اولین لپ تاپ ریزن با پردازنده AMD

ریزن Ryzen در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ از اولین لپ تاپ خود با پردازنده AMD رونمایی کرد که این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی و ۸ هسته است.

اولین لپ تاپ ریزن با پردازنده AMD

به گزارش کلیک ، لپ تاپ های گیمینگ در کامپیوتکس ۲۰۱۷ میدان را به دست گرفته بودند و بسیاری از لپ تاپ های گیمینگ از طرف بسیاری از کمپانی ها مانند MSI مورد استقبال قرار گرفت. ریزن نیز در این نمایشگاه از اولین لپ تاپ گیمینگ خود با پردازنده AMD رونمایی کرد. در واقع شاید بتوان این حرکت را، حرکتی مؤثر در وارد کردن پردازنده AMD به میدان دانست. مدت طولانی است که بسیاری از لپ تاپ های گیمینگ با پردازنده اینتل به بازار عرضه می شدند.

اولین لپ تاپ ریزن با پردازنده AMD

لپ تاپ گیمینگ ROG STRIX GL702ZC در واقع یک لپ تاپ میان رده گیمینگ است پس نمی توان انتظاری که از لپ تاپ های بالا رده را داریم از این لپ تاپ نیز داشته باشیم. در هر صورت باز هم این لپ تاپ حرفی برای گفتن دارد و دارای آخرین نسل از پردازنده AMD،Radeon RX 580 GPU می باشد.

اولین لپ تاپ ریزن با پردازنده AMD

با هشت هسته و یک پردازنده میان رده، باید دید قیمت این لپ تاپ گیمینگ خریدار را وسوسه می کند یا خیر، اگر قیمت این لپ تاپ قیمت مناسبی باشد به خوبی می تواند خریدار را میان دو راهی اینتل و AMD قرار دهد.

اولین لپ تاپ ریزن با پردازنده AMD

لپ تاپ ROG STRIX GL702ZC دارای صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی با پنل IPS و Full HD است و با AMD FreeSync به صورت on board عرضه می شود.

ارسال نظر