با عناوین رایگان نیمه اول مهر شبکه ایکس باکس لایو همراه باشید

همان طور که اطلاع دارید، دو کمپانی بزرگ مایکروسافت و سونی جهت جلب رضایت تمامی کاربران شبکه های خود یعنی ایکس باکس لایو و پلی استیشن نتورک، هر ماه چند عنوان ویدیویی را با ارزش و قیمت های مختلف به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

با عناوین رایگان نیمه اول مهر شبکه ایکس باکس لایو همراه باشید

شبکه ایکس باکس لایو که تحت برنامه Games with Gold در حال ارائه بازی های رایگان به کاربران خود است، این ماه قیمت چند بازی نسبتا مشهور را به ۰ دلار (رایگان) تبدیل کرده است. حال با توجه به اینکه در اواسط ماه میلادی، مهلت دریافت برخی از بازی ها به اتمام می رسد، رسانه کلیک جهت یادآوری، لیست کامل این ماه (شهریور - مهر) را برای شما عزیزان آماده کرده است. البته رموندی ها در ماه سپتامبر، برای کاربران این شبکه یک سورپرایز در نظر گرفته اند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، طبق همیشه، ۴ عنوان ویدیویی به صورت رایگان در دسترس کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو قرار گرفته که دو بازی از آن، مخصوص کنسول ایکس باکس وان و دو بازی دیگر، مخصوص کنسول ایکس باکس ۳۶۰ است. به لطف قابلیت پشتیبانی از نسل گذشته (Backward Compatibility)، دارندگان کنسول های ایکس باکس وان نیز می توانند عناوین رایگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰ را دریافت و آن را در کنسول نسل هشتم خود اجرا کنند.

همان طور که در خبرهای قبلی به اطلاع شما رسانده ایم، نسخه نسل هشتم (ایکس باکس وان) بسته الحاقی پرطرفدار Assassin's Creed Chronicles: China، در این ماه به صورت رایگان قابل دریافت است. اگر خاطرتان باشد، قرار بود این بازی در تاریخ ۱۶ سپتامبر مصادف با ۲۶ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ به مدت یک ماه در اختیار کاربران گلد شبکه Xbox Live قرار گیرد. همچنین از تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) نسخه ایکس باکس ۳۶۰ بازی محبوب Mirror's Edge نیز رایگان شده و از آن جا که این بازی در لیست عناوین پشتیبانی از نسل گذشته وجود دارد، دارندگان کنسول ایکس باکس وان نیز می توانند آن را دریافت کرده و به صورت رایگان بازی کنند. پیشنهاد ما این است که در صورت نداشتن کنسول ایکس باکس وان، نسبت به دریافت این بازی اقدام کنید چرا که پس از دریافت، بازی Mirror's Edge برای همیشه در حساب کاربری شما ذخیره خواهد شد.

assassins-creed-chronicles-china

به علاوه، بازی Earthlock: Festival of Magic به ارزش ۲۹٫۹۹ دلار نیز در طول ماه سپتامبر (پنج‌ شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ الی جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵) رایگان شده و شما با مراجعه به صفحه این بازی در شبکه ایکس باکس لایو، می توانید آن را برای همیشه دریافت کنید. متاسفانه فرصت دریافت دو بازی WWE 2K16 (مخصوص کنسول ایکس باکس وان) و Forza Horizon (مخصوص کنسول ایکس باکس ۳۶۰) به اتمام رسیده و برای تجربه این دو عنوان ویدیویی، به ترتیب باید ۵۹٫۹۹ دلار و ۱۹٫۹۹ دلار پرداخت کنید.

حال به سورپرایز کمپانی مایکروسافت می رسیم! بر اساس گزارش وب سایت معتبر ویدیو گیمر، رموندی ها ضمن ارائه ۴ بازی رایگان، عنوان ویدیویی Splosion Man را نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران ایکس باکس ۳۶۰ قرار دادند. شایان به ذکر است، بازی Splosion Man از قابلیت پشتیبانی از نسل گذشته (Backward Compatibility) بهره می برد. بنابراین اگر یکی از کاربران کنسول نسل هشتم Xbox One هستید، قادر به دریافت این بازی نیز خواهید بود.

البته توجه داشته باشید که این عناوین ویدیویی رایگان، مخصوص کاربران گلد شبکه بزرگ ایکس باکس لایو در نظر گرفته می شوند و در صورتی که به عنوان کاربر معمولی در این شبکه مشهور عضو هستید، اجازه دریافت رایگان بازی های ویدیویی این ماه را نخواهید داشت. عضویت در شبکه ایکس باکس لایو بسیار آسان است. این سرویس، مزایای مختلفی از جمله ارائه چندین بازی رایگان در ماه، ارائه تخفیفات گسترده و بی نظیر، امکان تجربه عناوین ویدیویی به صورت آنلاین و... دارد. برای عضویت در این شبکه به عنوان کاربر گلد، باید اشتراک کاربران ویژه را خریداری کنید. این اشتراک به صورت یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله با قیمت های مختلفی در فروشگاه رسمی کمپانی مایکروسافت و ایکس باکس به فروش می رسد. البته ممکن است شما از عضویت و پرداخت هزینه آن تردید داشته باشید. شرکت مایکروسافت برای جلب نظر کاربران خود و رفع تمامی شک و تردیدها، کارت های آزمایشی به صورت ۲۴ ساعته، ۴۸ ساعته، ۷ روزه، ۱۴ روزه و... را با هزینه بسیار اندک برای فروش قرار داده است.

در زیر می توانید لیست کامل عناوین رایگان ماه سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۶ شبکه بزرگ ایکس باکس لایو را مشاهده کنید:

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس وان:

  • Earthlock: Festival of Magic - (قیمت بازی: ۲۹٫۹۹ دلار) از ۱ سپتامبر تا ۳۰ ماه سپتامبر (مصادف با پنج‌ شنبه ۱۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ تا جمعه ۹ مهر ماه سال ۱۳۹۵)
  • Assassin's Creed Chronicles: China - (قیمت بازی: ۹٫۹۹ دلار) از ۱۶ سپتامبر تا ۱۵ ماه اکتبر (مصادف با جمعه ۲۶ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ تا شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵)
  • WWE 2K16 - (قیمت بازی: ۵۹٫۹۹ دلار) از ۱۶ آگوست تا ۱۵ ماه سپتامبر (مصادف با سه شنبه ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۵ تا پنج‌ شنبه ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۵)

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰:

  • Forza Horizon - (قیمت بازی: ۱۹٫۹۹ دلار) از ۱ سپتامبر تا ۱۵ ماه سپتامبر (مصادف با پنج‌ شنبه ۱۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ تا پنج‌ شنبه ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۵)
  • Mirror's Edge - (قیمت بازی: ۱۴٫۹۹ دلار) از ۱۶ سپتامبر تا ۳۰ ماه سپتامبر (مصادف با جمعه ۲۶ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ تا جمعه ۹ مهر ماه سال ۱۳۹۵)

در پایان این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با عناوین رایگان ماه شهریور - مهر شبکه ایکس باکس لایو چیست؟ آیا شما از فرصت پیش آمده استفاده خواهید کرد؟ کدام یک از عناوین بالا جز عناوین مورد علاقه شماست؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر