پرفکت مانی چیست و چرا ارزشمند است؟

پرفکت مانی یک سرویس پرداخت اینترنتی همانند پی پل است که با استفاده از آن می‌توانید از فروشگاه‌های خارجی خرید کرده، پولی را به حساب دیگری انتقال داده یا درآمدهای ارزی خود را دریافت کنید.

پرفکت مانی چیست و چرا ارزشمند است؟

پرفکت مانی ؛ نسل جدید سیستم پرداخت‌های اینترنتی

پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که از سال 2007 تاکنون، امکان پرداخت‌های غیرنقدی در اینترنت و همچنین نقل و انتقال پول به شیوه‌ای امن را برای کاربران فراهم می‌آورد. این سرویس متعلق به کمپانی Perfect Money بوده که در پاناما به ثبت رسیده و دفاتر مختلفی در سراسر جهان دارد.

کاربرد پرفکت مانی

پرفکت‌مانی همانند سایر سرویس‌های پرداختی دیگر نظیر پی پل، ویزا و مسترکارت، امکان انتقال پول و انجام خریدهای اینترنتی از سایت‌های خارجی را برای شما مهیا می‌کند. این شرکت جزو معتبرترین شرکت‌های پرداخت به حساب می‌آید که میلیون‌ها کاربر فعال دارد.

از این سرویس می‌توان جهت ذخیره ارز روی حساب الکترونیکی نیز استفاده کرد و با آن دارایی‌های متعددی نظیر بیت کوین خرید. همچنین سایت‌های بسیاری نظیر آمازون وجود دارند که از پرفکت‌مانی پشتیبانی می‌کنند.

پرفکت‌مانی ویژگی‌های منحصربه‌فردی را برای حساب‌های تجاری و شخصی فراهم می‌آورد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال پول بین حساب‌های پرفکت‌مانی
  • دریافت پول از سوی پروژه‌های تجاری موجود در اینترنت
  • انجام پرداخت‌های عادی در اینترنت
  • ذخیره امن پول روی حساب الکترونیکی و حتی دریافت سود ماهانه!
  • پرداخت پول برای خرید کالا و خدمات در فروشگاه‌های اینترنتی (پذیرنده پرفکت‌مانی)
  • خرید آنلاین بیت کوین، طلا، دلار و یورو

چرا پرفکت مانی ارزشمند است؟

برخلاف پی پل، مستر کارت یا ویزا که با شنیدن نام آن‌ها معمولا آه بلندی می‌کشیم، پرفکت‌مانی نمایندگی‌های رسمی در ایران داشته و همانند وب مانی از تحریم‌های تعیین‌شده توسط ایالات‌متحده تبعیت نمی‌کند.

بنابراین شما به عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید به طور رایگان و آنلاین در پرفکت مانی حساب باز کرده و از طریق صرافی‌های آنلاین و کارت ‌بانکی، پرفکت‌مانی بخرید. سپس به سراغ سایت‌هایی بروید که از پرفکت‌مانی پشتیبانی می‌کنند و خریدهای خود را انجام دهید.ثبت نام در پرفکت مانی بسیار ساده است. این سرویس رابط کاربرپسندی داشته و کار با آن راحت است.

پرفکت‌مانی هم به صورت یورو هم به صورت دلار در دسترس خریداران قرار دارد. اما دلار پرفکت‌مانی طرفدار بیشتری داشته و به همین خاطر بیشتر صرافی‌های ایرانی دلار پرفکت مانی را به مشتریان عرضه می‌کنند. البته برای خرید پرفکت‌مانی از صرافی، حتما باید احراز هویت کنید.

البته بدون افتتاح حساب نیز می‌توان از خدمات پرفکت‌مانی استفاده کرد. برای این کار به کدی به نام ووچر احتیاج دارید.

پرفکت مانی

ووچر الکترونیکی یا همان e-Voucher مثل یک کارت شارژ عمل می‌کند که با مبلغ خاصی ساخته شده است. با ورود اطلاعات روی این کارت، می‌توانید پرداخت‌های اینترنتی خود را انجام دهید.

برای خرید ووچر پرفکت مانی نیز می‌توانید به صرافی‌های معتبر و پشتیبان مراجعه کنید. با این وجود، در صورت داشتن حساب پرفکت‌مانی می‌توانید ووچر دلخواه خود را ساخته یا شارژ کنید.

ارسال نظر