قیمت اتریوم رکورد تاریخی جدیدی را به ثبت رساند

اتریوم اخیرا شاهد یک روند صعودی قوی بوده است. پس از ریزش تا 1780 دلار در 21 جولای، این ارز دیجیتال موفق شده 147 درصد رشد قیمت را ثبت کند و به 4400 دلار برسد.

قیمت اتریوم رکورد تاریخی جدیدی را به ثبت رساند

قیمت اتریوم روز جمعه (7 مهر 1400) یک رکورد تاریخی جدید را ثبت کرد و حدود ساعت 3:30 دقیقه صبح، به 4400.97 دلار رسید.

هنگام نوشتن این مطلب، اتریوم به قیمت 4330 دلار مبادله می‌شود و از ابتدای ماه اکتبر، رشدی بیش از 45 درصد داشته است. رکورد قبلی قیمت اتریوم (4308 دلار) 8 روز پیش ثبت شده بود.

قیمت این ارز دیجیتال پس از ریزش تا 1780 دلار در تاریخ 21 جولای شاهد رشدی 147 درصدی بوده است.

به‌روزرسانی بیکن چین آلتیر (Altair Beacon Chair) موفقیت‌آمیز بوده و 98.7 درصد از نودها، این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند. به‌روزرسانی آلتیر، یک عامل مهم برای دفع موانع مسیر ادغام شبکه اصلی اتریوم و مهاجرت به مکانیزم اجماع اثبات سهام (Proof-of-Stake) در نظر گرفته می‌شد.

عامل دیگری که در پیروزی‌های اخیر اتریوم دخیل بوده است، بازار داغ امور مالی غیرمتمرکز و توکن‌های غیر قابل معاوضه (NFT) بوده است. این عوامل، نوید گسترش روند صعودی اتریوم را تا 3 ماه پایانی 2021 و حتی سال 2022 می‌دهند.

از ماه جولای، اتریوم به‌روزرسانی‌های مهمی را از جمله هارد فورک لندن پشت سر گذاشته است. این به‌روزرسانی مکانیزم سوختن هزینه تراکنش‌ها را به شبکه اتریوم افزود و عاملی تورم‌زدا را ایجاد کرد.

چشم‌انداز کلی ارزهای دیجیتال نیز اخیرا بسیار مثبت بوده است. اکثر تحلیلگران این چشم‌انداز را به تأیید شدن چندین صندوق ETF بیت کوین توسط سازمان بورس و اوراق بهادار نسبت داده‌اند. بیت کوین نیز پس از انتشار این خبر، اوج قیمت جدیدی را به ثبت رساند.

ارسال نظر