بیل گیتس و استیفنسون سوار بر خودروی رویایی تسلا

تلاقی داستان های علمی تخیلی و فناوری را به بهترین شکل در ویدئوی کوتاه سه دقیقه ای منتشر شده در اوایل این هفته توسط بیل گیتس بنیان گذار مایکروسافت می توان مشاهده کرد.

بیل گیتس و استیفنسون سوار بر خودروی رویایی تسلا

به گزارش کلیک، گیتس در این ویدئو از رئیس یک شرکت بزرگ فناوری به یک هوادار تبدیل می شود، در همین راستا او با نیل استیفنسون، نویسنده داستان های علمی تخیلی ملاقات می کند تا درباره آخرین رمان او با نام Seveneves صحبت کنند.
همان گونه که در اوایل این هفته اعلام کردیم، این کتاب در لیست کتاب های گیتس برای خواندن در تابستان قرار دارد. گیتس در وب سایت خود خلاصه کوتاهی از این کتاب قرار داده است، او نوشته است: " Seveneves تمام چیزهایی که من درباره مسائل علمی تخیلی دوست دارم را به من یادآوری می کند. این کتاب یک رمان عالی است تا در آن غرق شویم، از آن یاد بگیریم و درباره آن فکر کنیم. این کتاب بیش از هر چیز دیگری من را به این فکر انداخت که باید دوباره مطالعه در زمینه موضوعات علمی تخیلی را آغاز کنم. "

اما جالب ترین بخش ملاقات گیتس و استیفنسون مربوط به محیط بسیار آمیخته با فناوری این ملاقات بود.
این دو نفر که هر دو در سیاتل زندگی می کنند، سوار بر یک اتومبیل تسلا شدند ( که احتمالاً تخیلی ترین اتومبیلی است که شما می توانید آن را خریداری کنید) و تمام مکالمات درون اتومبیل توسط یک دوربین ۳۶۰ درجه ضبط شد، که این بدین معناست که شما می توانید این مکالمه را با استفاده از یک هدست واقعیت مجازی مشاهده کنید.
این ملاقات به اندازه برنامه " یک کافه با کمدین ها در اتومبیل" طولانی و مفصل نیست، اما بدون تردید بهترین ملاقات علمی تخیلی ذهن هایی است که ما تا به حال دیده ایم.
منبع:msn

ارسال نظر