بررسی ساختار گوشی هوشمند و سه‌بعدی شرکت RED

رسانه کلیک - شرکت RED که مدت‌ها است درزمینهٔ تولید دوربین‌های فیلم‌برداری حرفه‌ای فعالیت دارد، تصمیم به تولید اولین گوشی هوشمند سه‌بعدی دنیا گرفته است، با ما همراه باشید تا آخرین اطلاعات از ساختار گوشی‌های هوشمند سه‌بعدی را بررسی کنیم.

بررسی ساختار گوشی هوشمند و سه‌بعدی شرکت RED

شرکت RED، نامی آشنا درزمینهٔ تولید دوربین‌های فیلم‌برداری حرفه‌ای است. بسیاری از فیلم‌هایی که تابه‌حال دیده‌ایم، با دوربین‌های این شرکت فیلم‌برداری شده. حالا RED پس از مدت‌ها فعالیت موفق درزمینهٔ دوربین، تصمیم عجیبی گرفته. ساخت اولین گوشی هوشمند سه‌بعدی دنیا قرار است به اسم شرکت RED ثبت شود.

گوشی هوشمند سه‌بعدی RED قرار است طراحی ماژولار داشته باشد، کاربر می‌تواند از صفحه دوبعدی و سه‌بعدی در یک گوشی هوشمند بهره‌مند شود. طرح دقیقی از جزئیات گوشی هوشمند سه‌بعدی ثبت‌نشده است و تنها چند طرح مدادی ارائه‌شده که چندان هم واضح نیست.

بررسی ساختار گوشی هوشمند سه‌بعدی شرکت RED

شرکت RED در تولید گوشی هوشمند ماژولار، سنسورهای متفاوتی برای دوربین در نظر گرفته‌شده و کاربر می‌توان به‌راحتی از لنز های متفاوت برای تصویربرداری استفاده کند.

بررسی ساختار گوشی هوشمند سه‌بعدی شرکت RED

گوشی هوشمند RED یک گوشی هوشمند معمولی نیست و دارای ساختاری عجیب و پیچیده است، به نظر می‌رسد افراد معمولی برای کار کردن با گوشی سه‌بعدی به مشکل و سردرگمی مواجه خواهند شد. البته در ابتدای ورود آیفون‌ها به بازار هم برخی منتقدان از عجیب‌وغریب بودن این گوشی هوشمند انتقادهایی کردند ولی حالا آیفون‌ها به محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند تبدیل‌شده‌اند.

گوشی هوشمند سه‌بعدی شرکت RED که هیدروژن ۱ نام دارد دارای سیستم‌عامل اندروید خواهد بود و در نیمه اول سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد، قیمت‌های پیشنهادشده برای گوشی هوشمند سه‌بعدی ۱٫۱۹۵ و ۱۵۹۵ است.

ارسال نظر