کاهش آسیب رسانی به چشم با حالت تاریک IOS 10

به نظر می رسد بخش پیام ها در سیستم عامل iOS نسخه ۱۰ امکان استفاده از گزینه پنهان «حالت تاریک» را داشته باشد، که گمانه زنی ها در خصوص وجود این ویژگی در تمام سیستم عامل های این شرکت یا حداقل وجود این ویژگی در سایر برنامه های کاربردی iOS را تقویت می کند.

کاهش آسیب رسانی به چشم با حالت تاریک IOS 10

به گزارش کلیک، اندرو ویکی که یک برنامه نویس است در توئیتر خود اعلام کرد، به نظر می رسد وقتی از شبیه سازی iOS 10 بر روی رایانه های مک بوک استفاده می کنید راهی برای فعالسازی این حالت در بخش پیام های تلفن همراه وجود دارد. او افزود، فکر نمی کند که اپل این فناوری را کامل کرده باشد اما با این حال گفته می شود این فناوری در همین وضعیت کنونی هم به طور گسترده در برنامه ها به کار می رود.
در اوایل این هفته، تعدادی از خوانندگان مجله آنلاین اپل اینسایدر مشاهده کردند که سوال از سیری برای فعال کردن گزینه «حالت تاریک» منجر به این می شود که این دستیار صوتی به جای گفتن «دستور را متوجه نشدم» بگوید: «قادر به تغییر این تنظیم نیست».
اگر اپل به عنوان یک ویژگی قصد وارد کردن حالت تاریک به برنامه پیام رسان خود یا جای دیگری در سیستم عامل iOS 10 را داشته باشد، آن را به احتمال زیاد در آخرین نسخه های بتای خود فعال می کند مانند کاری که در نایت شیفت در iOS 9.3 انجام داد.
در حقیقت نایت شیفت به سادگی و به سرعت، صفحه دستگاه های iOS دار را به محیطی گرم تر تبدیل می کند، یک حالت تاریک واقعی در شب (یا اتاقی تاریک) با تغییر پس زمینه سفید به سیاه و در صورت لزوم تاریک یا معکوس کردن دیگر اجزای رابط و با ای کار آسیب رسانی به چشم را کاهش می دهد.

ارسال نظر