بازی FIFA 19 به طور رسمی معرفی شد

رسانه کلیک - چندی پیش شرکت الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس رسمی خود در نمایشگاه E3 2018 با انتشار یک تریلر تماشایی، به صورت رسمی از بازی FIFA 19 رونمایی کرد.

بازی FIFA 19 به طور رسمی معرفی شد

بر خلاف روال همیشه، پس از معرفی رسمی نسخه بعدی سری محبوب Pro Evolution Soccer تحت عنوان PES 2019 ، بخش ورزش های الکترونیکی شرکت الکترونیک آرتز به سرعت از بازی مورد انتظار «فیفا 19»رونمایی نکرد و مراسم معرفی کامل این عنوان را به کنفرانس EA Play 2018 در نمایشگاه E3 سال جاری میلادی موکول کرد.

البته چند روز پیش شاهد انتشار اولین تصویر جلد یا به اصطلاح کاور بازی «فیفا 19» بودیم که به معرفی این عنوان در جریان رویداد بزرگ E3 امسال اشاره داشت. حال با برگزاری این رویداد مهم در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا تحت عنوان EA Play، شرکت الکترونیک آرتز با انتشار یک تریلر خیره کننده به معرفی بازی FIFA 19 پرداخت و اطلاعات و جزئیات اندکی نیز در این باره به اشتراک گذاشته شد.

بر اساس تریلر منتشر شده، به نظر می رسد شایعات قبلی مبنی بر وجود لیگ قهرمانان اروپا در نسخه بعدی سری FIFA حقیقت دارند و پس از اتمام قرارداد و مجوز لیگ قهرمانان اروپا در سری PES، شرکت الکترونیک آرتز از فرصت پیش آمده استفاده کرده است و با خرید حق امتیاز این لیگ پرطرفدار و هیجان انگیز، رقابت های جنجالی و مهیج آن را در جدیدترین نسخه از سری بازی های فیفا برای بازیکنان و گیمرها به ارمغان می آورد.

حال که شرکت الکترونیک آرتز سرانجام توانسته حق امتیاز و مجوز لیگ قهرمانان اروپا را از چنگ رقیب دیرینه خود یعنی سری Pro Evolution Soccer درآورد، به منظور خلق نوآوری و ارائه گیم پلی بی نظیر و جلب رضایت طرفداران و هواداران، از این لیگ در تمامی بخش های بازی FIFA 19 استفاده کرده است.

به عبارتی دیگر، در بازی FIFA 19 نه تنها می توانید در بخش تک نفره با انتخاب تیم مورد علاقه خود به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بپردازید و برای رتبه اول آن تلاش کنید، بلکه می توانید در سایر بخش ها از جمله بخش داستانی (The Journey) و بخش آلتیمیت تیم (Ultimate Team) نیز با در این رقابت ها شرکت کنید و با دوستان و سایر بازیکنان و حریفان از رقابت های نفس گیر این لیگ پرهیجان لذت ببرید.

از جمله تغییرات مهم و جدید ایجاد شده در بازی FIFA 19 که هر ساله به نحوی شاهد اعمال آن ها هستیم، می توان به بهبود وضعیت کنترل توپ و ارائه گیم پلی طبیعی تر از مسابقات فوتبال اشاره کرد.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای اولین تریلر بازی FIFA 19 دعوت می کند.

برای دانلود و دریافت ویدیو با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

در کنار معرفی بازی FIFA 19 در جریان رویداد E3 سال جاری میلادی، سازندگان تاریخ دقیق انتشار این عنوان را نیز مشخص کردند. به گفته شرکت الکترونیک آرتز، جدیدترین نسخه از مجموعه فیفا در روز ششم مهر ماه سال 97 (28 سپتامبر سال میلادی 2018) بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر می شود.

خبر خوشحال کننده برای دارندگان کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ این است که بازی فیفا 19 دارای محتویات آنلاین برای این کنسول است و علاقه مندان می توانند با پرداخت هزینه اضافه و عضویت در سرویس اشتراکی آنلاین، از تجربه بخش چند نفره عنوان ویدیویی مورد انتظار FIFA 19 لذت ببرند.

گفتنی است؛ در مجموع بازی FIFA 19 در سه نسخه مختلف به نام های استاندارد، Champions و Ultimate عرضه خواهد شد که قیمت آن ها به ترتیب برابر 59.99 دلار، 79.99 دلار و 99.99 دلار اعلام شده است. توجه داشته باشید که پیش فروش این عنوان هم اکنون در فروشگاه های رسمی اوریجین، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو با قیمت پایه 59.99 دلار آغاز شده است که با پیش خرید آن می توانید هشت روز زودتر از سایر بازیکنان (در روز 29 شهریور) به تجربه آن بپردازید.

بنا بر اعلام سازندگان، نسخه Champions شامل دو بازیکن و ستاره فوتبال به نام Cristiano Ronaldo و Neymar Jr. loan برای هفت مسابقه در بخش آلتیمیت تیم، امکان انتخاب یک بازیکن طلایی از میان پنج بازیکن ویژه لیگ قهرمانان اروپا با بازه امتیازی 80 الی 83، 20 پک Jumbo Premium Gold و FUT Kits های ویژه می شود.

نسخه آلتیمیت بازی فیفا 19 از حیث محتوا هیچ تفاوتی با نسخه Champions ندارد و تفاوت این دو نسخه تنها به تعداد پک های Jumbo Premium Gold FUT محدود می شود. از این رو، با خرید این نسخه می توانید یک بازیکن طلایی از میان پنج بازیکن ویژه لیگ قهرمانان اروپا با بازه امتیازی 80 الی 83 انتخاب و در ترکیب تیم خود در بخش آلتیمیت تیم بازی به صورت رایگان از آن استفاده کنید و از 40 پک ویژه Jumbo Premium Gold FUT بهره مند شوید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی FIFA 19 چیست؟ به نظر شما، تصاحب مجوز لیگ قهرمانان اروپا توسط مجموعه FIFA می تواند لطمه بزرگی به فروش و محبوبیت سری PES وارد کند؟ شما چه انتظاراتی از نسخه بعدی سری فیفا دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر