ClipDrop برنامه جالبی که به شما امکان ساخت برچسب اشیا واقعی را می‌دهد

رسانه کلیک - برنامه‌ی جالب ClipDrop که به طور آزمایشی در دسترس کاربران قرار گرفته‌است به شما اجازه می‌دهد از هر شی یا فردی که می‌خواهید عکس بگیرید و آن را از پس‌زمینه جدا کنید و بر روی دسکتاپ خود قرار دهید.

ClipDrop برنامه جالبی که به شما امکان ساخت برچسب اشیا واقعی را می‌دهد

چند ماه پیش, توسعه دهنده نرم‌افزار معروف Cyril Diagne نسخه آزمایشی برنامه ای به نام ClipDrop را رونمایی کرد که به افراد امکان می‌دهد اشیا واقعی را روی دسکتاپ خود رها کنند. اکنون، این برنامه در نسخه بتا در دسترس کاربران قرار گرفته است.

شما می توانید از هر جسمی عکس بگیرید و برنامه به طور خودکار با حذف پس زمینه آن را تبدیل به تصویر می‌کند. سپس می توانید تصویر را روی دسکتاپ خود جای گذاری کرده و از آن در برنامه های خود استفاده کنید. علاوه بر اشیا و افراد، شما حتی می‌توانید متن‌ها را نیز از کتاب یا صفحه‌ای که در دست دارید، وارد برنامه کنید.

ClipDrop عمدتا در جداسازی شی کانونی از پس زمینه عملکرد خوبی دارد. اما گاهی اوقات ممکن است شاهد لبه‌های تار یا قسمت‌ های از دست رفته در حاشیه شی باشید. از آنجا که برنامه آزمایشی و در مرحله بتا است، امیدواریم که با گذشت زمان فیچرها و عملکرد آن بهبود پیدا کند. این برنامه همچنین مستقیماً با برنامه‌هایی مانند Pages ، Powerpoint ، Photoshop و Canva کار می‌کند. بنابراین ، می توانید اشیا اطراف خود را مستقیماً در پروژه خود نیزجایگذاری کنید. به علاوه، می توانید از این برنامه برای استخراج متن یا تصاویر از وب‌سایت‌ها یا برنامه‌ها استفاده کنید.

این برنامه در همه سیستم عامل ها (iOS ، اندروید ، macOS و ویندوز) به عنوان نسخه آزمایشی برای دانلود رایگان وجود دارد ، اما شما برای باز کردن قفل همه ویژگی ‌ها و فیچر های این برنامه، باید حق اشتراکی برابر با 39.99 دلار برای مدت زمان یک سال پرداخت کنید.

ارسال نظر