اعلام زمان واریز یارانه دی ماه ۱۴۰۰

بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، فردا دوشنبه ۲۰ دی ماه ساعت ۲۴، واریز یارانه دی ماه به حساب سرپرستان خانوار انجام می‌شود.

اعلام زمان واریز یارانه دی ماه ۱۴۰۰

واریز یارانه دی ماه چقدر خواهد بود؟

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اطلاع داد: «یکصد و سی‌ و یکمین مرحله یارانه نقدی مربوط به دی ماه جاری، مثل سابق به‌ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز دوشنبه (۲۰ دی ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و قابل برداشت خواهد بود.»

این سازمان همچنین اعلام کرد که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع‌رسانی‌های قبلی، این ماه نوزدهمین قسط از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر خواهد شد.

طبق آخرین آمار موجود بیش از ۶ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۳۸۰ سرپرست خانوار در دو مرحله پرداخت تسهیلات به یارانه‌بگیران معیشتی، از تسهیلات یک میلیون تومانی بهره‌مند شده‌اند.

پیش از این «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهور از افزایش یارانه دی ماه با ادغام یارانه نقدی و معیشتی خبر داد اما کمی بعد «احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد افزایش یارانه در دی ماه را تکذیب کرد . بنابراین، این ماه نیز مبلغ یارانه نقدی طبق ماه‌های قبل همان نفری ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر