بازی Destiny 2 رسما معرفی شد

سرانجام پس از انتظارات فراروان بازی مورد انتظار Destiny 2 به صورت رسمی توسط استودیوی بانجی معرفی شد. ساعاتی پیش استودیوی بانجی بدون هیچ مقدمه ای، در شبکه اجتماعی توییتر نسخه دوم سری دستینی (سرنوشت) را معرفی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بازی Destiny 2 رسما معرفی شد

ساعاتی پیش استودیوی بانجی بدون هیچ مقدمه ای، در شبکه اجتماعی توییتر نسخه دوم سری دستینی (سرنوشت) را معرفی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، همه ما از انتشار بازی Destiny 2 خبر داشتیم چرا که در گذشته نه چندان دور، کمپانی ناشر اکتیویژن به طرفداران و علاقه مندان اعلام کرده بود که سازندگان در حال ساخت نسخه دوم بازی دستینی هستند؛ اما هرگز شاهد معرفی شدن رسمی این عنوان ویدیویی مورد انتظار نبودیم. به علاوه، کمپانی نامدار اکتیویژن تاریخ انتشار تقریبی بازی را، پاییز سال میلادی ۲۰۱۷ مشخص کرده بود و در طی آن، شایعه های گوناگونی در خصوص تاریخ انتشار دقیق بازی نیز در سراسر فضای مجازی به چشم دیده می شود.

بیشتر تحلیل گران و منتقدان دنیای گیم معتقد بودند که بازی ویدیویی محبوب Destiny 2 در رویداد بزرگ E3 امسال رونمایی خواهد شد. گویا تمامی این نظرات صحت نداشتند و استودیوی بانجی با همکاری کمپانی اکتیویژن با انتشار توییتی، از نسخه جدید این مجموعه رونمایی کردند. همچنین حتما این دو کمپانی برنامه ویژه ای را برای رویداد E3 سال میلادی جاری در نظر دارند که انتظار می رود در طول این مراسم، اطلاعات و ویدیوهای بیشتری از بازی دستینی ۲ منتشر شود.

ضمن معرفی رسمی بازی، استودیوی بانجی تصویری نیز از این عنوان منتشر کرد که در آن Last City کره زمین مورد حمله قرار گرفته است. در زیر، می توانید این تصویر جدید را مشاهده کنید.

همان طور که عرض کردیم، کمپانی ناشر اکتیویژن در گذشته اعلام کرده بود که بازی Destiny 2 در پاییز سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. چندی پیش یک منبع خارجی با انتشار پوستر جدیدی از بازی Destiny 2، تاریخ انتشار بازی را اعلام کرد. بنا به ادعای این منبع، عنوان دستینی ۲ در ۸ سپتامبر امسال (۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۶) به صورت رسمی به دست بازی بازان و طرفداران خواهد رسید. با نگاهی عمیق تر به پوستر منتشر شده توسط این منبع و تصویری که توسط سازندگان بازی در سراسر فضای مجازی قرار گرفت، و از آنجا که پوستر قبل از معرفی رسمی این عنوان منتشر گردید، می توان دریافت که فونت نوشته شده نام و عدد بازی دقیقا مشابه یکدیگرند. به همین علت، شاید تاریخ انتشار رسمی بازی همان ۱۷ شهریور امسال باشد.

از آنجا که نسخه اول بازی دستینی به صورت انحصاری برای دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر شد، برخی ها مدعی هستند که نسخه جدید بازی، همچنان در انحصار کنسول های نسل هشتم خواهد بود. گفتنی است شایعه های زیادی در رابطه با عرضه نسخه رایانه شخصی این بازی منتشر شده که هنوز صحت آن ها تایید یا رد نشده است. فراموش نکنید که کمپانی مایکروسافت با معرفی سرویس Xbox Play Anywhere، تمامی بازی های کنسول ایکس باکس وان را به پلتفرم ویندوز ۱۰ پورت می کند. بنابراین، احتمال عرضه بازی دستینی ۲ برای رایانه شخصی بسیار زیاد است.

شایان به ذکر است یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر به نام Sensnowy، ادعا می کند که صفحه پیش فروش نسخه پی سی بازی Destiny 2 به مدت چند دقیقه در فروشگاه گیم استاپ پدیدار شد که مسئولین این فروشگاه فورا آن را از سرورهای خود حذف کردند. در گذشته این اتفاق برای چند بازی ویدیویی رخ داده است که برخی از آن ها صحت داشتند و برخی دیگر تنها در حد یک شایعه و یا اشتباه انسانی در بارگزاری اطلاعات بودند! در حال حاضر نمی توان به صحت این ادعا پی برد. پیش بینی می شود تاریخ انتشار و پلتفرم های این بازی در طول مراسم E3 2017 توسط سازندگان اعلام شود.

در شایعه دیگر آورده شده که پیش از انتشار نسخه نهایی و کامل بازی Destiny 2، سازندگان نسخه بتا یا آزمایشی بازی را در اختیار کاربران قرار خواهند داد که این نسخه در ابتدا برای پلتفرم پلی استیشن ۴ عرضه می شود. البته این نسخه به صورت عمومی به دست تمامی کاربران و بازی بازان نخواهد رسید و تنها افرادی که تا آن تاریخ (تاریخ انتشار نسخه بتا بازی) این عنوان را پیش خرید کرده باشند، اجازه دسترسی به نسخه بتا را خواهند داشت. این خبر هم همانند سایر خبرها، در حد یک شایعه است و نمی توان به آن اعتماد کرد.

پیش از معرفی رسمی بازی Destiny 2، کمپانی اکتیویژن به صورت رسمی اعلام کرد که بازیکنان نمی توانند سطح لول (Level)، آیتم ها، سلاح های شخصی سازی شده و... را از نسخه اول به نسخه دوم بازی منتقل کنند. تنها چیزی که قابلیت انتقال از نسخه اول به نسخه دوم بازی را دارد، ظاهر شخصیت هاست که این کار از طریق بخش تنظیمات بازی قابل انجام خواهد بود. این امر شاید برای برخی از بازیکنان نسخه ابتدایی بازی Destiny خبر خوبی ترقی نشود اما یکسان بودن پول، سطح، سلاح و... تمامی بازیکنان در اوایل زمان انتشار بازی، قطعا به سود این مجموعه و بازیکنان است.

در پایان این خبر، دیدگاه شما درباره بازی Destiny 2 چیست؟ آیا این بازی بر روی پلتفرم رایانه شخصی عرضه خواهد شد؟ به نظر شما کمپانی اکتیویژن می تواند فروش فوق العاده نسخه اول بازی را مجددا تجربه کند؟ آیا بازی دستینی ۲ از نظر فروش رکورد نسخه پیشین را می شکند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر