اولین گوشی هوشمند سامسونگ با تیونر تلویزیون دیجیتال عرضه شد

سامسونگ به تازگی گوشی Galaxy J2 DTV را عرضه کرده است. این گوشی دارای تیونر تلویزیون دیجیتال است و اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که دارای این قابلیت است و تنها در کشور فیلیپین عرضه می‌شود.

اولین گوشی هوشمند سامسونگ با تیونر تلویزیون دیجیتال عرضه شد

کلیک - تردیدی نیست که شرکت سامسونگ یکی از غول‌های فناوری است و در زمره پیشتازان این عرصه قرار دارد و در زمینه‌هایی همچون تولید فبلت‌های عالی، سخت افزار واقعیت مجازی، تلویزیون‌های منحنی و ساعت‌های هوشمند ۴G فعالیت گسترده‌ای دارد. این شرکت به تازگی یک گوشی هوشمند تاشو به نام Galaxy J2 DTV عرضه کرده است که دارای سیستم عامل اندروید ۶ Marshmallow است و مجهز به تیونر تلویزیون دیجیتال است. این گوشی یکی از مدل‌های گوشی Galaxy J2 سامسونگ است که در سال ۲۰۱۶ عرضه شده است و یادآور خاطرات گوشی‌های تاشوی قدیمی نیز است.

گوشی Galaxy J2 DTV تنها در کشور فیلیپین عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که مجهز به تیونر دیجیتال است. این گوشی دارای پردازنده چهار هسته‌ای اگزینوس ۳۴۵۷ و رم ۱ گیگابایتی است. حافظه داخلی این گوشی ۸ گیگابایت و دوربین اصلی آن نیز ۵ مگاپیکسل است.

Galaxy-J2-DTV-on-hanf

این گوشی مجهز به یک نمایشگر Super AMOLED ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۵۴۰*۹۶۰ است و به نظر نمی‌رسد دارای کیفیت خوبی باشد و یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری نیز نیروی این گوشی را تأمین می‌کند که کافی به نظر نمی‌رسد و احتمالا کاربران باید دائما گوشی خود را شارژ کنند. حال این سوال مطرح می‌شود آیا به جای استفاده از این گوشی با مشخصات نه چندان جالب، بهتر نیست از همان تلویزیون‌های معمولی استفاده کنیم؟

ممکن است در ظاهر به نظر برسد که این کار سامسونگ بی معنی باشد و تیونر تلویزیون دیجیتال تعبیه شده در این گوشی هم کارایی چندانی نداشته باشد. اما باید بدانید که سامسونگ برای عرضه این گوشی دلایل معقولی داشته است. طبق گزارشات منتشر شده فیلیپین در میان کشور‌های آسیا بدترین اینترنت را دارد؛ بنابراین شرکت‌هایی همچون نتفلیکس (تولید کننده مجموعه‌های تلویزیونی) و وبسایت Hulu (وبسایت ارائه دهنده آگهی، فیلم و کلیپ‌های تصویری) به سختی می‌توانند در این کشور فعالیت کنند؛ بنابراین Galaxy J2 DTV با تیونر دیجیتال می‌تواند تا حدودی استفاده از خدمات تلویزیونی را در این کشور میسر کند.

این گوشی در حال حاضر در فیلیپین با قیمت ۱۵۰ دلار در حال عرضه است. اما اگر کاربران در اروپا و آمریکا نیز قصد دارند از این گوشی استفاده کنند، باید بدانند که سیستم پخش تلویزیونی در فیلیپین با آمریکا و اروپا تفاوت دارد و ممکن است نتوانند از تیونر تلویزیون دیجیتال این گوشی استفاده کنند.

ارسال نظر