شایعات مبنی بر طرح مفهومی گلکسی S7 سامسونگ

می‌دانیم که گلکسی S7 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود. در حالی که شرکت سامسونگ به احتمال زیاد، در نمایشگاه MWC که در اواخر فوریه برگزار می‌شود از این گوشی رونمایی خواهد کرد، اما برخی از شایعات از معرفی زودهنگام این گوشی خبر داده‌اند.

شایعات مبنی بر طرح مفهومی گلکسی S7 سامسونگ

به گزارش کلیک ، شایعات فراوانی هم در مورد برخی از ویژگی‌های سخت‌افزاری، مشخصات و اجزای سازنده این گوشی در گوشه و کنار به گوش می‌رسد. هرچند سامسونگ، سنت تجمیع همه ویژگی‌های خوب را درگوشی‌های پرچم‌دار خود، حفظ کرده بود اما آن‌ها دارای طراحی دل‌چسبی نبودند، به همین دلیل سال گذشته این کمبود با معرفی گلکسی S6 و انواع دیگر آن جبران شد که ظاهر بهتری نسبت به سایر گوشی‌های سامسونگ داشت، چرا که این شرکت از مواد بهتری مانند فلز و شیشه برای ساخت آن‌ها استفاده کرده بود.

به طور طبیعی همه امید زیادی برای تکرار این روند درگوشی‌های گلکسی سری S دارند، بنابراین تعدادی رندر مفهومی از این گوشی بر اساس شایعات، به وجود آمده است.

در حال حاضر، یک رندر مفهومی جدید به صورت تصویر و ویدئو توسط جرمین اسمیت که در خلق تصاویر مفهومی شهره است، ارائه شده است. این تصاویر و ویدئوها، یک گلکسی S7 را به تصویر می‌کشند که بسیار شبیه به گلکسی S6 امسال و آنچه شایعات از آن سخن می‌گفتند است، اما تفاوت‌های اندکی وجود دارد. قاب فلزی گوشی، قسمت‌های اتصال در طرفین را نمایان نمی‌کند که همین موجب ارائه یک ظاهر یکپارچه‌تر شده است. محل قرارگیری دکمه در دو طرف به نظر می‌رسد که کاملاً شبیه به یکی از گوشی‌های گلکسی S6 باشد و همچنین جک هدفون، پورت میکرو USB و اسپیکرها به زیبایی در پایین گوشی واقع‌شده‌اند. این طرح مفهومی به نظر می‌آید که دارای دو شیار در سمت راست باشد که یکی از آن‌ها می‌تواند برای یک کارت Micro SD مورد استفاده قرار بگیرد.

این ویدئو، زوایای مختلف گوشی را به خوبی به نمایش گذاشته است و برخی از شایعات شنیده شده در مورد مشخصات آن را نشان می‌دهد. صفحه‌نمایش گوشی ظاهراً به همان اندازه 5.1 اینچی با وضوح QHD باقی می‌ماند اما خمیدگی‌های طرفین، کمی باریک‌تر می‌شوند. دوربین اصلی یک بریتسل 12 مگاپیکسلی دارای سنسور 1.2 اینچی با اتوفوکوس سریع، دیافراگم f/1.8 و فناوری dual PD و دوربین جلو یک دوربین ایزوسل 8 مگاپیکسلی است. این گوشی به یک پردازنده اسنپدراگون 820 یا اکسینوس 8890 که هر دو دارای 4 گیگابایت رم هستند، مجهز می‌شود. گزینه‌های قابل انتخاب حافظه داخلی هنوز شامل 32 گیگابایت، 64 گیگابایت و 128 گیگابایت هستند و گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی و صورتی عرضه خواهد شد. با این حال این طراحی دارای یک برآمدگی در محل دوربین است که امکان دارد برای عده‌ای خوشایند نباشد و شاید برخی از کاربران که به ویژگی‌هایی مانند اسپیکرهای استریو و یک باتری بزرگ‌تر علاقه‌مندند، به دنبال جایگزین ارزشمندتری برای این گوشی باشند.

galaxy-a7-concept-2

galaxy-a7-concept-3

galaxy-a7-concept-4

galaxy-a7-concept-5

منبع: androidheadlines.com

ارسال نظر