بهترین لپ تاپ دل با تراشه و رنگ جدید به روز می شود

لپ تاپ کلاسیک XPS 13 دل که بهترین دستگاه این شرکت محسوب می شود، به زودی شاهد ارتقای قطعات داخلی و عرضه رنگ رز گلد برای آن خواهد بود.

بهترین لپ تاپ دل با تراشه و رنگ جدید به روز می شود

به گزارش کلیک، مهمترین تغییر به وجود آمده در این لپ تاپ، استفاده از پردازنده جدید Kaby Lake در آن است. به طور خلاصه، این پردازنده عملکرد نسبتا بهتری داشته و به لطف مجهز بودن به تراشه HD 620 برای اجرای بازی و مشاهده فیلم های ۴K مناسب است. علاوه بر این، عمر باتری در مدل جدید نیز افزایش پیدا کرده است.

مدل جدید از یک باتری ۶۰ وات بر ساعتی برخوردار است که نسبت به مدل پیشین ۴ وات افزایش داشته است. به گفته دل باتری مدل ۱۰۸۰p این لپ تاپ با اجرای اپلیکیشن های معمولی می تواند تا ۲۲ ساعت نیاز شما را بر آورده کند. همچنین عمر باتری در زمان وبگردی (با مرورگر اج) و یا استریم فیلم با نتفلیکس با میزان روشنایی ۴۰ درصد، حدود ۱۳ ساعت خواهد بود. باتری مدل QHD به ترتیب ۱۳ ساعت، ۸٫۵ ساعت و ۹٫۵ ساعت برای انجام اعمال گفته شده، دوام خواهد داشت.

از دیگر قابلیت های جدید این لپ تاپ می توان به وای فای قدرتمند تر و قابل اتکا تر آن به لطف استفاده از تراشه جدید Killer 1535 اشاره کرد. همچنین سرعت رم مدل ۱۶ گیگابایتی نیز اندکی افزایش پیدا کرده است (با استفاده از رم LPDDR3-2133 به جای LPDDR3-1866).

اگر چه سایر مشخصات این لپ تاپ با مدل قبلی آن یعنی ۲۰۱۵ XPS تقریبا یکسان است، ولی حتی مدل قبلی نیز به نوبه خود جزو بهترین لپ تاپ های قابل خرید محسوب می شود. مدل به روز شده از ۴ اکتبر عرضه می شود و قیمتی معادل ۷۹۹ دلار خواهد داشت. لازم به ذکر است که مدل سفارشی این لپ تاپ با رنگ رز گلد حدود ۱۴۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

ارسال نظر