سطوح مقاومت و حمایت پیش‌روی رمزارزهای مطرح بازار

بیت کوین اخیرا موفق شد از سطح مقاومت 40 هزار دلاری عبور کند و تا 41،450 دلار نیز افزایش قیمت داشت. این حرکت بیت کوین آن را در فرایند اصلاح سود محدوده 41 هزار دلاری قرار داده است، اما می‌توان انتظار رشد تا سطح 42،500 دلار را نیز داشت.

سطوح مقاومت و حمایت پیش‌روی رمزارزهای مطرح بازار

سطوح مقاومت و حمایت پیش‌روی رمزارزها

به گزارش کریپتو نیوز، اکثر آلت کوین‌های اصلی روندی صعودی را تجربه می‌کنند. اتریومم با رشد ۵ درصدی خود، موفق به شکست مقاومت ۲,۷۵۰ دلاری شد. ریپل (XRP) اگر مقاومت ۰.۸ دلاری خود را بشکند، می‌تواند صعودی پرشتاب را تجربه کند. کاردانو نیز به مقاومت کلیدی خود در محدوده ۰.۸۵ دلار نزدیک می‌شود.

بررسی قیمت بیت کوین

پس از سقوط شدید قیمت بیت کوین ، این ارز دیجیتال دوباره روند صعودی خود را در بالای سطح ۴۰,۰۰۰ دلار پیش گرفت و تا محدوده ۴۱,۰۰۰ دلار نیز رشد کرد و اکنون نیز در حال تثبیت این رشد است. با روند فعلی بیت کوین روزانه ۵ درصد افزایش قیمت را تجربه می‌کند.

مقاومت کلیدی بعدی این ارز دیجیتال، نزدیک به سطح قیمتی ۴۱,۵۵۰ دلار است و در صورت شکسته‌شدن این مقاومت قیمت می‌تواند رشدی پرشتاب را آغاز کند. در غیر این صورت قیمت بیت کوین تا محدوده ۴۰,۵۰۰ دلار اصلاح خواهد شد. در صورت شکسته‌شدن این سطح حمایتی، سدی دیگر در محدوده ۴۰,۰۰۰ دلار از ریزش بیشتر بیت کوین جلوگیری می‌کند. اما در صورت شکسته‌شدن این حمایت نیز قیمت بیت کوین تا ۳۹,۰۰۰ دلار پایین خواهد آمد.

بررسی قیمت اتریوم

اتریوم با رشدی ۵ درصدی از مقاومت ۲,۷۲۰ دلاری خود عبور کرد و حتی تا ۲,۷۵۰ دلار نیز رشد داشت. مقاومت بعدی پیش‌روی این ارزدیجیتال در محدوده ۲,۸۵۰ دلار است. در صورتی که اتریوم قادر به شکستن این مقاومت باشد، رشد سریع قیمت این ارز دیجیتال به بالای محدوده ۲,۸۸۰ دلار بعید نخواهد بود.

در مقابل، اگر اتریوم روندی نزولی در پیش گیرد، در محدوده ۲,۷۲۰ دلار با اولین حمایت خود مواجه می‌شود. حمایت کلیدی بعدی، نزدیک به سطح ۲,۶۵۰ دلار است. در صورت شکسته‌شدن این سطح حمایتی، احتمال دارد قیمت اتریوم به ۲,۶۰۰ دلار نیز برسد.

بررسی قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو روندی صعودی در پیش گرفته و تلاش می‌کند مقاومت ۰.۸۵ دلاری خود را بشکند. اگر حامیان افزایش قیمت کاردانو یا به‌اصطلاح گاوهای این بازار قادر به شکست این سطح مقاومتی باشند، این ارز دیجیتال با رشد قیمتی پرشتاب مواجه خواهد شد.

بی‌ان‌بی (BNB) بالاتر از سطح قیمتی ۳۸۰ دلار تثبیت شده است. مقاومت پیش‌روی این ارز دیجیتال در محدوده ۳۸۸ دلار قرار دارد و در صورت شکست این مقاومت همه‌چیز برای رسیدن به سطح ۴۰۰ دلاری فراهم است.

سولانا نیز بیش از ۶ درصد رشد قیمت داشت و بالاتر از مقاومت ۸۵ دلاری خود معامله می‌شود. به نظر می‌رسد گاوهای بازار این ارز دیجیتال مصمم هستند قیمت را تا سطح ۹۵ دلار بالا ببرند. در صورت عبور از این مقاومت قیمت ممکن است بالای سطح ۱۰۰ دلاری تثبیت شود.

دوج کوین مقاومت ۰.۱۱۵ دلاری خود را پشت‌سر گذاشت و اکنون به محدوده مقاومت ۰.۱۱۸ دلار نزدیک می‌شود. مقاومت کلیدی بعدی دوج کوین در محدوده ۰.۱۲۰ دلار قرار دارد و به نظر می‌رسد، در این ناحیه قیمتی باید منتظر اقدام مخالفان رشد قیمت یا همان خرس‌های بازار باشیم.

ایکس‌آرپی (XRP) نیز روند قیمتی رو‌به‌رشد دارد و برای شکستن مقاومت ۰.۸۰ دلاری خود در تلاش است. در صورت شکستن این مقاومت رشدی سریع در انتظار این ارز دیجیتال است و احتمالاً مقاومت بعدی آن در ناحیه ۰.۸۴۵ دلار باشد.

آلت کوین‌های دیگر نیز غالباً رشدی ۵ درصدی را تجربه کرده‌اند؛ اما قیمت ارز دیجیتال سندباکس با عبور از سطح ۳.۲۰ دلاری خود و با ۹ درصد افزایش قیمت در یک هفته گذشته و با رشد کلی ۱۹ درصدی عملکرد خیره‌کننده‌ای به ثبت رساند. سلو نیز با افزایش ۳۴ درصدی خود در حال حاضر در محدوده ۳.۳۰ دلار معامله می‌شود. قیمت این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

به طور کلی، نشانه‌هایی مبنی بر رشد قیمت بیت کوین در بالای سطح ۴۰,۰۰۰ دلار قابل مشاهده است. اگر بیت کوین مقاومت ۴۱,۵۵۰ دلاری خود را بشکند، احتمالاً رشد پرشتابی در انتظار این ارز دیجیتال خواهد بود.

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر