بازی Middle-earth: Shadow of War را به صورت رایگان تجربه کنید

رسانه کلیک - هم اکنون نسخه رایگان بازی Middle-earth: Shadow of War را بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی ویندوزی دریافت کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

بازی Middle-earth: Shadow of War را به صورت رایگان تجربه کنید

بازی Middle-earth: Shadow of War یک اثر اکشن و نقش آفرینی جهان باز است که در سال گذشته میلادی توسط شرکت نامدار برادران وارنر (Warner Bros) عرضه شد. این عنوان ویدیویی به لطف داستان حماسی عمیق و گیم پلی درگیرکننده، در مقایسه با نسخه های قبلی عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و وجود تنوع عالی در مراحل، نبردها و دشمنان، Middle-earth: Shadow of War را به یک بازی بی نظیر و فوق العاده در مجموعه خود تبدیل کرده است.

حال، با گذشت تقریبا یک سال از عرضه این عنوان ویدیویی، شرکت برادران وارنر در جدیدترین بیانیه خود از انتشار نسخه رایگان بازی Middle-earth: Shadow of War بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی ویندوزی خبر داد.

بر این اساس، افرادی که همچنان در خصوص خرید این بازی مردد هستند، هم اکنون می توانند به صورت رایگان بخشی از گیم پلی بازی را تجربه کنند و با حال و هوای نبردهای حماسی و مکانیزم های مختلف آن آشنا شوند.

در نسخه رایگان بازی Middle-earth: Shadow of War می توانید ارتش منحصر به فرد خود از اورک ها را بسازید و با رهبری آن، به قلعه واقع در Mordor حمله کنید. سپس با نابودی تمامی دشمنان و فتح این قلعه، فرمانده آن را به قتل برسانید و یکی از فرمانده ها و پیروان وفادار خود را به عنوان فرمانده جدید قلعه منصوب کنید. جزئیات و اطلاعات دیگری در رابطه با محتویات این نسخه توسط سازندگان به اشتراک گذاشته نشده است.

در این باره، شرکت برادران وارنر نسخه رایگان بازی Middle-earth: Shadow of War را این چنین توصیف می کند:

ارتش منحصر به فرد و اختصاصی خود از پیروان و نیروهای اورک (Orc) بسازید و آن ها را برای حمله به قلب قلعه موردور (Mordor) رهبری کنید. فرمانده این قلعه را از پا دربیاورید و یکی از پیروان و افراد وفادار خود را به عنوان فرمانده جدید انتخاب کنید. حال پس از خرید نسخه نهایی و کامل بازی، این فرمانده از دستورات شما پیروی می کند و مطیع شما خواهد بود.

همچنین، حجم نسخه رایگان بازی Middle-earth: Shadow of War بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به ترتیب 36.06 گیگابایت و 22.4 گیگابایت گزارش داده شده است. البته، هنوز علت حجم بالای نسخه ایکس باکس وان بازی نسبت به نسخه پلی استیشن 4 آن مشخص نشده است. با این حال، ممکن است این اختلاف حجم به دلیل محتویات بیشتر نسخه آزمایشی بازی بر روی پلتفرم ایکس باکس وان باشد.

جدا از انتشار نسخه دمو و رایگان بازی Middle-earth: Shadow of War، چندی پیش استودیوی «مونولیث پروداکشنز» (Monolith Productions) به‌روزرسانی بزرگ و صدالبته مهمی را برای این عنوان ویدیویی منتشر کرد. در پی این به‌روزرسان، محتویات جدیدی نظیر پوسته جدید سلاح و زره شخصیت ها به بازی راه یافت و از همه مهمتر، یکی از نقاط منفی و ضعف بازی یعنی سیستم پرداخت درون برنامه ای که از همان ابتدا مورد انتقاد بازیکنان و گیمرها قرار گرفت، به طور کلی از بازی حذف شد.

به علاوه، سطح امتیاز (Level) بازیکنان در این به‌روزرسان افزایش یافته و هم اکنون گیمرها به کمک عناصر مختلف امتیازدهی و پشروی در گیم پلی و بخش چند نفره آنلاین می توانند سطح کاربری خود را به 80 برسانند. بهبود نمسیس ها (Nemesis) و اعمال تغییرات در بخش شخصی سازی و افزایش آزادی عمل بازیکنان در این بخش از جمله دیگر تغییرات و ویژگی های جدید این آپدیت محسوب می شود. شایان ذکر است که این به‌روزرسان هم اکنون به صورت کاملا رایگان بر روی همه پلتفرم قابل دریافت است.

بهتر است بدانید؛ بازی محبوب و مهیج Middle-earth: Shadow of War در تاریخ هجدهم مهر ماه سال گذشته (10 اکتبر سال میلادی 2017) بر روی کنسول های نسل هشتم دو شرکت مایکروسافت و سونی یعنی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در حال حاضر، نسخه کامل و نهایی بازی با قیمت 49.99 دلار در فروشگاه های پلی استینش استور، ایکس باکس لایو و استیم به فروش می رسد.

به علاوه، نسخه موبایل بازی Middle-earth: Shadow of War نیز چندی پیش در دسترس دارندگان گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل iOS و اندروید قرار گرفت. در این نسخه، بازیکنان در سرزمین های Mordor به صورت آنلاین با دشمنان ارتش اورک مبارزه می کنند که در ازای پیروزی، غنیمت و سرمایه آن ها بیشتر و بیشتر شده و در نهایت می توانند ارتش و آیتم های مختلف بازی را شخصی سازی کنند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال در پایان این خبر، فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را پس از تجربه نسخه رایگان بازی Middle-earth: Shadow of War با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر