بیت کوین سطح 40 هزار دلار را فتح و آن را به حمایت تبدیل کرده است

معامله‌گران قوی اکنون تقریبا تمام عرضه از را افرادی که در ضرر بوده و تسلیم شدند، خریداری کرده‌اند.

بیت کوین سطح 40 هزار دلار را فتح و آن را به حمایت تبدیل کرده است

به نظر می‌رسد شرایط بیت کوین بسیار بهتر شده و حامیان به دنبال به چالش کشیدن سطوح مقاومت جدید هستند.

پس از شگفتی که در روز دوشنبه با افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین و نزدیک شدن به اوج‌های فوریه در بازار ایجاد شد، تحلیلگران شاخص واکنش بسیاری مثبتی نشان داده‌اند. از سوی دیگر سنجش احساسات بازار تحولی سریع را نشان می‌دهد.

تحلیلگر محبوب و شناخته شده، Filbfilb شرایط بازار اکنون بسیار امیدبخش و امیدوارکننده است؛ زیرا بیت کوین توانست به سطوح بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه برسد.

سناریو دیگر برای حامیان، حمایت اساسی از سطح 40،770 دلار است و شرایط ایده‌آل برایشان بسته شدن کندل 3 روزه بالای این سطح است.

Filbfilb همچنین اظهار داشت که به دلیل جنگ روسیه و اوکراین، شرایط اکنون بسیار غیرقابل پیش‌بینی است و باید انتظار هر چیزی را داشت.

بااین‌حال، حتی با توجه به آشفتگی فعلی بازارهای جهانی، به نظر می‌رسد سخت‌ترین شرایط برای ارزهای دیجیتال به پایان رسیده است.

همان‌طور که توسط جورین تیمر (Jurrien Timmer)، مدیر جهانی سرمایه‌گذاری‌های ماکرو در شرکت مدیریت دارایی Fidelity اشاره شد، الگوی کف دوقلو (دو دره یا Double Bottom) را در نمودارهای بیت کوین و سهام‌های مربوط به آن می‌توان مشاهده کرد.الگوی دابل باتم

ازاین‌رو، برای آنکه این روند ادامه یابد، اوج‌ها حدود 46 هزار دلار ماه فوریه باید به طور قانع‌کننده‌ای تبدیل به سطح حمایت شوند.

نمودار قیمت روزانه نیز علائم صعود نشان می‌دهد

داده‌های دفتر سفارشات از صرافی‌های مطرح بازار رمزارزها مانند بایننس نیز حرکات مثبتی را نوید می‌دهد.

همان‌طور که در این هفته توسط شرکت تجزیه‌وتحلیل بلاک چین ، گلس نود (Glassnode) گزارش شده است، تقریبا تمام افرادی که در اوج 69 هزار دلار ماه نوامبر بیت کوین خریده بودند، اکنون تسلیم شده‌اند. از این امر می‌توان برداشت کرد که تمایل کلی برای خروج در سطوح میان قیمت فعلی و اوج نوامبر، کاهش‌یافته است.

در گزارش گلس نود آمده است: «در این دوران 2.5 ماهه اصلاح و تثبیت قیمت، مقدار زیادی از عرضه بیت کوین توسط افرادی که در اوج خریداری کرده بودند به صرافی‌ها سرازیر شد. سپس، این بیت کوین‌ها در طول زمان به‌آرامی توسط معامله‌گران قوی که سرمایه زیادی دارند، خریداری شد و میانگین قیمت بیت کوین‌های خریداری شده آن‌ها را پایین آورد.»

ارسال نظر