با ساعت هوشمند جدید Zeblaze Cosmo آشنا شوید

کمپانی Zeblaze که شاید کمتر نام آن را شنیده باشید، ساعاتی پیش به طور رسمی ساعت هوشمند فوق‌العاده شیک خود با نام اختصاصی Zeblaze Cosmo  را معرفی کرد. با کلیک همراه باشید.

با ساعت هوشمند جدید Zeblaze Cosmo آشنا شوید

شرکت Zeblaze یک کمپانی چینی است که در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند فعالیت می‌کند و در واقع تاکنون سه ساعت هوشمند را روانه بازار کرده است. جدیدترین ساعت هوشمندی که این کمپانی از آن رونمایی کرده Zeblaze Cosmo نام دارد. همانطور که در تصویر ضمیمه شده مشاهده می‌کنید، این ساعت هوشمند برخلاف اغلب ساعت‌های هوشمندی که امروزه معرفی و عرضه می‌شوند از صفحه نمایشی مستطیل شکل بهره‌مند است.

1

هم اکنون پیش فروش ساعت هوشمند Zeblaze Cosmo به طور رسمی آغاز شده و افراد علاقمند می‌توانند نسبت به پیش خرید آن اقدام کنند. این ساعت هوشمند از مواد تمام فلزی ساخته شده از صفحه نمایشی 1.61 اینچی و با وضوح تصویر 256 در 320 پیکسلی بهره می‌برد. رم آن 64 مگابایتی بوده و حافظه داخلی آن ظرفیت 128 مگابایتی را ارائه می‌کند. ساعت هوشمند Zeblaze Cosmo از سیستم روی چیپ (SoC) اختصاصی 2502C کمپانی مدیاتک بهره‌مند است و باتری آن ظرفیت 250 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. کمپانی Zeblaze مدعی شده که باتری این ساعت به راحتی تا 72 ساعت توان شارژدهی را برای محصول به همراه خواهد داشت. ضمنا ساعت هوشمند Zeblaze Cosmo از استاندارد ضد آب IP65 نیز بهره می‌برد.

ساعت هوشمند Zeblaze Cosmo از اتصال بلوتوث نسخه 4.0 بهره می‌برد و قابلیت همگام‌سازی با دو سیستم عامل اندروید و آی او اس را دارد. دستبد آن از مواد چرمی ساخته شده و بدنه اصلی ساعت در دو رنگ طلایی و نقره‌ای موجود است. این ساعت به سنسور گام شمار و همچنین ضربان قلب مجهز شده و به همراه یک نرم افزار جانبی عرضه می‌شود که می‌تواند ساعت هوشمند Zeblaze Cosmo را به کنترلر دوربین گوشی، موزیک پلیر و .... تبدیل کند. این ساعت هوشمند ابعاد ملی 10.9 در 36 در 54 میلیمتر داشته و وزن آن 53 گرم است. قیمت این ساعت هوشمند شیک هم برابر با 69.99 دلار در نظر گرفته شده است.

2

منبع: androidheadlines

ارسال نظر