پانزده نرم افزار که باید روی آیفون خود داشته باشید

از میان بهترین نرم افزارهایی که باید برای آیفون خود دانلود کنید، 15 نرم افزار را انتخاب کردیم. البته از نرم افزارهایی مانند فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ شات، صرف نظر کردیم تا برنامه های ارزشمندی را که از دید عموم مخفی مانده به شما معرفی کنیم.با کلیک همراه باشید:

پانزده نرم افزار که باید روی آیفون خود داشته باشید

با کلیک همراه باشید:

نرم افزار Google Photos بهترین برنامه برای مدیریت دوربین تلفن همراه شما

google-photos-is-the-best-app-for-managing-and-backing-up-yo

این نرم افزار بهترین راهکار برای رفع مشکل آلبوم عکس آیفون است. کارکرد این برنامه فوق العاده است و جستجوگر این برنامه به شما اجازه می دهد مواردی مانند سگ ها، غذا و یا ارتفاع یک کوه خاص را جستجو کنید و عکس های مشابه را بیابید. شما می توانید آلبوم خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین عکس های متحرک GIF بسازید.

و خبر خوب اینکه این برنامه با قدرت ذخیره ی نامحدود عکس، رایگان است!

نرم افزار Foursquare بهترین برنامه برای پیدا کردن رستوران ها

foursquare-is-the-best-app-for-finding-restaurants

این نرم افزار شامل نظرات مردم راجع به رستوران های جهان است. (دفعه بعدی که به دنبال کافی شاپ هستید گزینه وای فای رایگان را جست و جو کنید!) همچنین این نرم افزار دارای آگاه سازی هایی (نوتیفیکیشن) است که شما را از مکان های جدید مطلع می سازد.

نرم افزار messenger راه حلی عالی برای ارتباط با دوستان فیسبوکیتان

messenger-is-a-great-way-to-communicate-with-your-friends-on

شما می توانید از این نرم افزار که نیاز به اکانت فیس بوک ندارد استفاده کنید و با دوستانان در ارتباط باشید.

این نرم افزار قابلیت های دیگری هم دارد از جمله: فرستادن پول برای دوستان خود، ساخت فیلم، تلفن کردن از طریق اینترنت و فرستادن استیکر و فایل های متحرک GIF. زمانی که امکان استفاده از سیستم یاری مجازی فیسبوک (Facebook virtual assistant ) در خارج از شهر سانفرانسیسکو فراهم شد نرم افزار مسنجر امکان انجام کار های بیشتری از سفارش یک جفت کفش گرفته تا تلفن زدن برای تعمیر سیم های برق را می دهد.

Venmo کار را برای انتقال پول راحت کرده است!

vsco-cam-will-make-your-pictures-look-better

نرم افزار venmo شما را به حساب بانکیتان متصل کرده و به شما امکان انتقال پول برای دیگران را می دهد. هیچ هزینه ای برای استفاده از این نرم افزار وجود ندارد. این ویگی باعث می شود این برنامه برای پرداخت قبوض و یا حتی اجاره خانه عالی باشد.

این برنامه به نوعی شبکه ی اجتماعی هم هست. شما میتوانید با استفاده از شکلک ها (emoji) ببینید دوستانتان برای چه چیزهایی پول پرداخت میکنند.

نرم افزار Spark برای کنترل ایمیل ها به شما کمک می کند

spark-will-help-you-conquer-your-email-inbox

نرم افزار Spark قابلیت های متفاوتی دارد از جمله: دسته بندی ایمیل ها در گروه های مختلف مانند اخبار، هشدارها و آگاه سازی ها و... . همنچنین این برنامه توانایی به تعویق انداختن ایمیل ها (snooze email) را هم دارد که به شما اجازه می دهد آن ها را بعدا بخوانید.

در ضمن، استفاده از این برنامه رایگان است!

Dropbox نرم افزاری مناسب برای ذخیره ی فایل ها

dropbox-is-an-easy-way-to-store-files-in-the-cloud Dropbox یک برنامه مورد اطمینان ذخیره ابری (cloud storage) است.

شما می توانید عکس های دوربین آیفونتان را روی این برنامه مستقیما ذخیره کنید، بر روی اسنادی که با دیگران به اشتراک گذاشته اید کامنت بگذارید و صد البته، هر آنچه که آپلود کرده اید را ببینید.

Dark sky بهترین نرم افزار هواشناسی

dark-sky-is-the-best-weather-app اکثر برنامه های هواشناسی به شما اطلاعاتی ساده می دهند. اما نرم افزار Dark Sky چیزی فراتر از آن است. این نرم افزار راجع به برف و یا باران در منطقه شما هشدار می دهد. طراحی Dark Sky بسیار زیباست و همچنین به شما امکان دستیابی به رادار هواشناسی را می دهد.

درست مانند این است که پیش گوی معروف هوا (psychic) را در جیبتان داشته باشید. دفعه بعدی که گرفتار باران شدید، از داشتن این برنامه خوشحال می شوید.

قیمت این برنامه 3.99 دلار است.

با 1Pasword هیچ وقت رمز عبور خود را فراموش نمی کنید

never-forget-your-passwords-again-with-1password رمز شما باید امن باشد. نرم افزار 1Pasword بهترین وسیله برای این کار است.

این برنامه ورودی های صفحات وب شما، اطلاعات حساس و رمز های ورودی را مدیریت می کند و همه چیز با یک رمز اصلی(که فقط شما آن را می دانید) محافظت می شود. بنابر این هکرها به هیچ عنوان نمی توانند به شما آسیب برسانند.

این نرم افزار رایگان است ولی برای ارتقای آن باید 9.99 دلار بپردازید.

نرم افزار Pocket به شما کمک می کند مقالات را ذخیره نمایید و بعدا آنها را بخوانید

pocket-will-help-you-save-articles-to-read-later نشانه گذاری (book marking) مقالات به ده سال پیش باز می گردد و الان وقت آن است که از نرم افزار Pocket استفاده کنید. این برنامه به شما اجازه می دهد صفحات وبی را که به آنها بر می خورید ذخیره کنید تا بعدا آنها را مطالعه کنید. خیلی از برنامه ها مکمل این برنامه است. به طور مثال مرورگر سافاری گوشی آیفون به این برنامه نیاز دارد تا به شما اجازه دهد مقالات را ذخیره کنید و یا فیلم ببینید.

این نرم افزار می تواند به طور خودکار داستان هایی که برای مطالعه آفلاین طراحی شده اند را دانلود کند. Pocket حتی توانایی خواندن متن ها را نیز دارد. همچنین شما میتوانید مقالاتی را از طریق همین نرم افزار با دوستانتان به اشتراک بگذارید. با این کار سرویس برنامه متوجه می شود شما چه برنامه هایی را بیشتر دوست دارید و مقالاتی در همان موضوع به شما پیشنهاد می کند.

Sworkit بهترین نرم افزار برای ورزش کردن

sworkit-is-the-best-workout-app.jpg

Sworkit دارای برنامه هایی است که حرکات ایروبیک، قدرتی، مقاومتی و کششی را آموزش می دهد و این برنامه برای تمام اهداف به کار می آید.

تحقیقات انجام شده، کارایی این نرم افزار را نشان داده اند. طی تحقیقی که توسط 30 تن از متخصصین ورزشی انجام شد، مشخص شده که این برنامه نزدیک ترین شباهت به دانشگاه های ورزشی آمریکا را دارد. نویسنده سایت tech insider ، کوین لوریا، قسم خورده است که آن را خریداری کند.

این برنامه دارای دو نسخه است. نسخه لایت (lite) که رایگان است و نسخه ی pro که 3.99 دلار قیمت دارد. نسخه پرو تبلیغات ندارد و برخی ویژگی های جدید به آن اضافه شده، مانند ساختن و ذخیره کردن لباس های ورزشی.

Spotify نرم افزاری عالی برای پخش موزیک در حال دانلود

spotify-is-a-great-app-for-streaming-music

Spotify نرم افزار عالی پخش موزیک در حال دانلود برای عموم مردم است. اکنون که بازار ساخت اینگونه نرم افزارها داغ است (برنامه هایی مانند سرویس موسیقی اپل) نرم افزار Spotify چند ویژگی جدید به خود اضافه کرده است. یکی از آن ها توانایی جستجوی هفتگی (Discover Weekly) است که در آن لیست پخشی ساخته می شود و برای دارندگان این برنامه به نمایش در می آید. این برنامه دارای قابلیت گوش دادن رایگان هم دارد. برای نسخه premium باید 9.99 دلار درهر ماه بپردازید و با این کار تمام ویژگی های برنامه مثل حالت آفلاین را آزاد کنید.

Gifage تنها کیبورد متحرکی که نیاز دارید

giffage-is-the-only-gif-keyboard-you-need هیچ تلفن همراه آیفونی بدون یک کیبورد متحرک کامل نیست. و این نرم افزار، بهترین اپ موجود در app storeاین زمینه در اپ استور است. وقتی که این نرم افزار را نصب کردید، می توانید در بین عکس های متحرک جستجو کنید که تقریبا برای تمام موضوع ها موجود است و در دسته بندی هایی مانند حیوانات و یا احساسات طبقه بندی شده اند.

VSCO Cam باعث بالا بردن کیفت عکس هایتان می شود

vsco-cam-will-make-your-pictures-look-better

اگر می خواهید عکس هایی که با گوشی هوشمندتان گرفته اید بهتر به نظر بیاید این نرم افزار مناسب این کار است. VSCO Cam قابلیت ویرایش بیشتری از برنامه هایی مانند اینستاگرام دارد. همچنین این نرم افزار افکت هایی دارد که دوربین شما را تبدیل به دوربین های قدیمی می کند.

VSCO Cam قابلیت همگام سازی رایگان با cloud را دارد و روی اکانت گرید شما (grid account) آپلود می شود و از این نظر دقیقا مانند اینستاگرام است با این تفاوت که اینستا بیشتر بر شبکه اجتماعی بودن تاکید دارد تا گرفتن عکس های زیبا.

Mint به شما کمک می کند تا در آمدتان را کنترل کنید

mint-will-help-you-budget-and-get-your-finances-under-contro

این نرم افزار به بانک شما وصل شده و خرج هایتان را کنترل می کند. Mint برای بودجه بندی پول های شما طراحی شده است. این نرم افزار می تواند قبض های شما را بپردازد و شما را از سود بانکی سپرده تان مطلع کند.

آبشار قدیمی (monument valley)

2514735-monument-valley-for-ios یک بازی زیبای گیج کننده است.

بازی سال اپل در سال 2014 هنوز هم جذاب است. این بازی به طور گیج کننده ای زیباست و دارای موسیقی های متن عالی می باشد. بدون شک این بازی یکی از برترین بازی های آیفون است.

قیمت این بازی 3.99 دلار است.

منبع: techinsider

ارسال نظر