بروزرسانی مهم ایکس‌ باکس وان منتشر شد

رسانه کلیک - شرکت مایکروسافت بروز رسان بزرگی را برای کنسول نسل هشتم خود یعنی ایکس باکس وان منتشر کرد که قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را به دستگاه اضافه می کند.

بروزرسانی مهم ایکس‌ باکس وان منتشر شد

بروز رسان جدید کنسول ایکس باکس وان یکی از بروز رسان های بزرگ این دستگاه به شمار می رود که چندین قابلیت جدید را برای کاربران و دارندگان Xbox One به ارمغان می آورد. این بروز رسانی هم اکنون برای تمامی مدل های ایکس باکس وان از جمله مدل استاندارد و اسلیم (Xbox One S) در دسترس است. بر اساس گزارش بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت، قابلیت بروز رسان جدید کنسول ایکس باکس وان شامل عکس پروفایل دلخواه، قابلیت Co-Stream در میکسر، دسترسی سریع به حساب کاربری بر روی یک کنسول (لینک کنترلر با حساب کاربری)، برگزاری مسابقات در بازی Killer Instinct و اشتراک گذاری درخواست عضویت در گروه در برنامه Xbox App است.

با این بروز رسانی جدید، دیگر به راحتی می توانید تصویر مورد علاقه خود را بدون هیچ گونه محدودیتی و به صورت مستقیم از کنسول Xbox One بر روی پروفایل شخصی حساب کاربری ایکس باکس لایو قرار دهید. برای این کار، کافی است بر روی کنسول، رایانه شخصی و یا تلفن های همراه خود وارد حساب کاربری شبکه Xbox Live شده و با مراجعه به بخش تنظیمات اکانت، تصویر مورد نظر خود را مستقیما آپلود نمایید. البته برخی از تصاویر مغایر قوانین شبکه ایکس باکس لایو که امکان بارگذاری چنین تصاویری وجود ندارد. همچنین با این قابلیت جدید، بازیکنان می توانند تصویر پس زمینه پروفایل (Club) را بر اساس سلیقه خود تغییر دهند.

قابلیت دیگر بروز رسان بزرگ کنسول ایکس باکس وان، Co-Stream نام دارد. به کمک این قابلیت، بازیکنان و کاربران قادر هستند که به کمک حداکثر سه نفر از دوستان خود، در برنامه میکسر از عناوین خود ویدیو به اشتراک بگذارند. برای این کار، به بخش حساب کاربری خود مراجعه کرده و با کلیک بر روی گزینه Invite to Co-Stream، به کاربران و دوستانی که قصد شرکت در استریم گروهی دارند را دعوت کنید. پس از تایید درخواست توسط دوستان شما، امکان broadcast گروهی به کمک سرویس میکسر وجود دارد. در کنار این قابلیت، ردموندی ها با ایجاد تغییراتی در بخش اشتراک گذاری ویدیوها، دسترسی به سایر استریم ها را آسان تر کرده اند.

برای افرادی که کنسول ایکس باکس وان خود را با سایر کاربران نیز به اشتراک می گذارند و هر کاربر با کنترلر مخصوص به خود به تجربه بازی های ویدیویی می پردازند، این بروز رسانی جدید بسیار کارآمد خواهد بود. به لطف قابلیت جدید، وارد شدن به حساب کاربری ایکس باکس لایو آسان تر شده است چرا که پس از روشن کردن کنترلر و کنسول، دیگر احتیاجی به انتخاب دستی حساب کاربری نیست و کنسول ایکس باکس وان بر اساس کنترلر کاربر، مستقیما وارد حساب کاربری می شود. البته برای فعال سازی این قابلیت، لازم است ابتدا به بخش تنظیمات ایکس باکس وان مراجعه کرده و کنترلر و حساب کاربری مورد نظر را با یکدیگر لینک کنید.

همچنین در پی این بروز رسانی، امکان ایجاد مسابقات در بازی Killer Instinct برای تمامی بازی بازان فراهم شده است. به علاوه، شرکت مایکروسافت بروز رسانی جدیدی برای نسخه آی او اس (iOS) و اندروید برنامه Xbox App منتشر کرده که قابلیت Looking-for-Group را به آن اضافه می کند.

برای مشاهده تمامی قابلیت ها و جزئیات بیشتر در خصوص این بروز رسانی جدید، به وب سایت رسمی میجر نیلسون (وب سایت رسمی ایکس باکس) مراجعه کنید. در انتهای این گزارش، پس از نصب این بروز رسانی، چه تغییراتی در کنسول ایکس باکس وان شما ایجاد شده است؟

ارسال نظر