اپلیکیشن +Camera هماهنگ شده با قابلیت‌های دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس

اپلیکیشن +Camera، یکی از اپلیکیشن های عکاسی برای iOS است که با ویژگی های دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس هماهنگ است و توانایی پشتیبانی از لنز های آیفون ۷ پلاس و عکاسی با فرمت RAW را دارد.

اپلیکیشن +Camera هماهنگ شده با قابلیت‌های دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس

به گزارش کلیک ، با ارائه شدن آیفون ۷ پلاس اپلیکیشن های زیادی برای دوربین دوگانه این گوشی هوشمند ارائه شد، هدف تمام این اپلیکیشن ها پشتیبانی از ویژگی های خاص دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس است. در این میان اپلیکیشن +Camera یکی از اپلیکیشن های خوب این زمینه است که با ویژگی های دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس هماهنگ است.

هنگامی که شما با آخرین ورژن اپلیکیشن +Camera عکاسی کنید می توانید به راحتی حالت عکاسی خود را انتخاب کنید، با لنز واید عکاسی می کنید، یا با لنز تله فتو، شما به راحتی می توانید میان این دو لنز یکی را انتخاب کنید.

اگر شما نخواهید لنزی را برای عکاسی انتخاب کنید، به راحتی می توانید اپلیکیشن را بر روی حالت Duo قرار دهید. یکی دیگر از ویژگی هایی که در این ورژن از اپلیکیشن Camera+ دیده می شود، قابلیت عکاسی با فرمت RAW است که کاربران آیفون ۷ پلاس ، آیفون ۶S و آیفون ۶S پلاس می توانند از این ویژگی استفاده کنند. در این ورژن از اپلیکیشن منوهای Quality و Format به آن اضافه شده است و در این منو ها می توان حالت عکاسی با فرمت RAW را انتخاب کرد. فرمت RAW دارای کیفیت بهتری نسبت به فرمت های JPEG و TIFF دارد. علاوه بر حالت عکاسی RAW می توان عکس هایی که با این فرمت گرفته شده است را در اپلیکیشن ویرایش کرد و این موضوع نیز یکی دیگر از ویژگی های مثبت اپلیکیشن Camera+ است.عکس هایی که با حالت معمولی در اپلیکیشن +Camera می گیرید را می توانید با فیلتر های موجود ویرایش کنید ولی هنگامی که با فرمت RAW عکاسی می کنید، ویرایش های دیگری باید بر روی عکس خود انجام دهید.

اپلیکیشن Camera+ هماهنگ شده باقابلیت‌های دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس

ارسال نظر