اعلام مشخصات احتمالی گوشی جدید نوکیا E1

مشخصات جدید از گوشی های میان رده نوکیا در سایت HMD Global منتشر شده و شواهد خبر از عرضه احتمالی این گوشی ها در سال جاری میلادی می دهند.

اعلام مشخصات احتمالی گوشی جدید نوکیا E1

به گزارش کلیک، چندی پیش تصاویری منتسب به دو گوشی جدید نوکیا یعنی D1 و E1 در فضای مجازی منتشر شدند و امروز نیز برخی از جزییات این گوشی ها بر روی خروجی سایتهای مختلف خبری قرار گرفت.

سایت NPU که مشخصات گوشی E1 نوکیا را برای اولین بار منتشر کرد، منبع خبر خود را به طور دقیق اعلام نکرده است و اشاره به اطلاعات دریافتی از منابع موثق دارد.

مشخصات احتمالی
بر طبق اطلاعاتی که در این سایت قرار گرفته، این گوشی احتمالا از صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی و یا ۵٫۳ اینچی با ۷۲۰p کیفیت تصویر بهره خواهد برد. این گوشی احتمالا از پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۲۵ استفاده خواهد کرد که با کلاک ۱٫۴ گیگاهرتزی کار میکند و ۲ گیگابایت نیز رم خواهد داشت و همچنین از GPU آن آدرنو ۳۰۸ استفاده خواهد کرد.

فضای ذخیره سازی داخلی در نوکیا E1 احتمالا ۱۶ گیگابایت خواهد بود و این گوشی با آخرین سیستم عامل گوگل یعنی اندروید ۷ به بازار عرضه خواهد شد. در مورد دوربین این گوشی، گفته می شود از یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی در جلوی گوشی بهره خواهد برد که برای سلفی و مکالمات ویدئویی مناسب به نظر می رسد. با این حال هنوز اطلاعاتی در مورد باتری این گوشی در دسترس نیست.

در تصاویری که چندی پیش از این گوشی ها در فضای مجازی دست به دست چرخید، مشخص بود که نوکیا E1 لبه های خمیده تری نسبت به D1 دارد. دکمه Home در نوکیا E1 به شکل یک دایره در وسط گوشی خواهد بود و نام نوکیا نیز در قسمت بالا سمت راست گوشی حک خواهد شد.
با توجه به اینکه این گوشی با اندروید ۷ به بازار عرضه خواهد شد و با توجه به مشخصاتش احتمالا قیمت مناسبی هم خواهد داشت، انتظار می رود توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

سایت HDM global پیش از این اعلام کرده بود که شش تا هفت گوشی اندرویدی از نوکیا تا پایان سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد. بر طبق شایعات قیمت احتمالی نوکیا E1 حدود ۱۵۰ دلار تخمین زده شده است. این سایت معتبر همچنین پیش بینی کرده است نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 که در ماه فوریه در بارسلون برگزار می شود از E1 رونمایی خواهد کرد.

قیمت پایین این گوشی احتمالا خریداران بسیاری را به خود جلب خواهدکرد و به نظر می رسد نوکیا برای بازگشت مجدد و کسب اعتبار تازه در این حوزه جدید(گوشی های هوشمند لمسی) نیازمند این است که دوباره مشتریان را به طریقی به سمت خود بکشاند و بر خلاف قیمت پایین این گوشی، مطمئن باشید نوکیا هرگز کیفیت محصول جدید خود را پایین نیاورده است چرا که اعتباری که به واسطه این گوشی کسب خواهد کرد بسیار مهمتر از هر چیز دیگری خواهد بود و به سادگی به آن خدشه وارد نمی کند.

ارسال نظر