قدرت‌نمایی کادیلاک در شانگهای

امروزه تبلیغات نقش بسیار مهمی در موفقیت یک تجارت و یا صنعت دارد. اما تبلیغات به شیوه سنتی، بهره‌وری گذشته را ندارد؛ به‌همین سبب، کمپانی‌ها هر روز از روش‌های جدیدی برای نمایش محصولات خود استفاده می‌کنند.

قدرت‌نمایی کادیلاک در شانگهای

this-cadillac-ct6-is-sleeping-with-the-fishes-in-shanghai_8

به گزارش کلیک، شرکت نمایندگی فروش محصولات شرکت جنرال موتورز در کشور چین که با نام SAIC-GM شناخته می‌شود، راه بسیار جالبی را برای تبلیغ مدل Cadillac CT6 خود در پیش گرفته است. این روزها مردم ساکن در منطقه‌ای به‌نام Xintiandi (بهشت شانگهای)، هنگام مراجعه به بازار محلی معروفشان، با صحنه ای بسیار عجیب مواجه می‌شوند: یک آکواریوم شامل تعداد زیادی ماهی و البته یک کادیلاک!

this-cadillac-ct6-is-sleeping-with-the-fishes-in-shanghai_4

این شیوه تبلیغات، زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید در منطقه Xintiandi هیچ خودرویی تردد نمی‌کند. شاید همین امر باعث توجه بیشتر رهگذران به این کادیلاک غوطه‌ور در آب شده باشد. شاید هم ماهی‌گلی‌های داخل آکواریوم، که به عقیده مردم چین باعث خوش شانسی در کار هستند، باعث موفقیت این پروژه تبلیغاتی شده است. افسوس که این موفقیت تبلیغاتی در سال‌های دهه ۵۰ که کادیلاک به‌عنوان نمادی برای لوکس بودن شناخته می‌شد، به‌دست نیامد.

this-cadillac-ct6-is-sleeping-with-the-fishes-in-shanghai_7

ارزانترین مدل کادیلاک CT6 با قیمت ۶۷٫۲۷۵ دلار، از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندری مجهز به توربوشارژر، با قدرت ۲۷۵ اسب بخار بهره می‌برد. از سوی دیگر بهترین مدل این سری، با قیمتی معادل ۱۲۵٫۲۲۰ دلار، دارای موتور ۳ لیتری شش سیلندر وی-شکل با توانایی تولید ۴۰۵ اسب بخار قدرت در حال حاضر در بازار موجود است.

منبع: autoevolution

ارسال نظر