صرافی ارزهای دیجیتال FTX در اروپا شعبه افتتاح کرد

صرافی ارزهای دیجیتال FTX پس از دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC)، خدمات خود را به اروپا گسترش خواهد داد.

صرافی ارزهای دیجیتال FTX در اروپا شعبه افتتاح کرد

بخش جدید صرافی ارزهای دیجیتال FTX که FTX Europe نام دارد، تمام خدمات خود را از جمله معاملات ابزار مشتقه، از طریق یک شرکت سرمایه‌گذاری ثبت شده، به منطقه اقتصادی اروپا ارائه خواهد داد.

مقر اصلی و دفتر مرکزی FTX Europe در سوئیس خواهد بود. این شرکت همچنین دفتری محلی در قبرس افتتاح خواهد کرد.

قبرس یکی از بهترین مناطق برای افتتاح شرکت‌های مالی تنظیم شده و دسترسی به اقتصاد اروپا است. ازآنجاکه شرکت FTX Europe مجوزهای لازم را در قبرس تهیه کرده است، می‌تواند تمام خدمات خود را به ساکنین اروپا ارائه دهد. این مسئله بسیار مهم و موفقیتی قابل‌توجه برای این صرافی است، زیرا صرافی بایننس به دلیل اینکه مجوزهای موردنیاز را تهیه کند، مجبور شد تمام خدمات ابزارهای مشتقه خود را در سراسر اروپا متوقف کند.

سم بنکمن فرید (Sam Bankman Fried)، مدیرعامل FTX گفت که بخش جدیدشان «با قانون‌گذاران کشورهای سراسر اروپا تعامل خواهد داشت تا محیطی برای مبادله امن رمزارزها برای ساکنین این مناطق فراهم کند».

این صرافی همچنین اظهار داشت که راه‌اندازی قانونمند آن‌ها در اروپا کلید گسترش آینده‌ها در این منطقه است.

صرافی FTX که در حال حاضر 32 میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است، قصد دارد انواع خدمات خود را گسترش دهد و در بخش‌های نوظهور این حوزه از جمله گیم‌فای (GameFi) و بازی‌های درآمدزا (Play to Earn)، سرمایه‌گذاری و پیشروی کند.

این شرکت اخیرا صندوق 2 میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری خطرپذیر خود برای توسعه Web3 در شبکه‌های اجتماعی، صنعت بازی‌های رایانه‌ای، فین‌تک (FinTech)، نرم‌افزار و سلامت را نیز معرفی کرد

ارسال نظر