مقایسه اسپیکرهای آیفون ۷ با HTC 10

آیفون ۷ و HTC 10 هر دو از پرچم داران برندهای موفق هستند، در این مقاله به بررسی اجمالی اسپیکرهای این دو پرچم دار می پردازیم.

مقایسه اسپیکرهای آیفون ۷ با HTC 10

کلیک-اسپیکرهای هر دو این گوشی های هوشمند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.HTC با فناوری اسپیکرهای بوم ساند توانسته کیفیت بی نظیری را ارائه کند. آیفون ۷ نیز از اسپیکرهای استریو قدرتمندی در بالا و پایین گوشی بهره برده است، حالا باید دید که این گوشی های هوشمند چه برتری نسبت به یکدیگر دارند. اچ تی سی با جدا کردن ووفر و توییتر، باعث شده تا صداهای بم به خوبی از صداهای بالا تفکیک شوند و صدای بهتری از گوشی خارج شود.

هنگامی که آیفون ۷ رونمایی شد بسیاری از مخاطبان شگفت زده شدند. اسپیکرهای دوگانه آیفون ۷ از جهاتی بسیار شبیه به اسپیکرهای بوم ساند اچی تی سی ۱۰ است. یکی از نکات قابل توجه در آیفون ۷ قرار گیری اسپیکرهای این گوشی هوشمند است، اسپیکرهای آیفون ۷ در قسمت های بالایی و پایینی این گوشی هوشمند قرار دارد.

تست صدا

بر اساس صداهایی که در ویدئو می شنوید حتما به این نتیجه رسیده اید صدای آیفون ۷ بسیار بلند تر و واضح تر از اچ تی سی ۱۰ است. بر اساس نتایج حاصل‌شده نیز اسپیکرهای آیفون ۷ از اچ تی سی ۱۰ قوی تر است. اسپیکرهای اچ تی سی ۱۰ نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از مشکلات اساسی اسپیکرهای اچ تی سی ۱۰ در جدا کردن ووفر و توییتر است، محل قرار گیری آن ها در فریم پایین گوشی هوشمند مناسب نیست. اگر بخواهیم فقط اسپیکرهای اچ تی سی ۱۰ را مورد قضاوت قرار دهیم می توانیم عنوان اسپیکرهای بسیار خوبی را به آن بدهیم ولی محل قرار گیری اسپیکرها، محل مناسبی نیست اما از لحاظ حجم صدا اچ تی سی ۱۰ از کیفیت خوبی برخوردار است.

نتیجه گیری

اگر بخواهیم حجم صدای آیفون ۷ و اچ تی سی را با یکدیگر مقایسه کنیم، بی شک تصمیم گیری بسیار سخت است و نمی‌توان پیروز این میدان را معرفی کرد، حجم صدای هردو این گوشی های هوشمند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. اما همان طور که در طول متن نیز به این نکته اشاره شد محل قرار گیری اسپیکرهای اچ تی سی ۱۰ مناسب نیست و آیفون ۷ از این نظر پیروز میدان است.

حجم ویدیو: 2.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23 | دانلود ویدیو
ارسال نظر