جگوار از رانندگی افراد فیلم می گیرد

شرکت خودروسازی جگوار روند تازه‌ای در پیش می‌گیرد.

جگوار از رانندگی افراد فیلم می گیرد

به گزارش کلیک، این شرکت به دنبال کسب مشتریان جوان‌‌تر که عاشق چند لحظه عظمت و شکوه سینمایی هستند، در حالی که افراد پشت فرمان نشسته و خودرو را در چند چالش مخاطره آمیز رانندگی هدایت می‌کنند، از آن‌ها فیلم می‌گیرد.

چند لحظه بعد آن‌ها یک فیلم ویرایش شده دو دقیقه‌ای در ایمیلشان دریافت خواهند کرد که به راحتی می‌توان آن را در فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کرد.

سخنگوی جگوار، استوارت اسکور می‌گوید: "فقط چند دقیقه طول می‌کشد و هنگامی که کارتان تمام شد شما یک خودرو را آزموده‌اید اما چیزی را به‌دست آورده‌اید که قابل اشتراک‌گذاری و مهیج است.

این تاکتیک هوشمندانه بخشی از تلاش‌های این برند ۹۴ ساله برای افزایش فروش خود در آمریکا است و در سال ۲۰۱۶ با معرفی مدل‌های جدید خود مثل F-PACE اولین خودروی اسپرت جگوار صورت می‌گیرد.

jaguar-f-pace

همه خودرو سازان این هفته در نمایشگاه بین‌المللی اتوموبیل نیویورک نسل جدید محصولاتشان را به نمایش گذاشته‌اند.

جان هامفری از JD Power گفت: "نسل Y خواهد گفت در بازار چه کسی برنده و چه کسی بازنده خواهد شد. این بزرگترین نسلی است که تا بحال در آمریکا دیده‌ایم."

BMW نیز چشم به نسل هزاره جدید دوخته است. آن‌ها یک کادر متشکل از ۱۰۰۰ "نابغه" نمایشگاه آموزش دادند تا همانند کارمندان "بار نوابغ" فروشگاه اپل به رانندگان نشان دهند که چگونه گجت‌های فراوان و ابزارهای رانندگی خودروی خود را شخصی‌سازی کنند.

BMW-Apple-Genius-Bar

ویلیش به فروم JD Power گفت: " نسل جدید فشار برای فروش را نمی‌پسندد. آن‌ها ترجیح می‌دهند آزمون رانندگی داشته باشند و قبل از خرید چندین بار ملاقات‌ داشته باشند."

چالش آینده

این یک نقطه حیاتی برای خودروهای لوکس است که حدود نیمی از سود این صنعت به حساب می‌آید. یک نگرانی بلند مدت برای شرکت‌های خودروسازی وجود دارد که با موج برنامه‌هایی مانند اوبر و optimism در مورد اتوموبیل‌های بدون راننده، نسل بعدی جوانان آمریکایی کمتر رانندگی خواهند کرد.

هامفری گفت خودروسازان با فشار خاصی روبه‌رو خواهند شد زیرا پس از چند سال پر رونق پیاپی، بازار کلی خودروی آمریکا کساد پیش‌بینی می‌شود. ما اکنون در پایان این چرخه هستیم. وی هشدار می‌دهد که صنعت به سمت مازاد ظرفیت پیش خواهد رفت و متکی بر تخفیف و قیمت‌های پایین خواهد شد.

البته این مساله برای برندهایی چون جگوار و BMW تاثیرات کمتری خواهد داشت زیرا گروه خریداران آن‌ها متفاوت هستند.

اما برندهای لوکس با مشکلات دیگری روبه‌رو خواهند بود. نسل هزاره جدید نسلی است که برای وام‌های سنگین دانشجویی مشهور است و مجبور است بین ۵۰،۰۰۰ تا ۶۰،۰۰۰ دلار آمرکیا برای یک اتوموبیل صرف کند.

اسکور می‌گوید: "از ۶۰۰۰ مصرف‌کندده‌ای که در رویداد شرکت کرده‌اند، تعدا کمی از آن‌ها خرید انجام داده‌اند، اما ۶۰ درصد آنان فعالیتشان را در فیسبوک ارسال کرده‌اند. این امر باعث می‌شود شکرت بیش از پیش در معرض دید قرار بگیرد و چشم‌انداز تجاری ما را ارتقا دهد."

منبع: thestar

ارسال نظر