صرافی بایننس شیبا اینو را به خدمات سرپرستی خود اضافه کرد

پلتفرم بایننس کاستودی (Binance Custody) که در ماه دسامبر سال گذشته راه‌اندازی شد، لیست رمزارزهای مورد پشتیبانی خود را گسترش داد. یکی از ارزهای دیجیتالی که اکنون می‌توان در این پلتفرم نگه‌داری کرد، شیبا اینو است.

صرافی بایننس شیبا اینو را به خدمات سرپرستی خود اضافه کرد

بایننس کاستودی به‌تازگی پشتیبانی از توکن‌های شیبا اینو (SHIB) و آیدیو (AUDIO)، پروتکل پرپچوال (PERP) و همچنین شبکه اسکیل (SKL) و اینجکتیو (INJ) را آغاز کرده است.

به گزارش سایت یوتودِی، موسسات مالی سنتی معمولا طبق قوانین دولتی از سرمایه‌های مردم محافظت می‌کنند اما پلتفرم‌های رمزارزی به کاربران این اجازه را می‌دهند که برای جلوگیری از خطرات مالی، بانک خودشان را داشته باشند. با این حال به دلیل گسترش جرایم متنوع در صنعت ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران به خدماتی جهت مراقبت از دارایی‌ها در مقابل جرایم اینترنتی نیاز دارند. بدین منظور پلتفرم‌هایی ایجاد شده‌اند تا نقش نظارتی در این فرایند داشته باشند. این پلتفرم‌های رمزارزی، کلیدهای خصوصی مشتریان را ذخیره و دارایی‌های دیجیتال را بیمه می‌کنند.

شرکت‌هایی مانند Gemini و Nuri خدمات سرپرستی و مدیریت دارایی را برای سرمایه‌گذاران خرد و اشخاص حقیقی ارائه می‌کنند. همچنین مجموعه‌هایی مثل BitGo و Paxos فقط به مشتریان حقوقی مانند صندوق‌های مالی خدمات ارائه می‌دهند.

مجموعه بایننس به مشتریان خود یک طرح بیمه ارائه می‌دهد. پلتفرم Binance Custody قصد دارد آزمایش مستقل SOC 2 Type 2 را برای بهبود میزان امنیت دارایی‌ها اجرا کند.

بایننس برای کنترل دارایی‌های مشتریان از الگوریتم امنیتی multi-party computation استفاده می‌کند. MPC یک کیف‌پول معتبر محسوب می‌شود که برای ذخیره‌سازی رمزارزها استفاده قابل استفاده است.

اوایل این ماه، پلتفرم Binance Custody پشتیبانی از توکن‌های GALA ،ZIL ،WIN و IMX را شروع کرده بود.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر