ابتکار شرکت سوئدی در سنجاق سینه های هوشمند

بسیاری از علاقمندان به تکنولوژی سال ۲۰۱۶ را سال گجت ها و یا به اصطلاح فناوری های پوشیدنی می دانند. یک شرکت سوئدی با طراحی سنجاق های تزئینی لباس با قابلیت تطبیق با گوشی های هوشمند گامی نو در تحول این فناوری برداشته است.

ابتکار شرکت سوئدی در سنجاق سینه های هوشمند

به گزارش کلیک، این روزها کمتر کسی را خواهید دید که جز کاربران فناوری های پوشیدنی نبوده و یا اسمی از آنها نشنیده باشد. گجت هایی با قابلیت اتصال به کاربر، سهولت در کارایی و بسیاری دیگر از قابلیت هایی که برای این تکنولوژی برتر می توان برشمرد. از چندی پیش شرکت اپل و همچنین سامسونگ با طراحی و ساخت چندین گجت هوشمند با قابلیت اتصال به کاربر راه را برای بسیاری از شرکت های مطرح در عرصه تکنولوژی باز کردند. این روزها یک شرکت سوئدی با طراحی سنجاق سینه های تزیینی این تکنولوژی را بیش از پیش به کاربران نزدیک کرده است.

به گفته طراحان این شرکت، ایده طراحی این گجت که تلفیقی از نوع کلاسیک و مدرن است به دهه های قبل بازمیگردد که بسیاری از نوجوانان و جوانان با سنجاق کردن این سنجاق سینه های تزئینی به جذابیت بیشتر خود می افزودند. امروزه این شرکت سوئدی با نام ( Pins Collective) با اضافه کردن صفحه ال سی دی بسیار ظریف به این سنجاق های تزئینی ابتکاری بسیاری جالب به خرج داده است.

این سنجاق ها قادرند با تطبیق با گوشی هوشمند، تصاویر مورد علاقه شما (چه ثابت یا متحرک) را با زمان بندی دلخواه به نمایش بگذارند. از دیگر ویژگی های این گجت ها می توان به ضد آب بودن آن و نیز قابلیت نگهداری شارژ تا ۷۲ ساعت برای تصاویر ثابت و همچنین ۲ نیم ساعت برای تصاویر متحرک اشاره کرد. این گجت قابلیت شارژ از طریق USB را نیز داراست.

شرکت Pins Collective برای پیش فروش این محصول قیمت ۹۹ دلار را در نظر گرفته است که انتظار می رود به زودی این گجت به بازار تکنولوژی راه یابد. اگرچه این شرکت وعده طراحی های متفاوت و البته کارایی بیشتر را به کاربران خود داده است. باید دید این شرکت می تواند رقیبی برای غول های عرصه فناوری های پوشیدنی به حساب بیاید یا خیر.

منبع: popsci

ارسال نظر