بازی Destiny به پایان راه رسید

بر اساس آخرین پست بلاگ رسمی استودیوی بانجی، سازندگان دیگر بر روی ساخت و توسعه محتویات جدید عنوان Destiny تمرکز ندارند و دیگر شاهد انتشار بروز رسانی ها و محتویات جدید برای این بازی پرطرفدار نخواهیم بود. البته این امر چندان هم تعجب برانگیز نیست چرا که در سال میلادی جاری، نسخه دوم این فرانچایز عرضه خواهد شد و سازندگان پشتیبانی ویژه خود را در طول این سه سال به بازی بازان و گیمرها ثابت کردند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بازی Destiny به پایان راه رسید

البته این امر چندان هم تعجب برانگیز نیست چرا که در سال میلادی جاری، نسخه دوم این فرانچایز عرضه خواهد شد و سازندگان پشتیبانی ویژه خود را در طول این سه سال به بازی بازان و گیمرها ثابت کردند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، چندی پیش استودیوی نامدار بانجی در بلاگ رسمی خود، اطلاعیه جدیدی از نسخه اول بازی دستینی منتشر کرد. بنا به این اطلاعیه، عنوان Destiny دیگر محتویات جدیدی دریافت نخواهد کرد و بروز رسان Age of Triumph، آخرین آپدیت این عنوان ویدیویی می باشد. البته این خبر بدان معنا نیست که سرورهای بازی دستینی برای همیشه خاموش خواهند شد و سازندگان از بخش مولتی پلیر (چند نفره) این عنوان پشتیبانی نخواهند کرد؛ بلکه دیگر شاهد انتشار بروز رسانی ها و محتویات اضافه نخواهیم بود.

بانجی در جدیدترین پست خود اشاره کرد که در حال حاضر تمام تمرکز سازندگان بر روی ساخت و طراحی نسخه دوم بازی دستینی قرار داده شده تا عملکرد این عنوان ویدیویی بهتر از نسخه پیشین باشد و انتظارات جامعه کاربران را برآورده کند. بانجی در این خصوص گفت:

در جامعه ما، بسیاری از کاربران سوال های مبنی بر انتشار بروز رسانی و محتویات جدید برای نسخه اول بازی دستینی مطرح می کنند. در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی بازی Destiny 2 قرار داده شده است. هم اکنون همه ما (اعضای استودیوی بانجی) دست به دست هم دادیم تا بازی دستینی ۲ همان طور که جامعه کاربران لایق آن هستند، ظاهر شود.

در زمان عرضه بازی دستینی ۲، طرفداران و بازی بازان در انتظار انتشار بروز رسانی های متعدد و گوناگونی هستند که ضمن برطرف سازی مشکلات احتمالی، به مرور زمان محتویات جدیدی به بازی اضافه شود. توجه داشته باشید که اگرچه بازی دستینی توسط استودیوی بانجی بروز نخواهد شد، اما یادآوری می کنیم که حتی پس از انتشار بازی Destiny 2، بازیکنان همچنان می توانند به سرورهای آن متصل شده و با یکدیگر به مبارزه بپردازند و از بازی لذت ببرند. بنابراین هیچ نگران پشتیبانی فنی از این عنوان نباشید و با خیالت راحت به تجربه بازی بپردازید.

بانجی درباره بازخورد و نظرات کاربران در خصوص بازی Destiny 2 از گیمرها تشکر کرد. سازندگان معتقد هستند که بازخورد کاربران نقش به سزایی در رفع مشکلات و بهبود گیم پلی بازی دارد چرا که بانجی به تمامی بازخوردها و خواسته کاربران گوش داده و به آن ها عمل می کند. متن بیانیه این استودیو به شرح زیر است:

پس از مشاهده تغییرات ایجاد شده در بازی، امیدواریم که شما کاربران درک کنید که تمامی بازخوردهای ارسالی شما برای ما چه مفهومی دارند. مانند همیشه، از شما کاربران به دلیل تجربه عناوین ویدیویی ما و ارسال بازخوردهایتان برای ساخت و طراحی هرچه بهتر بازی دستینی ۲ تشکر می کنیم.

لازم به ذکر است نسخه اول این مجموعه در تاریخ ۹ سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۴ (مصادف با ۱۸ شهریور ماه سال ۹۳) به صورت انحصاری بر روی کنسول های نسل هفتم و هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴) توسط اکتیویژن منتشر گردید. این عنوان ویدیویی، عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت به طوری که در مراسم ها و نمایشگاه های بزرگی از جمله بفتا، لقب بهترین بازی سال را از خود کرد. بهتر است بدانید هزینه طراحی و توسعه نسخه اول دستینی بیش از ۱۴۲ میلیون دلار بوده است. به همین خاطر، دستینی جز پنج بازی گران قیمت جهان به شمار می رود.

عنوان دستینی ۲ در ۸ سپتامبر امسال (۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۶) به صورت رسمی به دست طرفداران بازی بازان پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی خواهد رسید. همچنین پیش از انتشار نسخه نهایی، بانجی ابتدا نسخه آزمایشی بازی را به صورت تصادفی در اختیارکاربران و پیش خریداران قرار خواهد داد. پیشنهاد می کنیم مطلب "هر آنچه تا به الان از بازی Destiny 2 می‌دانیم" در رسانه کلیک را از دست ندهید. برای مراجعه به این پست، بر روی این نوشته کلیک فرمایید.

شرکت اکتیویژن همانند سال های گذشته به صورت اختصاصی در نمایشگاه E3 2017 کنفرانس نخواهد داشت لیکن عناوین ویدیویی این شرکت به دلیل همکاری با سونی، در کنفرانس سونی به نمایش گذاشته خواهند شد. کنفرانس رسمی شرکت سونی در ساعت ۵:۳۰ دقیقه قبل از ظهر (به وقت تهران) روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه سال ۹۶ در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد. این کنفرانس تماشایی را در کلیک دنبال کنید...

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات، انتظارات، پیش بینی ها و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند. E3 امسال با کلیک…

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با عدم عرضه محتویات جدید بر روی عنوان دستینی چیست؟ آیا شما هم موافق این نظر هستید که هم اکنون باید تمام تمرکز سازندگان بر روی توسعه بازی دستینی ۲ قرار گیرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر