آیا بازی نوستالژیک تیکن به پلی استیشن ۴ پرو می رسد؟

به گفته طراح بازی Tekken 7 هنوز تصمیمی در رابطه با پشتیبانی گرفته نشده اما قرار است این بازی در اوایل ۲۰۱۷ بر روی پلی استیشن ۴، ایکس‌ باکس ‌وان و رایانه‌ های شخصی عرضه ‌شود.

آیا بازی نوستالژیک تیکن به پلی استیشن ۴ پرو می رسد؟

به گزارش کلیک، بعد معرفی پلی ‌استیشن ۴ پرو معمولا سازندگان برای استفاده از مزیت هایش از آن پشتیبانی می کنند. مثلا برند های درخشانی مثل Uncharted 4: A Thief's End، Shadow of Mordor، Deus Ex Mankind Divided، inFamous Second Son و Ratchet And Clank وقتی که به روز رسانی را دریافت کردند با استفاده از مزیت های کنسول جدید با رزولوشن بالاتر اجرا می ‌شوند.

اما باید در رابطه با بازی هایی مثل Tekken 7 بگوییم که تصمیمی در رابطه با پشتیبانی اش گرفته نشده. طراح این بازی، مایکل موری در مصاحبه اش با وب ‌سایت تکن گیمر گفته است: شرکت ما هنوز راجع به این موضوع تصمیمی نگرفته و وضعیت Tekken 7 نا مشخص است.

تصمیمی که باندای نامکو درباره‌ پشتیبانی از این کنسول میان‌ نسلی یعنی پلی ‌اسیتشن ۴ پرو می گیرد، قطعا جالب خواهد بود. امیدواریم که بازیکنان بتوانند آن را با کیفیت بهتری بر روی پلی‌ استیشن۴ اجرا کنند و از آن لذت ببرند. Tekken 7 در اوایل ۲۰۱۷ بر روی پلی ‌استیشن۴، ایکس‌ باکس ‌وان و رایانه‌ های شخصی عرضه می ‌شود. تاریخ دقیق این انتشار مشخص نیست اما شایعاتی که وجود دارد از انتشار آن در آخرین هفته فوریه ۲۰۱۷ می گوید.

ارسال نظر