سیستم مورد نیاز بازی Deus Ex: Mankind Divided اعلام شد

پس از عرضه موفق بازی Deus Ex: Human Revolution، کمپانی اسکوئر انیکس به فکر ساخت نسخه بعدی این عنوان افتاد. حال پس از گذشت پنج سال، تنها چند روز به عرضه نسخه جدید این مجموعه، یعنی Deus Ex: Mankind Divided زمان باقی مانده است. به همین خاطر، ساعاتی پیش استودیوی ایدوس مونتریال (Eidos-Montréal) بر روی صفحه استیم این بازی، سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی جهت اجرای این اثر ویدیویی را مشخص کرد. بنا به اطلاعات درج شده، سیستم مورد نیاز این بازی پرطرفدار، گیمرها و پی سی بازها را به چالش نمی کشد و گویا بیشتر بازیکنان قادر به تجربه آن با حداقل کیفیت ممکن خواهند بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده این دو سیستم، همراه رسانه کلیک باشید.

سیستم مورد نیاز بازی Deus Ex: Mankind Divided اعلام شد

حال پس از گذشت پنج سال، تنها چند روز به عرضه نسخه جدید این مجموعه، یعنی Deus Ex: Mankind Divided زمان باقی مانده است. به همین خاطر، ساعاتی پیش استودیوی ایدوس مونتریال (Eidos-Montréal) بر روی صفحه استیم این بازی، سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی جهت اجرای این اثر ویدیویی را مشخص کرد. بنا به اطلاعات درج شده، سیستم مورد نیاز این بازی پرطرفدار، گیمرها و پی سی بازها را به چالش نمی کشد و گویا بیشتر بازیکنان قادر به تجربه آن با حداقل کیفیت ممکن خواهند بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده این دو سیستم، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، استودیوی بازی سازی ایدوس مونتریال، ضمن اعلام تاریخ دقیق Pre-Load (در این هنگام، سرورهای شبکه استیم به پیش خریداران اجازه دانلود بازی را می دهد تا در زمان عرضه بازی، وقت خود را صرف دانلود آن نکنند و به سرعت به تجربه آن بپردازند) بازی Deus Ex: Human Revolution، سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی نسخه جدید این فرانچایز را در اختیار علاقه مندان و بازیکنان سراسر جهان قرار داد.

پیش دانلود بازی Mankind Divided در شبکه استیم، از ساعت ۹ قبل از ظهر روز جمعه ۱۹ آگوست سال میلادی (مصادف با ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر روز جمعه ۲۹ مرداد ماه سال ۱۳۹۵) آغاز خواهد شد. در این ساعت، سرورهای شبکه نامدار استیم به افرادی که نسخه پیش فروش بازی را تا آن روز تهیه کرده اند، اجازه دانلود بازی را می دهد. دارندگان کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت، ایکس باکس وان، قادر خواهند بود که این بازی مورد انتظار را همانند پلتفرم رایانه شخصی، زودتر از تاریخ انتشار دریافت کنند. این در حالی است که دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ می بایست تا ساعت ۱۲ بامداد روز ۲۱ آگوست (مصادف با ساعت ۱۱:۳۰ قبل از ظهر روز یک‌ شنبه ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۵) صبر کنند و سپس این عنوان ویدیویی مهیج را دریافت نمایند.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط استودیوی سازنده بازی، برای اجرای بازی Deus Ex: Mankind Divided با حداقل کیفیت ممکن، سیستم عامل های ویندوز (۷ و بالاتر) احتیاج خواهید داشت. البته محدودیتی که سازندگان برای پی سی بازها در نظر گرفته اند، این است که نسخه سیستم عامل ویندوز شما، باید ۶۴ بیتی باشد و در غیر این صورت، این عنوان مورد انتظار بر روی سیستم شما اجرا نخواهد شد. در بخش پردازنده مرکزی و رم، سیستم شما باید دارای پردازنده اینتل Core i3-2100 و یا AMD equivalent و رم ۸ گیگابایتی باشد. میزان رم مورد نیاز این عنوان، در مقایسه با عناوین جدید کمی بالا به نظر می رسد اما امروزه، بیشتر سیستم های رایانه شخصی از رم ۸ گیگابایتی بهره می برند. کارت گرافیک که یکی از مهمترین قسمت یک پی سی جهت اجرای بازی های ویدیویی سنگین به حساب می آید، بنا به گفته سازندگان، باید حداقل توان تولید قدرت کارت گرافیک های NVIDIA GeForce GTX 660 (دو گیگابایت حافظه داخلی) و یا AMD Radeon HD 7870 را داشته باشد. حافظه مورد نیاز جهت نصب این بازی نیز ۴۵ گیگابایت اعلام شده است. البته در صورت خرید و دانلود بسته های الحاقی این عنوان، فضای مورد نیاز به ۵۵ گیگابایت افزایش پیدا می کند.

اگر سیستم رایانه شخصی شما، قدرتمند است و خواهان تجربه این بازی، با بهترین کیفیت هستید، باید بگوییم که بهترین سیستم عامل، سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ۱۰ (نسخه ۶۴ بیتی) اعلام شده است. به علاوه، به یک پردازنده قدرتمند اینتل Core i7-3770K و یا ای ام دی FX 8350 Wraith، رم ۱۶ گیگابایتی و کارت گرافیک انویدیا GTX 970 و یا AMD Radeon RX 480 (با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰) نیاز خواهید داشت.

در ادامه می توانید سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این عنوان پرطرفدار را مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی Deus Ex: Mankind Divided:

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۸٫۱، ویندوز ۱۰ (فقط نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده مرکزی (CPU): اینتل Core i3-2100 یا ای ام دی equivalent
  • رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: ای ام دی Radeon HD 7870 یا Nvidia GeForce GTX 660 (با دو گیگابایت حافظه داخلی)
  • هارد دیسک: ۴۵ گیگابایت فضا جهت نصب

سیستم پیشنهادی جهت اجرای بازی Deus Ex: Mankind Divided:

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰ (نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده مرکزی (CPU): اینتل Core i7-3770K یا ای ام دی FX 8350 Wraith
  • رم: ۱۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: ای ام دی Radeon RX 480 یا Nvidia GTX 970 (با رزولوشن Full HD یا ۱۰۸۰*۱۹۲۰)
  • هارد دیسک: ۴۵ گیگابایت فضا جهت نصب

Deus-Ex-mankind-Divided-gameplay

نسخه اول این مجموعه نقش آفرینی Deus Ex، عملکرد فوق العاده ای از خود به جا گذاشت به طوری که تمامی انتظارات گیمرها و منتقدان را برآورده کرد و توانست نمره ۹۰ (میانگین نمرات تمامی منتقدان) را در کارنامه خود ثبت کند. این امر باعث فروش باورنکردنی بازی در سراسر جهان شد و کمپانی اسکوئر انیکس همانند سایر کمپانی ها، به ساخت نسخه های بعدی این عنوان فکر کرد و در نهایت، چند روز آینده، جدیدترین اثر این کمپانی به دست علاقه مندان و طرفداران آن می رسد. در بازی جدید فرانچایز Deus Ex: Mankind Divided، گیمرها باز هم در نقش شخصیت محبوب یعنی آدام جنسن به عنوان مامور مخفی باتجربه و با سلاح های متعدد قابل شخصی سازی خواهند بود. به منظور رمزگشایی توطئه بزرگ و گسترده در سرتاسر دنیا، شما (شخصیت آدام جنسن) باید تصمیمات درستی بگیرید و به برخی از افراد نزدیک خود اعتماد و با همکاری آن ها، با عاملان این توطئه مبارزه کنید. همچنین بازی شامل Deus Ex: Mankind Divided - Breach می باشد که یک حالت جدید و نوآورانه ای به حساب می آید. به کمک این حالت خلاقانه، هیجان بازی دو چندان شده و برای نخستین بار، تجربه‌ ای منحصر به فرد از پازل شوتر به بازیکنان و گیمرها الغا خواهد شد.

گفتنی است بازی Deus Ex: Mankind Divided قرار است در تاریخ ۲۳ آگوست سال میلادی ۲۰۱۶ (مصادف با سه‌ شنبه ۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۵) برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز عرضه شود. در ابتدا این عنوان قرار بود در ماه فبریه سال میلادی جاری به دست طرفداران و بازیکنان برسد اما به دلیل برخی مشکلات در روند ساخت بازی، شاهد تاخیر شش ماهه در انتشار آن بودیم که سازندگان در مراسم E3 امسال، از دلایل این اقدام خود صحبت کردند. همچنین، کمپانی اسکوئر انیکس از سیزن پس این عنوان نیز رونمایی کرده و شما می توانید با پرداخت ۲۹٫۹۹ دلار دیگر، تمامی بسته های الحاقی آینده بازی را دریافت نمانید. این نسخه هم اکنون در شبکه های استیم، ایکس باکس لایو و پلی استیشن نتورک به فروش می رسد.

در پایان این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Deus Ex: Mankind Divided چیست؟ آیا رایانه شخصی شما قادر به اجرای این بازی مورد انتظار خواهد بود؟ کیفیت طراحی و گرافیک بازی را چگونه پیش بینی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر