بازی Fallout 76 به احتمال زیاد اواسط مرداد منتشر می شود

رسانه کلیک - شعبه انگلستان خرده فروش مشهور آمازون به تازگی تاریخ انتشار بازی Fallout 76 را پیش از اعلام رسمی شرکت بتسدا و سازندگان فاش کرد.

بازی Fallout 76 به احتمال زیاد اواسط مرداد منتشر می شود

پس از تایید و معرفی رسمی بازی Fallout 76 توسط شرکت بتسدا، شایعه ها و گمانه زنی هایی در خصوص تاریخ انتشار این عنوان ویدیویی مورد انتظار در سراسر فضای مجازی به گوش می رسد که متاسفانه این گزاش ها به یک تاریخ مشخصی اشاره نمی کنند و تناقضاتی در میان آن ها دیده می شود.

در همین رابطه، چندی پیش شعبه انگلستان خرده فروش آمازون در وب سایت رسمی خود تاریخ انتشار بازی Fallout 76 را 10 دی ماه سال 97 (31 دسامبر سال جاری میلادی) اعلام کرد. اما طولی نکشید که یک تصویر مبهم و غیر رسمی در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته شد که به عرضه این عنوان در روز 9 مرداد امسال (31 جولای) اشاره می کند. سپس فروشگاه آمازون به سرعت تاریخ انتشار بازی Fallout 76 را از 10 دی ماه، به 9 مرداد سال جاری تغییر داد.

اما تغییرات تاریخ انتشار بازی Fallout 76 در وب سایت رسمی فروشگاه آمازون به موارد گفته شده خلاصه نمی شود، بلکه این فروشگاه ساعاتی پیش تاریخ دقیق عرضه بازی را یک روز به جلو برد. بر این اساس، به نظر می رسد بازی مورد انتظار «فالوت 76» در روز 10 مرداد امسال (1 آگوست سال جاری میلادی) بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد.

گفتنی است؛ نسخه استاندارد این عنوان ویدیویی در حال حاضر با قیمت 59.99 دلار در فروشگاه آمازون به فروش می رسد و هنوز پیش فروش این بازی در فروشگاه های پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و استیم آغاز نشده است.

البته نباید فراموش کرد که شایعه ها و گمانه زنی های دیگری هم در رابطه با تاریخ انتشار بازی Fallout 76 وجود دارد که با گفته های فروشگاه مشهور آمازون در تضاد است. بدین خاطر، با اینکه فروشگاه آمازون جز یکی از بزرگترین فروشگاه های جهان شناخته می شود، لیکن افشای تاریخ انتشار عناوین ویدیویی از سوی این خرده فروش موضوع جدیدی نیست و بارها و بارها شاهد چنین اقداماتی از این فروشگاه و سایر خرده فروشان بوده ایم که برخی از این ادعاها صحیح و برخی دیگر نادرست از آب درآمدند.

باید در نظر داشت که نسخه قبلی سری محبوب Fallout تحت عنوان Fallout 4 در روز ۱۰ نوامبر سال میلادی ۲۰۱5 (20 آبان ماه سال 94) توسط شرکت پرآوازه بتسدا بر روی کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

با توجه به گزارش فروشگاه آمازون، اینکه نسخه بعدی این مجموعه در تعطیلات سال میلادی (فصل پاییز) عرضه نمی شود، شاید کمی عجیب و غیرمنطقی به نظر برسد. اما نمی توان منکر این موضوع شد که انتشار بازی های بزرگ از جمله رد دد ردمپشن 2 در این فصل شلوغ شرایط را برای درخشش و دستیابی به فروش مورد نظر سایر عناوین ویدیویی سخت تر می کند و برخی از سازندگان و شرکت های ناشر، ناگریزند که بازی های خود را کمی زودتر و یا کمی دیرتر به دست بازیکنان و گیمرها برسانند.

از این رو، همچنان نمی توان به ادعای خرده فروش آمازون مبنی بر انتشار بازی Fallout 76 در روز 10 مرداد سال جاری اعتماد کرد و برای اطلاع از تاریخ دقیق انتشار و جزئیات بیشتر درباره گیم پلی و داستان بازی، باید تا برگزاری مراسم E3 2018 و کنفرانس رسمی شرکت بتسدا منتظر بمانیم.

شایان ذکر است؛ کنفرانس رسمی شرکت بتسدا در نمایشگاه E3 2018 راس ساعت 6 صبح روز دوشنبه 21 خرداد ماه سال 97 به وقت تهران (ساعت 18:30 دقیقه روز 10 ژوئن سال جاری میلادی به وقت PT) در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.

کنفرانس بتسدا در رویداد E3 امسال از طریق پلتفرم های مختلف از جمله توییچ، فیس بوک، توییتر، وب سایت رسمی بتسدا و غیره به صورت زنده و رایگان پخش می شود و علاقه مندان می توانند در زمان برگزاری کنفرانس با مراجعه به پلتفرم های مذکور، به صورت زنده این نمایش تماشایی را دنبال کنند. هرچند، رسانه کلیک این نمایشگاه بزرگ و مهم صنعت گیمینگ را به صورت زنده پوشش داده و شما را در جریان جدیدترین اتفاقات و خبرهای مربوطه می گذارد.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تاریخ انتشار بازی Fallout 76 چیست؟ از آنجا شاهد ترافیک شدید بازی های ویدیویی بزرگ نظیر Red Dead Redemption 2، کالاف دیوتی بلک اپس 4، بتلفیلد و غیره در تعطیلات سال جاری میلادی هستیم، به نظر شما آیا شرکت بتسدا بجای انتشار این عنوان مورد انتظار در پاییز، آن را در تابستان امسال به دست بازیکنان و طرفداران می رساند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر