با اطلاعات جدیدی از دنیای Destiny 2 همراه باشید

در جریان مراسم لایو استریم بازی Destiny 2، سازندگان اطلاعات جدیدی از دنیای جهان باز و همچنین چگونگی فعالیت بازیکنان در بازی ارائه کردند. بنا به گفته سازندگان، فعالیت گیمرها در نسخه دوم بازی دستینی نسبت به نسخه اول آن بیشتر شده و آیتم های زیادی برای تجربه وجود دارد و همچنین تعداد ماموریت ها نیز افزایش یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

با اطلاعات جدیدی از دنیای Destiny 2 همراه باشید

بنا به گفته سازندگان، فعالیت گیمرها در نسخه دوم بازی دستینی نسبت به نسخه اول آن بیشتر شده و آیتم های زیادی برای تجربه وجود دارد و همچنین تعداد ماموریت ها نیز افزایش یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، استودیوی بازی ساز بانجی از وجود فعالیت های بیشتر بازیکنان در بازی Destiny 2 خبر داد به طوری که آیتم ها و مراحل نسبتا زیادی در این عنوان ویدیویی مورد انتظار وجود دارد. هنگامی که بازیکنان در دنیای بازی دستینی ۲ به جست و جو می پردازند، NPC هایی یافت می شوند که به آن ها ماموریت های جانبی و فرعی به نام Adventures می دهد. این ماموریت ها بیشتر بر روی یافتن غنیمت ها و Lost Sector تمرکز دارند که در سرتاسر محیط بازی تعبیه شده اند. داخل آن ها، شما جعبه ها و گنج هایی پیدا خواهید کرد که به کمک انواع کلیدها، آن ها را بازگشایی و آیتم های مختلفی را کسب خواهید کرد.

به علاوه، در بازی دستینی ۲ بیشتر شاهد رویدادهای عمومی از جمله ماموریت Heroic خواهیم بود که بازیکنان را به چالش خواهد کشید. نکته دیگر که قطعا باعث خوشحالی طرفداران پر و پا قرص مجموعه Destiny می شود، این است که در نسخه جدید بازی بازیکنان بدون ورود به هیچ مداری، می توانند فعالیت های موجود در محیط و جهان بازی را اجرا کنند. این قابلیت ویژگی های زیادی از جمله امکان سفر از سیاره ای به سیاره دیگر و بازگشایی Director را به همراه دارد.

به طور کلی، جهان جدید بازی دستینی ۲ شامل چهار سیاره به نام های Titan، Nessus، Lo و بخش قسمت مرده قاره اروپای کره زمین می باشند که بازیکنان در این چهار نقشه می توانند به جست و جو و کارش بپردازند.

در طی برگزاری لایو استریم بازی، ما دریافتیم که حالت رقابتی مولتی پلیر (چند نفره) بازی Destiny 2 به صورت ۴ در برابر ۴ (۴v4) محدود شده است. متاسفانه سازندگان جزئیات و اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نکردند. بنا به وجود قرار داد میان دو کمپانی اکتیویژن و سونی، پیش بینی می شود در طول کنفرانس E3 2017 شرکت ژاپنی سونی جزئیات، اطلاعات و ویدیوهای بیشتری از بازی مورد انتظار دستینی ۲ منتشر شود. کنفرانس این شرکت در ساعت ۵:۳۰ دقیقه قبل از ظهر به وقت تهران (ساعت ۶:۰۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت آمریکا) روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه سال ۹۶ (مصادف با ۱۲ ژوئن) در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد. رسانه کلیک تمامی کنفرانس های رویداد E3 امسال را به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. همراه ما باشید...

همچنین در طول این مراسم لایو استریم، استودیوی بانجی تاریخ انتشار دقیق بازی دستینی ۲ را مشخص کرد. بر اساس بیانیه این استودیو، عنوان Destiny 2 در تاریخ ۸ سپتامبر سال میلادی جاری (مصادف با ۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۶) به صورت رسمی بر روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. برخی از منابع مدعی هستند که نسخه رایانه شخصی بازی دستینی ۲ دیرتر از نسخه کنسولی به دست پی سی بازها خواهد رسید چرا که سازندگان هنوز تاریخ انتشار دقیق نسخه PC بازی را مشخص نکرده اند. همچنین بی شک بانجی بر روی نسخه ایکس باکس اسکورپیو و پلی استیشن ۴ پرو بازی نیز کار کرده تا شاهد نرخ فریم ثابت و اجرای آن با رزولوشن ۴K باشیم.

سازندگان در زمان رونمایی از این عنوان ویدیویی، نسخه Special Edition بازی را نیز معرفی کردند که محتویات بیشتری را شامل می شود. همچنین بازی دارای سیزن پس خواهد بود که با نام Expansion Pass شناخته می شود و شامل دو بسته الحاقی به نام های Expansion I و Expansion II خواهد بود. این دو بسته الحاقی ماموریت ها داستانی، رقابت های بخش چند نفره، فعالیت تعاونی، نقشه ها، سلاح ها و... جدیدی را به نسخه اصلی بازی اضافه خواهد کرد.

نسخه پلی استیشن ۴ بازی تا پایان پاییز سال میلادی ۲۰۱۸ دارای محتویات انحصاری محدود و زمانی خواهد بود. به عبارت دیگر، برخی از بروز رسانی ها و محتویات گسترش دهنده بازی در ابتدا بر روی این کنسول سونی منتشر می شود. توجه داشته باشید استودیوی بانجی با همکاری اکتیویژن پیش از انتشار نسخه نهایی بازی دستینی ۲، در تابستان نسخه آزمایشی آن را در اختیار برخی از بازی بازان قرار خواهد داد. به منظور تضمین دسترسی شما به این نسخه آزمایشی، بایستی بازی را تا پیش از انتشار این نسخه (آزمایشی) پیش خرید کنید.

همان طور که اشاره شد، نسخه جدید این مجموعه پرطرفدار بر خلاف نسخه پیشین، بر روی پلتفرم پی سی نیز عرضه خواهد شد. بر خلاف بیشتر عناوین ویدیویی شرکت اکتیویژن، پشتیبانی سرورهای این عنوان توسط شبکه استیم صورت نمی گیرد و بازی در استیم به فروش نخواهد رفت بلکه بازیکنان و کاربران باید از شبکه بتل نت برای اجرای عنوان Destiny 2 استفاده نمایند.

اگر شما جز بازی بازان نسخه اول بازی دستینی بودید، بهتر است بدانید که کمپانی اکتیویژن به صورت رسمی اعلام کرد که بازیکنان نمی توانند سطح لول (Level)، آیتم ها، سلاح های شخصی سازی شده و… را از نسخه اول به نسخه دوم بازی منتقل کنند. اما ظاهر شخصیت ها و کاراکترها می توانند از نسخه اول به نسخه دوم بازی منتقل شوند که برای این کار، کافیست به بخش تنظیمات بازی مراجعه کرده تا عمل انتقال صورت گیرد.

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات، انتظارات، پیش بینی ها و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند. E3 امسال با کلیک…

در پایان این خبر، دیدگاه شما درباره جهان بازی Destiny 2 چیست؟ به نظر شما آیا بازی دستینی ۲ می تواند رکورد دیگری را به ثبت برساند و فروش چند برابری ای را نسبت به نسخه پیشین خود تجربه کند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر