همین حالا کلمه عبور ایمیل خود را تغییر دهید

پس از افشا شدن خبر هک گستره حساب های ایمیل کاربران به شما توصیه می کنیم که کلمه عبور Gmail، Yahoo و Hotmail خود را تغییر دهید.

همین حالا کلمه عبور ایمیل خود را تغییر دهید

به گزارش کلیک، پس از فروخته شدن اطلاعات حساب بیش از ۲۷۰ میلیون نفر در بازار سیاه روسیه که ۲۴ میلیون آن مربوط به جی میل، ۳۳ میلیون متعلق به هات میل و ۴۰ میلیون آن متعلق به کاربران یاهو بوده است، هیچ راهی برای فهمیدن این که حساب شما مورد حمله قرار گرفته است یا نه وجود ندارد. پس به شما پیشنهاد می کنم که کلمه عبور خود را برای پیش نیامدن مشکلات امنیتی تغییر دهید. در این قسمت به شما آموزش میی دهیم که چه طور کلمه عبور جی میل، یاهو و هات میل خود را تغییر دهید.

آموزش تغییر کلمه عبور حساب Gmail

ابتدا به my account.google.com بروید و گزینه signing info را انتخاب کنید سپس بر روی password کلیک کنید و وارد حساب گوگل خود شوید. در این قسمت کلمه عبور جدید خود را انتخاب کنید(حد اقل ۸ کاراکتر) سپس دوباره کلمه عبور خود را وارد کنید و گزینه change password را بزنید.

آموزش تغییر کلمه عبور حساب Hotmail

ابتدا در outlook.com وارد حساب کاربری خود شوید. سپس بر روی آیکون چرخ دنده که در قسمت بالای سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید و گزینه option را انتخاب کنید. اکنون گزینه managing your account for account detail را بزنید سپس گزینه security and privacy را انتخاب کنید و گزینه change password order acount security را بزنید. بعد از این مراحل مایکروسافت متوجه خواهد شد که شما قصد تغییر کلمه عبور خود را دارید. پس آدرس ایمیل خود را وارد کنید و گزینه send code را بزنید. هنگامی که کد را دریافت کردید وارد آن بشوید و گزینه submit را بزنید.

اکنون کلمه عبور فعلی خود را وارد کنید، سپس کلمه عبور جدید را وارد کنید(حد اقل ۸ کاراکتر) سپس دوباره کلمه عبور جدید را وارد کنید و گزینه save را بزنید.

آموزش تغییر کلمه عبور Yahoo

ابتدا در login.yahoo.com وارد حساب یاهو خود شوید و بر روی آیکون چرخ دنده موجود در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید و گزینه account info را انتخاب کنید. سپس بر روی account security کلیک کنید و گزینه change password را بزنید. اکنون کلمه عبور جدیدی را وارد کنید. دوباره کلمه عبور جدید خود را وارد کنید و بر روی continue کلیک کنید.

منبع:pcadvisor

ارسال نظر