عرضه محدود نسخه سرامیکی گوشی شیائومی Mi 6

شرکت شیائومی علاوه بر نسخه نقره ای Mi 6، یک مدل سرامیکی نیز برای پرچم‌دار ۲۰۱۷  خود در نظر گرفته که بیشتر مناسب افراد سخت پسند بوده اما متاسفانه به تعداد فراوانی تولید نخواهد شد و محدودیتی وجود دارد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت کلیک همراه باشید.

عرضه محدود نسخه سرامیکی گوشی شیائومی Mi 6

به گزارش کلیک - شیائومی توانسته با معرفی پرچم‌دار جدید فروش بالایی را برای خود به دنبال داشته از این رو مشکلاتی در میزان تولید نیز وجود خواهد داشت. به گزارش وب سایت چینی microblogging به نقل از صفحه ویبو Pan Jiutang، نسخه سرامیکی Mi 6 در ابتدا تولید محدودی خواهد داشت و همین موضوع می‌تواند قیمت آن را بسیار افزایش دهد. این مشکل به نفع شیائومی بوده زیرا هر دو نسخه نقره‌ای و سرامیکی با جذابیت بالا خود می‌توانند طرفداران بسیاری را به خود جلب کنند.

در مشخصات سخت‌افزاری هر دو نسخه با حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ همراه هستند. یادآور باید شد که هیچ یک از این حافظه‌های داخلی درنظر گرفته شده را نمی‌توان ارتقا داد. بنابراین بایستی به همان ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده اکتفا کرد زیرا با چنین حجم ذخیره‌سازی می‌توان هزاران عکس، ویدئو و برخی دیگر را در اسمارت‌فونی چون Mi 6 جای داد.

دقیقا مشخص نیست آیا شیائومی برنامه‌ای برای افزایش میزان تولید Mi 6 دارد یا خیر و برای کسب جزئیات بیشتر باید به انتظار نشست. از مشخصات Mi 6 اخیرا معرفی شده باید به صفحه‌نمایش ۵٫۱۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسلی، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا با رابط کاربری اختصاصی MIUI 8.0، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت‌های تصویربرداری جدید و مختلف، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با تراشه گرافیکی Adreno 540 و باتری ۳۳۵۰ میلی‌آمپری را اشاره داشت.

اگرچه در بخش صفحه‌نمایش Mi 6 بسیار قابل توجه نیست اما شیائومی با طراحی پریمیومی که به این گوشی‌هوشمند بخشیده، آن را از پرچم‌داران قابل تقدیر سال ۲۰۱۷ تبدیل کرده است. برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانید به وب سایت شرکت چینی مراجعه کنید.

منبع

ارسال نظر