شرکت دل از مانیتور ۸K خود رونمایی کرد

در جریان CES 2017 کمپانی دل از مانیتور ۸K و فوق لوکس خود رونمایی کرد.

شرکت دل از مانیتور ۸K خود رونمایی کرد

به گزارش کلیک ، در جریان CES 2017 امروز کمپانی Dell از مانیتور ۳۲ اینچی خود با عنوان Dell UP3218K رونمایی کرد که این دستگاه از ۳۳ مگاپیکسل و ۱ بیلیون رنگ برخوردار است. این مانیتور کمپانی دل دارای کیفیت ۸K است و هم‌چنین این دستگاه دارای ۱٫۰۷ بیلیون رنگ است. درصد پوشش این مانیتور نسبت به بدنه ۱۰۰ درصد است و دارای دامنه رنگ RGB گاما است. این غول تصویر ۴۹۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. مانیتور UP3218K دارای رزولوشن تصویر ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ است و هم چنین این دستگاه دارای اشباع پیکسل ۲۸۰ppi است.

در جریان CES فرانک آزور مدیر کل کمپانی دل در رابطه با Alienware و XPS نیز صحبت هایی کرده است و در ادامه مدیر کل این کمپانی، UP3218K را به عنوان غول کمپانی دل معرفی کرده است. این مانیتور محصولی بی سابقه در تاریخچه فعالیت کمپانی دل است. این دستگاه علاوه بر کیفیت بسیار بالا و وضوح تصویر بسیار بالا از ضخامت بسیار کمی نیز برخوردار است.

کیفیت این صفحه نمایش ۸K است و تناسب و درصد بدنه این صفحه نمایش به بدنه اصلی پوشش ۱۰۰ درصد است که این درصد نشان می دهد که این صفحه نمایش از همه زوایا دارای دید بسیار مناسبی است. این دستگاه دارای محورهای شیب و مفصل گرداننده است که باعث تغییر زاویه این مانیتور می شود. می توان مانیتور غول دل را دستگاهی بسیار مناسب برای طراحان گرافیک و تمام افرادی که با کیفیت تصویر سر و کار دارند، دانست.

UP3218K در ۲۳ مارس ارائه می شود و با قیمت ۴۹۹۹ دلار عرضه می شود. این محصول برای طراحان گرافیک محصول بسیار مناسبی است.

ارسال نظر