افزایش سود دهی Clash Of Clans در سال ۲۰۱۵

سیر صعودی درآمد شرکت Supercell حرفی برای گفتن در مقابل رقبایش نگذاشته است. امروزه همواره دانلودهای زیادی در زمینه بازی های نقش آفرینی صورت می گیرد. بازی همه گیر Clash of Clans از این قبیل بازی ها است که مخاطبین را درگیر خودش کرده است.

افزایش سود دهی Clash Of Clans در سال ۲۰۱۵

به گزارش کلیک، سازنده فنلاندی بازی های موبایلی Supercell، در روز چهارشنبه از افزایش فروش و سود هسته بازی به نسبت سال قبل خبر داد. با توجه به موفقیت های مستمر عناوینی چون: Clash of Clans ،Hay Day و Boom Beach، نگه دارنده ستون این سود ها می باشند. Supercell می گوید: سود قبل از بهره، مالیات، و استهلاک به ۸۴۸ ملیون یورو (۹۳۰ ملیون دلار) نسبت به سال ۲۰۱۴ افزایش پیدا کرده است، این در حالی است که نرخ سود شرکت از ۱٫۵۵ میلیارد به ۲٫۱۱ میلیارد یورو رسیده است.

تصویر مردی در آمریکا که خود را به شکل شخصیت بازی کلش در آورده است تصویر مردی در نیویورک آمریکا، روبروی ATM بانک ایستاده است و لباس و چهره خود را به شکل شخصیت بازی موبایلی clash of clans در آورده است.

مدیر اجرایی ایلکا پانانن می گوید: رشد و ترقی با افزایش فروش در آسیا، به ویژه در کشور چین شروع شد که در آن Supercell بازی موبایلی Clash of Clans را در تمامی فروشگاه های اصلی نرم افزار در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد.
در بازی های Supercell، بخش قابل توجهی از درآمد، از طریق فروش بازی ها به دست می آید. طبق شرکت تحقیقاتی نرم افزار Annie، شرکت Supercell در لیست پر درآمدترین منتشرکنندگان نرم افزار بازی در فروشگاه های شرکت apple و شرکت google، حتی بالاتر از سازنده Candy Crush قرار دارد.
شرکت های Japanese tech و telecoms و SoftBank، سهام داران اصلی در Supercell می باشند، که در سال پیش سهام خود را بیشتر از قبل کردند و به ۷۷٫۳ درصد رسیده اند.

منبع: reuters

ارسال نظر