روش جدید پرداخت در فروشگاه ها از اتلاف وقت جلوگیری می کند

تجهیز شدن فروشگاه های دنیا به سیستم های پرداخت بدون باجه، خبر خوشی برای خریداران می شود تا از اتلاف وقت در باجه جلوگیری به عمل آید.

روش جدید پرداخت در فروشگاه ها از اتلاف وقت جلوگیری می کند

به گزارش کلیک، فروشگاه زنجیره ای Franprix، در حال تست یک روش پرداخت جدید است که به این منظور طراحی شده تا زمان صف ها را کوتاه کرده و با جایگزین کردن باجه های پرداخت قدیمی با اسکنرهای قابل حمل توسط پرسنل فروشگاه بتواند فضای فروشگاهی بیشتری را ایجاد کند.

پرسنل پرداخت از یک اسکنر قابل حمل سبک استفاده می کنند که به به شبکه وای فای فروشگاه متصل است و مانند یک حلقه در انگشت قرار می گیرد. در بدنه این حلقه یک پردازشگر کارت های بانکی پرتابل وجود دارد.
این سیستم IT جدید، کوپن های بلیط رستوران (کوپن های غذا) را نیز می پذیرد، که مصرف کنندگان شهری را به خرید غذای خود از Franprix تشویق می کند.
از ۳۱ مارس ۲۰۱۶ این سیستم در دو سوپرمارکت Franprix مورد استفاده آزمایشی قرار گرفته است، و این سیستم تا پایان سال ۲۰۱۶ در حدود ۱۰۰ فروشگاه نیز عملیاتی خواهد شد.
به گفته جان پل ماچت، مدیر عامل Franprix،" هدف ما این است تا برند خود را به عنوان یک فروشگاه صمیمی و مهمان نواز مطرح کنیم. ما می خواهیم به مصرف کنندگان خود نزدیک باشیم. "
" این بخشی از تصور کلی '' Mandarine '' است که به واسطه آن ما فضاهای کف را بازطراحی کرده ایم و تجربه فراگیرتر و راحت تری را برای مشتریان ایجاد کرده ایم. این سازگاری جدید به طور کامل با سیستم هماهنگ است و فضای آزاد شده در آینده برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان استفاده خواهد شد."
استفان توت از بخش توسعه Franprix اضافه می کند که، " همه چیز طوری طراحی شده تا یک خرید سریع و راحت را فرآهم کند."

منبع: BBC

ارسال نظر