlords و Zero Escape: Zero Time Dilemma را برای کاربران و دارندگان کنسول دستی پلی استیشن ویتا و اعضای سرویس پلی استیشن پلاس در نظر گرفته است. توجه داشته باشید که بازی Space Overlords به لطف پشتیبانی از قابلیت کراس بای (Cross Buy) بر روی دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 نیز قابل اجرا است. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید.

حال، دیدگاه شما در رابطه با پرفروش ترین بازی های ماه ژوئن 2018 فروشگاه پلی استیشن استور چیست؟ به نظر شما، انتشار بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 می تواند تاثیر منفی بر روی فروش عنوان Grand Theft Auto V بگذارد و به این روند فروش باورنکردنی شاهکار راک استار گیمز خاتمه دهد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر