بزرگترین سلبریتی‌های صاحب NFT مجموعه بورد ایپ یات کلاب

این روزها که بازار NFTها حسابی گرم شده است، افراد مشهور و سلبریتی‌ها نیز وارد این عرضه شده‌اند و از صاحبان مجموعه NFT بسیار محبوب و باارزش Bored Ape Yacht Club هستند.

بزرگترین سلبریتی‌های صاحب NFT مجموعه بورد ایپ یات کلاب

مجموعه NFT کریپتوپانکز (CryptoPunks) ممکن است عکس پروفایل‌های NFT را مُد کرده باشد، اما مجموعه بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club) اخیرا در میان افرادی که فکر و ذکرشان رمزارزها نیست، نفوذ بیشتری کرده است.

این پروژه NFT مبتنی بر اتریوم Yuga Lab، اکنون به بیش از 2 میلیارد دلار حجم معاملات ثانویه رسیده است و باشگاهی بسیار خاص از صاحبان سلبریتی را از جمله مجری تلویزیون جیمی فالون (Jimmy Fallon)، ورزشکارانی چون استیون کری (Steven Curry) و شکیل اونیل و خوانندگانی چون امینم (Eminem) و پست مالون (Post Malone) را جمع کرده است.

بورد ایپ یات کلاب به یک گروه اجتماعی بسیار خاص و انحصاری صاحبان NFT این مجموعه تبدیل شده است و هر روز سلبریتی‌های جدیدی به آن جذب می‌شوند.

NFT مانند یک رسید است که مالکیت یک فایل دیجیتال نادر را ثابت می‌کند. در این مورد، آیتم‌های دیجیتال 10 هزار آواتار بی‌همتا هستند که می‌توانند برای عکس پروفایل شبکه‌های اجتماعی، پروژه‌های خلاقانه یا حتی برای کسب سود استفاده شوند.

از آنجا تهیه‌کننده موسیقی، Timberland و شرکت جهانی Universal Music Group هر دو این آواتارها را به گروه‌های موسیقی مجازی تبدیل کرده‌اند، ممکن است تا چندی دیگر شاهد همه‌گیر شدن این آواتارها در دنیای هنر و سرگرمی شویم.

در ادامه لیستی از سلبریتی‌ها و افراد مشهور عضو گروه صاحبان بورد ایپ یات کلاب و میوتنت ایپ یات کلاب (Mutant Ape Yacht Club) را به ترتیب ورودشان جمع‌آوری کرده‌ایم.

مارک کیوبن (Mark Cuban)، سرمایه‌گذار و میلیاردرمارک کیوبن

استیون کری (Stephen Curry)، بسکتبالیستاستیون کری

KSI، یوتیوبر و رپرKSI

شکیل اونیل (Shaquille O'Neal)، بسکتبالیستشکیل اونیل

چین اسموکرز (The Chainsmokers)، گروه موسیقیچین اسموکرز

جیمی فالون (Jimmy Fallon)، مجری تلویزیونجیمی فالون

پست مالون (Post Malone)، رپرپست مالون

اسنوپ داگ (Snoop Dogg)، رپراسنوپ داگ

امینم (Eminem)، رپرامینم

نیمار (Neymar Jr.)، فوتبالیستنیمار

جاستین بیبر (Justin Bieber)، خوانندهجاستین بیبر

شاید برایتان جالب باشد: لباس‌‌ها از زبان NFT با ما سخن می‌‌گویند

ارسال نظر