عرضه دوربین خاص کاسیو مخصوص عکسبرداری در شب

امروزه رقابت دوربین ها و شرکت های دوربین سازی بر سر ساخت دوربین هایی با مگا پیکسل بالاتر هستند ولی کاسیو با دوربین ۱٫۹ مگا پیکسلی خود کمی تعجب مخاطبان را برانگیخته است و توجیه بسیار خوبی برای استفاده از سنسور ۱٫۹ مگا پیکسلی داشته است.

عرضه دوربین خاص کاسیو مخصوص عکسبرداری در شب

به گزارش کلیک ، کمپانی کاسیو به‌تازگی از دوربین جدید خود با عنوان Exilim FR110H رونمایی کرده است، یک دوربین ورزشی جدید با رزولوشن ۱٫۹ مگا پیکسل، بله درست می‌بینید،۱٫۹ مگا پیکسل! شاید استفاده از این عدد برای سنسور دوربین در سال ۲۰۱۷ کمی تعجب برانگیز باشد ولی کاسیو توجیه و علت بسیار خوبی برای این کار خود داشته است. هرچه پیکسل های سنسور کمتر باشند، اندازه بزرگ‌تری دارند و همین اندازه بزرگ پیکسل باعث می شود تا دوربین توانایی عکاسی در شرایط نوری بسیار کم را داشته باشد. لازم به ذکر است که کیفیت این دوربین از نسل اولیه دوربین های آیفون نیز سنسور ضعیف تری دارد ولی این دوربین ورزشی برای عکاسی در نور کم گزینه بسیار مناسبی است. دوربین Exilim FR110H توانایی فیلم‌برداری ۱۰۸۰P با حداکثر ایزو ۵۱۲۰۰ را دارد.

کاسیو و دوربین 1.9 مگا پیکسلی مخصوص عکاسی در شب

کاسیو و دوربین 1.9 مگا پیکسلی مخصوص عکاسی در شب

دوربین Exilim FR110H دارای سنسور کوچک ۱/۲٫۸ است که دارای لنزی با فاصله کانونی ۲۰ میلی متر و دیافراگم ۲٫۸ است. حرکت شرکت کاسیو تحلیل های بسیار زیادی را برانگیخته است و بسیاری از کمپانی ها این سیر حرکت کاسیو را عجیب و برخلاف سایر کمپانی های سازنده دوربین های DSLR می دانند. عکس های نمونه ای از این دوربین در وب سایت رسمی کاسیو منتشر شده است که کیفیت پایینی دارند و همین تصاویر نیز گواه این صحبت ها است.

کاسیو و دوربین 1.9 مگا پیکسلی مخصوص عکاسی در شب

دوربین‌هایی در این سبک توانایی ثبت تصاویر در شرایط نوری بسیار ضعیف را دارند و برای مصارف دیگر کاربردی ندارند و به نظر می رسد که کمپانی کاسیو نیز هدف اصلی خود را بر روی تولید چنین محصولاتی گذاشته است. دوربین Exilim FR110H در آسیا عرضه می شود و ابتدا در کشور ژاپن ارائه می شود و هنوز قیمتی از این محصول ارائه نشده است.

ارسال نظر