ابتکار جدید فیسبوک در تبریک تولد به کاربران

نحوه تبریک گفتن تولد دوستان و آشنایان در فیسبوک بسیار کلیشه ای شده است؛ تنها کاری که می توان انجام داد این است که در پروفایل فرد عبارت تولدت مبارک را بنویسیم تا بتوانیم در این شادی با آنها سهیم شویم!

ابتکار جدید فیسبوک در تبریک تولد به کاربران

به گزارش کلیک، بر همین اساس فیسبوک طی تصمیمی خلاقانه، افراد را تشویق می کند به کمک ویژگی Birthday Cam در آی او اس، تولد عزیزانشان را در فیبسوک تبریک بگویند. در این راستا بنری در قسمت اعلام تولد افراد توجه شما را به خود جلب می کند، مبنی بر اینکه ویدئویی 15 ثانیه ای برای تبریک تولد تهیه کنید؛ سپس می توانید قاب های مختص تولد را قبل از قرار دادن ویدئو روی دیوار فرد قرار دهید.
طی چند سال اخیر که فیسبوک همه گیر شده، دست به کارهای عجیب و نوظهوری زده است؛ کارهای عجیبی که باعث شود تا افراد احساس خوشحالی کنند. از لایک های همدردی ( لایک کردن افرادی که آنچنان مطرح نیستند )، تا دعوت دیگران به وقایع و رویدادها و مراسم.
شاید پست های دیواری روز تولد بهترین مورد در فیسبوک باشد. فیسبوک از اولین روزهای شروع به کارش روز تولد دیگران را اطلاع می داد که در نهایت موجب می شد برای آنها پیام تبریک روی دیوارشان پست کنیم.
در واقع این کار یک نوع تبریک تولد عمومی است اما با این کار دوستانتان در خاطرات شما سهیم می شوند. علاوه بر این، این که همیشه خواندن و مرور پیام های دوستانتان زیر پست مربوط به تولدتان همیشه جذاب بوده است و شاید در تمام این سال ها کمک می کرد که دوستی های امسال را با سال های پیش بسنجید و متوجه شوید که آیا دوستی های اجتماعی شما در وضعیت مطلوبی است یا نیاز به بازبینی و اصلاح دارد.
اما حالا بعد از چندین سال این عادات در فیسبوک جذابیت خودشان را از دست داده و شاید Birthday Cam بتواند حال و هوای جدیدی به این قسمت فیسبوک بدهد.

منبع: techcrunch

ارسال نظر