بازی Destiny 2 را به صورت رایگان تجربه کنید

رسانه کلیک - پیشنهاد طلایی شرکت نامدار «اکتیویژن» و استودیوی «بانجی» را از دست ندهید و هم اکنون به تجربه نسخه رایگان بازی Destiny 2 بپردازید.

بازی Destiny 2 را به صورت رایگان تجربه کنید

شرکت اکتیویژن و استودیوی بانجی به تازگی فرصت ویژه و فوق العاده ای را فراهم کرده و نسخه رایگان بازی Destiny 2 را در اختیار کاربران و دارندگان کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی قرار داده اند.

اگرچه سازندگان محدودیت هایی را در نسخه دمو عنوان ویدیویی دستینی 2 در نظر گرفته اند، اما به نظر می رسد که دو بخش PvE و PvP و همچنین بخشی از قسمت داستانی و تک نفره در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

بر این اساس، در نسخه دمو و بخش تک نفره و داستانی بازی می توانید به تجربه ماموریت های دو سیاره اول Europeaan و Dead Zone سیاره زمین و قمر سیاره زحل یا همان تایتان (Titan) بپردازید. به علاوه، بازیکنان می توانند بخش Crucible و حالت QuickPlay آن نیز را به صورت رایگان امتحان کنند. فراموش نکنید که تنها تا لول یا سطح 7 اجازه پیش روی دارید و امکان دستیابی به سطح های بالاتر وجود ندارد.

لازم به ذکر است؛ جهت دریافت و تجربه نسخه رایگان بازی Destiny 2، به فروشگاه های پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و بتل نت مراجعه کنید.

نسخه رایگان بازی Destiny 2

توجه داشته باشید پس از اتمام نسخه رایگان بازی Destiny 2 جای نگرانی برای دستاوردها و امتیازات خود وجود ندارد، چرا که تمامی دستاوردها، اچیومنت ها، امتیازات (XP) و پیشرفت ها در صورت خرید نسخه نهایی، به صورت خودکار به آن انتقال می یابد.

از دیگر خبرهای مرتبط با بازی بی نظیر Destiny 2 می توان به عرضه به‌روز رسانی جدید و بهبود گرافیکی آن و همچنین صدرنشینی آن در لیست پرفروش ترین بازی های ماه سپتامبر سال میلادی جاری اشاره کرد. چندی پیش، استودیوی بانجی با همکاری شرکت اکتیویژن، به‌روز رسانی جدیدی را برای بازی دستینی 2 منتشر کرد که ضمن رفع مشکلات و باگ ها و بهبود عملکرد بازی، منجر به افزایش گرافیک بصری شد.

همچنین، عنوان دستینی 2 شروع فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت به طوری که در ماه اول انتشار آن در جایگاه اول جدول پرفروش ترین بازی های ماه سپتامبر 2017 قرار گرفت. متاسفانه با توجه به عرضه بازی های محبوب و پرطرفدار دیگر از جمله فیفا 18، Call of Duty: WWII، نید فور اسپید، NBA 2K18، اساسین کرید اوریجین، Super Mario Odyssey و غیره، عنوان شوتر Destiny 2 نتوانست جایگاه خود را حفظ کند و به رده یازدهم سقوط کرد.

نسخه رایگان بازی Destiny 2

چند روز پیش نیز نسخه رایگان بازی جدید Wolfenstein 2: The New Colossus توسط شرکت بتسدا بر روی کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شد که امکان تجربه بخش های محدودی از آن را برای بازیکنان و علاقه مندان فراهم کرد. جهت مطالعه متن کامل خبر، بر روی این لینک کلیک کنید.

نسخه دوم مجموعه Destiny در روز 6 سپتامبر سال میلادی جاری (مصادف با 15 شهریور ماه سال ۱۳۹۶) به صورت رسمی بر روی دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر شد. سپس با گذشت بیش از یک ماه، نسخه پی سی بازی در روز 24 اکتبر سال 2017 (2 آبان) از راه رسید.

چنانچه به دنبال تجربه نسخه رایگان بازی Destiny 2 بر روی پلتفرم رایانه شخصی هستید، پیشنهاد می کنیم که پیش از دریافت محتوا و دیتای بازی، از مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی آن اطمینان حاصل کنید. گفتنی است؛ سیستم مورد نیاز بازی دستینی 2 چندان بازیکنان را به چالش نمی کشاند و همانند سایر عناوین ویدیویی جدید، جهت اجرای آن به پردازنده های مرکزی اینتل Core i3-3250، رم 6 گیگابایتی و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 660 نیاز دارید.

حال، دیدگاه و نظرات شخصی خود را پس از تجربه نسخه رایگان بازی Destiny 2 با ما و سایر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر