ارزهای دیجیتال جدید 2021 | پروژه‌های ارز دیجیتال آینده دار کدامند؟

یکی از استراتژی‌های جالب در فضای رمزارزها، سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال جدید و آینده‌دار است که ممکن است ارزششان رشد بسیار زیادی کند. در این مطلب برخی از این ارزهای دیجیتال را معرفی خواهیم کرد.

ارزهای دیجیتال جدید 2021 | پروژه‌های ارز دیجیتال آینده دار کدامند؟

ارزهای دیجیتال جدید 2021

ارزهای دیجیتال امروزه در همه‌جا رایج هستند. با وجود بی‌ثباتی آن‌ها، سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال روی پروژه‌های جدید و جنجالی سرمایه‌گذاری می‌کنند. این حرکت جدید در دنیای رمزارزها باعث افزایش ارزش بازار ارزهای دیجیتال در سطح جهانی می‌شود.

ماه آگوست تا کنون برای دارایی‌های دیجیتال ماه بسیار پررونقی بوده است و برخی از ارزهای دیجیتال مانند ریپل در این ماه 66.82 درصد افزایش قیمت داشته‌اند. بیت کوین نیز دیروز پس از سه ماه سطح قیمت 50،000 دلاری را لمس کرد .

سایت تحلیلی analyticsinisghts، هشت ارز دیجیتال جدید را که آینده روشنی دارند، معرفی کرده است. به گفته این سایت، این پروژه‌ها می‌توانند سودهای کلانی برای سرمایه‌گذاران رقم بزنند.

پیش از معرفی این ارزهای دیجیتال جدید باید اشاره کنیم که کلیت سرمایه‌گذاری در رمزارزها فعالیتی گمان‌پردازانه و پرخطر است و سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی که اثبات شده نیستند و مانند بیت کوین یا اتریوم تاریخچه بلندی ندارند، به‌مراتب خطرناک‌تر خواهد بود.

پیش از سرمایه‌گذاری حتما تحقیقات و تحلیل‌های لازم را انجام دهید و توجه داشته باشید که هدف این مطلب صرفا معرفی این پروژه‌ها است، نه توصیه اقتصادی.

سوایپارز دیجیتال سوایپ

سوایپ یک پلتفرم است که می‌خواهد با API خود پلی بین دنیای فیات و ارزهای دیجیتال ایجاد کند. این اکوسیستم از توکن سوایپ (SXP) که به‌عنوان سوخت شبکه سوایپ عمل می‌کند و برای پرداخت هزینه تراکنش‌ها و تأمین امنیت Swipechain از طریق پیوند و حکمرانی، استفاده می‌کند.

در جولای 2020، اعلام شد که Swipe توسط بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس خریداری شده است. این ارز دیجیتال با ارزش بازار 635.11 میلیون دلار در جایگاه 110 قرار دارد. قیمت سوایپ 4.01 دلار است و در ماه گذشته 86.12 درصد رشد داشته است.

دشارز دیجیتال دش

Dash یک بلاک چین و ارز دیجیتال منبع باز است که بر ارائه یک شبکه پرداخت سریع و ارزان جهانی متمرکز است و از نظر ماهیت غیرمتمرکز است. باتوجه‌به مقاله سفید پروژه، دش به دنبال بهبود بیت کوین با ارائه حریم خصوصی قوی‌تر و تراکنش‌های سریع‌تر است.

دش با ارزش بازار 2.77 میلیارد دلار، در جایگاه 49 قرار دارد. قیمت دش 270.02 دلار است و در ماه گذشته 64.64 درصد افزایش قیمت داشته است.

ای آویارز دیجیتال ای آوی

Aave یک پروتکل مالی غیرمتمرکز است که به افراد امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال را قرض بگیرند یا قرض بدهند.

وام دهندگان با سپردن دارایی‌های دیجیتالی به مخازن نقدینگی ایجاد شده‌، سود دریافت می‌کنند. وام‌گیرندگان نیز می‌توانند از رمزارزهای خود به‌عنوان وثیقه استفاده کنند تا با استفاده از این نقدینگی، وام فوری دریافت کنند. AAVE که در زبان فنلاندی به معنی "روح" است و آوِی تلفظ می‌شود.

ارزش بازار ای آوی 5.28 میلیارد دلار است و در رتبه 31 قرار دارد. قیمت این ارز دیجیتال 404.11 دلار است و در ماه گذشته 22.04 درصد افزایش قیمت داشته است.

کاواارز دیجیتال کاوا

Kava یک پلتفرم وام‌دهی دیفای (DeFi) چندبلاک چینی است که به کاربران امکان می‌دهد، استیبل کوین USDX را قرض گرفته و انواع ارزهای دیجیتال را سپرده‌گذاری کرده تا سوددهی خود را آغاز کنند.

مرکز دیفای کاوا مانند یک بانک غیرمتمرکز برای دارایی‌های دیجیتالی عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا به طیف وسیعی از خدمات مالی غیرمتمرکز‌، از جمله استیبل کوین ثابت خود USDX و همچنین محصولات مشتقه دسترسی پیدا کنند. ارزش بازار کاوا 691.26 میلیون دلار است و در رتبه 113 قرار دارد. قیمت این ارز دیجیتال 8.4640 دلار است و در ماه گذشته 61.69 درصد افزایش قیمت داشته است.

هگزارز دیجیتال هگز

HEX یک توکن ERC-20 است که به‌جای استخراجگران به دارندگان پاداش می‌پردازد. اساسا هگز نوع ارز دیجیتالی یک حساب سپرده ثابت معمولی است. کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را تضمین کنند، سپس در زمان تسویه، سرمایه خود را همراه با سود در زمان سررسید دریافت کنند.

ارزش بازار هگز 30.93 میلیارد دلار است و در رتبه سوم قرار دارد. قیمت این ارز دیجیتال 0.1782 است و در ماه گذشته 30.1 درصد افزایش قیمت داشته است.

سلف‌کیارز دیجیتال سلف‌کی

Selfkey یک توکن هویت مبتنی بر بلاک چین است. این فناوری به افراد، شرکت‌ها، صرافی‌ها و بانک‌ها پلتفرمی ارائه می‌دهد که بتوانند داده‌های هویتی را مدیریت کنند.

فرایند سنتی احراز هویت معمولا پرهزینه و اغلب اوقات ناامن است؛ زیرا داده‌ها در پایگاه‌داده‌های متمرکز ذخیره می‌شوند. SelfKey از یک رویکرد غیرمتمرکز و فناوری‌های رمزنگاری باهدف کاهش چشمگیر هزینه، بهبود امنیت و تجربه مشتری از تعامل هویت استفاده می‌کند.

ارزش بازار این توکن 49.59 میلیارد دلار است و در رتبه 537 قرار دارد. سلف‌کی به قیمت 0.01057 دلار مبادله می‌شود و در ماه گذشته 44.84 درصد افزایش قیمت داشته است.

کلی سواپ

ارز دیجیتال کلی سواپ

KLAYswap یک پروتکل سواپ آن چین (on-chain) کامل است که با یک استخر نقدینگی کار می‌کند و نقدینگی توسط مکانیزم بازارسازی خودکار (AMM) تضمین می‌شود. KSP توکن حاکمیت پلتفرم KLAYswap است. دارندگان این توکن مسئولیت و اختیار این را دارند که دستورالعمل‌های حاکمیت را مطابق با قوانین و مقررات مربوط به پروتکل تعیین کرده تا توسعه خدمات را هدایت کند.

ارزش بازار کلی سواپ 179.49 میلیون دلار است و در جایگاه 277 قرار دارد. قیمت این توکن 23.06 دلار است و در ماه گذشته 49.15 درصد افزایش قیمت تجربه کرده است.

سولاناارز دیجیتال سولانا

Solana یکی از جدیدترین ارزهای دیجیتال و بلاک چین‌هایی است که برای سرعت، امنیت و بهره‌وری بالا ساخته شده است. این بلاک چین، مانند ETH2.0 از الگوریتم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کند. بلاک چین فوق‌العاده مؤثر سولانا انرژی بسیار کمتری را نسبت بلاک چین‌ها به اثبات کار مانند بیت کوین مصرف می‌کند. همچنین می‌تواند کمترین هزینه تراکنش را با حدود 0.01 دلار برای هر تراکنش ارائه دهد.

ارزش بازار سولانا 22.72 میلیارد دلار است و در رتبه 10 قرار دارد. قیمت این ارز دیجیتال 78.18 دلار است و در ماه گذشته 112.54 درصد افزایش قیمت داشته است.

نظرتان درباره ارزهای دیجیتال معرفی شده چیست؟ شما چه ارزهای دیجیتال جدید و آینده‌داری می‌شناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را حتما با کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر