ترک عادت فیسبوک‌گردی با افزونه کروم

تا به‌حال چند بار خودتان را در حالی یافته‌اید که بدون فکر مشغول گشت و گذار در فیسبوک بوده‌اید درحالی‌که می‌توانستید در عوض کار مفیدتری انجام دهید یا حتی بخوابید؟ این چه چیزی است که همه را شیفته خود می‌کند؟ یا اینکه این کار تنها یک عادت است که به‌راحتی ترک نمی‌شود؟

ترک عادت فیسبوک‌گردی با افزونه کروم

به گزارش کلیک، برخی از محققین حتی می‌گویند اعتیاد به فیسبوک همان قسمتی از مغز را درگیر می‌کند که اعتیاد به کوکائین آن را درگیر می‌کند.

Screen-Shot-2016-04-22-at-12.55.16-796x275

شما چگونه این عادت را ترک می‌کنید؟ آیا تا به حال هنگام باز کردن فیسبوک از خود پرسیده‌اید اصلا چرا فیسبوک را باز کرده‌اید؟ این کار فکر خوبی است و خوشبختانه این دقیقا همان چیزی است که افزونه Focusbook کروم آن را انجام می‌دهد. این افزونه کروم شما را از عادت فیسبوک گردی خلاص می‌کند.

به جز این یک پوشش آبی رنگ روی خوراک خبری شما نشان می‌دهد و شما تنها چند ثانیه فرصت دارید بخش مورد نظر خود را انتخاب کنید در غیر این‌صورت شما را مجبور می‌کند به واقعیت بازگردید. مگر اینکه از آن خسته شوید و برنامه موبایل را باز کنید.

Focusbook2

هرکس که به‌طور جدی مایل به ترک این عادت باشد و در طول روز مکررا خود را درگیر چک کردن فیسبوک می‌کند، استفاده از فوکوس‌بوک یک راه‌حل قطعی خواهد بود.

این افزونه بهتر از یک مسدود کننده فیسبوک عمل می‌کند به این دلیل که شما را وادار می‌کند در مورد این‌که چرا اینقدر علاقه‌مند به چک کردن شبکه اجتماعی هستید، فکر کنید.

منبع: thenextweb

ارسال نظر