تجهیزات دوربین های بدون آینه که به آن ها احتیاج دارید

رسانه کلیک - دوربین های بدون آینه با طراحی کوچک خود امروزه جزو پرفروش‌ترین نوع دوربین‌ها هستند و داشتن تجهیزاتی برای حمل راحت و ایمن آن‌ها در هر شرایطی و قابلیت دسترسی سریع به آن، از لزومات کلیدی برای دارندگان این دوربین‌ها به شمار می‌آید.

تجهیزات دوربین های بدون آینه که به آن ها احتیاج دارید

وقتی اولین دوربین بدون آینه در بازار عرضه شد به نظر محصول جالبی بود ولی ذوق آن چنانی برای خرید و داشتن یکی از آن‌ها نداشتم. اما حالا نظر من کاملاً عوض شده و نه یکی، بلکه چند تا از این دوربین های بدون آینه را دارم. این دوربین ها عالی‌اند- کوچک، سبک، مناسب جهت حمل و نقل و بدون محدودیتی برای گرفتن عکس‌های باکیفیت هستند. فکر کنم تا کنون افراد زیادی با دیدن ویژگی‌های این دوربین‌ها،دوربین‌های DSLR خود را سریعاً با یکی از این بدون آینه‌ها عوض کرده‌اند. با توجه به این نکته، در اینجا قصد داریم تجهیزات مخصوص این دوربین های بدون آینه را معرفی کنیم.

سخن ویرایش گر : کمپانی‌های بسیاری تجهیزات بسیار باکیفیتی را برای دوربین های بدون آینه تهیه می‌کنند. در بالای این لیست، تجهیزات شرکت Spider Holster است که شامل بندهای دستی، تسمه و کمربندهای مخصوص دوربین و حتی تجهیزاتی برای حمل دوربین با کوله پشتی می شود. در این مقاله ما فقط برخی از محصولات را معرفی خواهیم کرد و شما برای دیدن تمامی محصولات شرکت Spider Holster لازم است به وب سایت این کمپانی مراجعه کنید.

تسمه SpiderLight

این تسمه سبک، به دور کمربند شما محکم می‌شود و به شما این توانایی را می‌دهد که دوربین خود را سالم و ایمن به هر مکانی که خواستید حمل کنید و در صورت نیاز فوری به آن، با دراز کردن انگشتان خود می‌توانید به دوربین دسترسی سریع پیدا کنید.

با متصل بودن تسمه Spider به سه پایه مخصوص دوربین، شما دارای یک پکیج کامل از تجهیزات حمل دوربین بدون آینه خواهید بود که استفاده از آن را برای شما آسان‌تر می‌کنند.

وقتی که دوربین شما به کمرتان وصل باشد، دیگر نیازی به گشتن کیف دوربین برای پیدا کردن آن و از دست دادن صحنه مورد نظر خود برای عکاسی نیست؛ زیرا تنها با خم کردن دست خود دوربین را در اختیار دارید.

دوربین های بدون آینه

البته این فکر به ذهن همه خطور می‌کند که تسمه SpiderLight به دلیل سایز بسیار کوچک آن، مقاوم و کاربردی نیست.

برخلاف نظر این دسته از افراد، این محصول دارای طراحی و بدنه‌ای تمام فلز بوده و از هر نظر این اطمینان را به شما می‌دهد که دوربین بدون آینه‌ی شما با وصل بودن به این تسمه، در ایمنی کامل به سر خواهد برد.

قفل دو طرفه و فلزی این جلد جهت دسترسی ایمن به دوربین طراحی شده و زمان برداشتن دوربین از جلد را بسیار پایین‌تر می‌آورد تا شما بتوانید در لحظه از سوژه موردنظر خود عکاسی کنید.

در طراحی این محصول زیرکی‌های خاصی به‌کاررفته است؛ مثلاً، زمانی که شما حرکت می‌کنید دوربین نیز با شما حرکت خواهد کرد ولی هیچ گاه جلوی دست و پای شما را نخواهد گرفت.

تسمه Spider نیز طوری طراحی شده که بدون ایجاد مزاحمت برای دریچه باتری، به بدنه دوربین بدون آینه‌ی شما وصل می‌شود.

شما حتی می‌توانید زمانی که تسمه Spider هنوز به دوربین متصل است از سه پایه استفاده کنید و باز هم دچار هیچ مشکلی نخواهید شد!

به طور کلی، این روش بهترین، امن‌ترین و سالم‌ترین روش برای حمل دوربین بدون آینه‌ی شما خواهد بود.

بند دستی SpiderLight

دوربین های بدون آینه

شما تنها به روشی برای حمل دوربین خود احتیاج ندارید، بلکه به یادگیری نحوه گرفتن دوربین در دست در لحظات مختلف نیز نیازمندید.

یکی از زیبایی‌های این دوربین های بدون آینه، کوچک بودن آن‌هاست. اما اگر شما تا به حال با دوربین بزرگ DSLR سر و کار داشتید، عادت کردن به این طراحی کوچک کمی مشکل خواهد بود.

بند دستی SpiderLight به دلیل طراحی اختصاصی آن برای دوربین های بدون آینه و DSLR های کوچک، ایده آل ترین پیشنهاد برای این کار خواهد بود.

با استفاده از این بند شما در حالی که دوربین خود را به راحتی در دست گرفته‌اید، می‌توانید هر موقع که مایل بودید دست خود را نیز آزاد کنید.

انحنای این بند دستی به این دلیل طراحی شده است که دست شما را در حالت گرفتن عکس قرار دهد و انگشت‌های شما را آزاد بگذارد تا به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنید و به دکمه‌های دوربین دسترسی داشته باشید. مانند دیگر محصولات Spider Holster این محصول نیز طراحی خوبی دارد و بسیار مقاوم است. شما می‌توانید این بند را برای هر دوربین بدون آینه‌ای و با سه پایه نیز استفاده کنید.

باربر کوله‌پشتی SpiderLight

اگر شما از آن دسته افراد ماجراجو و اهل سفر هستید، بودن دوربین در ناحیه کمر کمی دردسر ساز خواهد بود و شما نیاز دارید که دوربین بدون آینه‌ی شما در محلی کمی بالاتر باشد. اما کجا؟

با باربر کوله‌پشتی‌های SpiderLight شما می‌توانید دوربین خود را نزدیک قفسه سینه خود داشته باشید که بسیار ایمن به کوله‌پشتی شما متصل است. تنها کافی است با اتصال سریع، باربر مخصوص SpiderLight را به بند کوله پشتی خود وصل کنید. سپس تسمه SpiderLight خود را نیز به آن متصل کنید و دوربین خود را به راحتی به هر نقطه‌ای که مایل بودید حمل کنید. با اینکه نام این محصول اعلام می‌کند که فقط مخصوص کوله پشتی ها است، اما بر روی کیف‌های دستی نیز عملکرد خوبی خواهد داشت.

شرکت Spider Holster پیوسته به فکر طراحی هرچه هوشمندانه‌تر محصولات خود است و این در مورد باربر کوله‌پشتی نیز صدق می‌کند. طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید دوربین خود را آزادانه از ناحیه کمر تا قفسه سینه خود بالا بیاورید و روش حمل و نقل آن را با توجه به محیطی که در آن قرار می‌گیرید، در چند ثانیه تغییر دهید.

قفل تسمه، دوربین شما را سر جای خود ثابت نگه می‌دارد و بند لاستیکی آن با چسب والکرو دور لنز شما می‌پیچد و از جلو و عقب رفتن آن در هنگام جا به جا شدن شما، جلوگیری می‌کند. شما حتی می‌توانید از این باربر کوله پشتی خود همراه با GoPro استفاده کنید و در هنگام راه رفتن لحظات زیبایی را ثبت کنید.

به صورت کلی، این تجهیزات SpiderLight نه تنها به شما کمک می‌کنند که راحت‌تر از پیش دوربین خود را حمل کنید، بلکه در استفاده از آن نیز کار شما را راحت تر می‌کنند. دسترسی سریع‌تر به دوربین، عکس‌های ناگهانی بیشتر، ایمنی تضمین شده دوربین شما در حمل و نقل از کارهای اولیه این تجهیزات هستند.

ارسال نظر