پایه‌گذاری برند جدید الکامپ گیمز برای نخستین بار

معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با بیان این‌که امسال برای نخستین بار با همکاری بنیاد و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برند جدید الکامپ گیمز در نمایشگاه پایه‌گذاری شده گفت: ۱۵ تولیدکننده بازی تولیدات خود را به بازدیدکنندگان تخصصی الکامپ ارائه می‌دهد.

پایه‌گذاری برند جدید الکامپ گیمز برای نخستین بار

به گزارش کلیک ، سالن ۶ نمایشگاه به تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای و کامپیوتری اختصاص دارد. در این سالن اهالی صنعت بازی با فعالانی از بازار اینترنت، بازار تجهیزات سخت‌افزاری و فعالان شبکه همسایه هستند.

با ورود به سالن، بخش فعالان بازی اولین چیزی است به چشم می‌آید.

هادی جعفری منفرد معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که مسئولیت هماهنگی این بخش را عهده‌دار است می‌گوید امسال برای اولین بار با هماهنگی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برند جدیدی به نام الکامپ گیمز به‌صورت متمرکز در نمایشگاه پایه‌گذاری شده است.

وی به حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از تولیدکنندگان بازی برای شرکت در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ متر فضا به تولیدکنندگان بازی اختصاص داده شده که ۱۵ شرکت در آن حضور دارند. ۵۰درصد هزینه متراژ برای شرکت‌های با بیش از ۳ سال فعالیت و ۷۰ درصد هزینه متراژ نمایشگاهی برای شرکت‌های با کمتر از ۳ سال فعالیت و نوپا توسط بنیاد تامین شده است.

وی به تفاوت محسوس حضور تولیدکنندگان بازی در نمایشگاه الکامپ با سایر نمایشگاه‌های مشابه اشاره کرد و گفت: بخش دنیای بازی با نام الکامپ گیمز در نمایشگاه تخصصی الکامپ پذیرای مراجعان اهل تخصص است درحالی‌که جنبه سرگرمی حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های مشابه بر بعد تخصصی غلبه دارد.ال

ارسال نظر