تصویری که ضد آب بودن گوشی Galaxy Note 7 را اثبات می کند

تصویر جدید منتشر شده از گوشی Galaxy Note 7 سامسونگ که با آب و صابون شسته شده است، مجهز بودن این گوشی به قابلیت ضد آب را تایید می کند.

تصویری که ضد آب بودن گوشی Galaxy Note 7 را اثبات می کند

به گزارش کلیک، طبق شایعات گوشی Galaxy Note 7 سامسونگ به قابلیت ضد آب با استاندارد IP68 مجهز است. این یعنی گوشی Galaxy Note 7 باید بتواند به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱٫۵ متری زیر آب دوام بیاورد. این استاندارد در گوشی های Galaxy S7، Galaxy S7 edge و Galaxy S7 Active سامسونگ نیز به کار رفته است.

تا به حال هیچکدام از گوشی های سری Note سامسونگ از ویژگی ضد آب برخوردار نبوده اند، بنابر این اگر سامسونگ این قابلیت را به این سری نیز اضافه کند، محبوبیت آن افزایش خواهد یافت. تنها نشانه ای که تا کنون مبنی بر ضد آب بودن Galaxy Note 7 دریافت کردهبودیم، اطلاعاتیبود که از موسسه نظارت واردات و صادرات هند، Zauba منتشر شده است. طبق این اطلاعات اوایل ماه جاری، نوار های شیشه ای ضد آب برای گوشی Galaxy Note 7 از کره جنوبی به هند صادر شده است.

اما امروز تصویر جدید به دست ما رسید که نشان می دهد گوشی Galaxy Note 7 با آب و صابون شسته شده است. آن طور که در تصویر مشخص است، این گوشی دارای دو لبه خمیده در اطراف است، ولی تاری تصویر و کف های موجود روی گوشی امکان کشف اطلاعات بیشتر را نمی دهد.

soapww

اکنون ما تقریبا مطمئن هستیم که گوشی Galaxy Note 7 با گواهی ضد آب در روز ۲ آگوست رونمایی می شود. انتظار می رود سامسونگ در روز ۱۲ مرداد در رویداد اختصاصی خود از این گوشی پرده بردارد.

ارسال نظر