نسخه کنسولی بازی Overwatch رایگان شد

بدون شک بازی Overwatch یکی از محبوب‌ترین و بهترین عناوین ویدیویی سال میلادی به شمار می‌رود. موفقیت این بازی توانست بار دیگر سازندگان یعنی بیلیزارد انترتیمنت را خشنود و فروشی همچون بازی شناخته شده وارکرافت را تکرار کند. حال سازندگان به دلیل این موفقیت بزرگ، تصمیم گرفتند که نسخه های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان بازی Overwatch را به صورت رایگان و صد البته محدود، در اختیار کاربران و طرفداران بازی قرار دهند. همچنین تخفیف بسیار وسوسه انگیزی در وب‌سایت رسمی بازی ارائه شده تا بازیکنانی که پس از تجربه نسخه رایگان بازی، علاقه مند این اثر ویدیویی شدند، با پرداخت هزینه اندک، نسخه کامل آن را دریافت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نسخه کنسولی بازی Overwatch رایگان شد

حال سازندگان به دلیل این موفقیت بزرگ، تصمیم گرفتند که نسخه های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان بازی Overwatch را به صورت رایگان و صد البته محدود، در اختیار کاربران و طرفداران بازی قرار دهند. همچنین تخفیف بسیار وسوسه انگیزی در وب‌سایت رسمی بازی ارائه شده تا بازیکنانی که پس از تجربه نسخه رایگان بازی، علاقه مند این اثر ویدیویی شدند، با پرداخت هزینه اندک، نسخه کامل آن را دریافت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، هفته گذشته استودیوی بازی سازی بیلیزارد انترتیمنت به صورت رسمی اعلام کرد که برنامه ویژه ای برای پایان هفته ترتیب دیده است. این برنامه ویژه، رایگان شدن جدیدترین اثر آنان است که به صورت رایگان در اختیار دارندگان دو کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قرار می گیرد. هم اکنون در حال سپری کردن پایان هفته جاری (میلادی) هستیم و زمان این پیشنهاد شگفت انگیز فرا رسیده است.

بنا به گفته استودیوی بیلیزارد، هم اکنون دارندگان کنسول های نسل هشتم می توانند با مراجعه به شبکه اختصاصی کنسول خود (پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو)، نسخه رایگان بازی اورواچ را دریافت نمایند. توجه داشته باشید که این عنوان ویدیویی پرطرفدار به مدت محدودی رایگان شده و شما تا ساعت ۴ بعد از ظهر روز ۱۲ سپتامبر سال میلادی جاری به وقت ایالات متحده آمریکا (سه شبنه ۲۳ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ و ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه قبل از ظهر به وقت ایران) فرصت دارید که آن را تجربه کنید.

درصورتی که شما یکی از دارندگان کنسول های کمپانی سونی یعنی پلی استیشن ۴ هستید، برای دریافت بازی Overwatch به صورت رایگان، کافیست به فروشگاه رسمی پلی استیشن مراجعه کرده و بر روی Overwatch Free Weekend کلیک نمایید. نسخه PlayStation 4 بازی اورواچ چیزی در حدود ۹ گیگابایت حجم دارد که باید آن را از طریق این شبکه دانلود کنید. حال اگر کنسول بازی شما، ایکس باکس وان می‌باشد، با مراجعه به فروشگاه ایکس باکس و کلیک بر روی دریافت بازی Overwatch Origins Edition Free Weekend، می توانید از این فرصت پیش آمده استفاده کرده و بازی را رایگان تجربه کنید. شایان به ذکر است که حجم نسخه ایکس باکس وان بازی اورواچ، ۱۵ گیگابایت است.

فراموش نکنید که این پیشنهاد تنها برای کاربران پلی استیشن پلاس و ایکس باکس لایو گلد در دسترس می باشد و درصورتی که شما جز کاربران عادی این دو شبکه هستید، امکان دریافت بازی اورواچ به صورت رایگان وجود نخواهد داشت. البته شما با پرداخت هزینه اندک، می توانید عضو این دو سرویس پرکاربرد شده و از تمامی مزایای آن (تخفیفات گسترده و فراوان، تجربه بخش چند نفره بازی های ویدیویی و...) بهره مند شوید. برای خرید اشتراک عضویت، به فروشگاه‌های رسمی این دو شبکه رجوع کنید.

overwatch-origins-edition-screen

نکته قابل توجه اینجاست که سازندگان نسخه کامل بازی اورواچ را در اختیار بازیکنان قرار نمی‌دهند اگرچه این نسخه شامل بیشتر محتویات بازی شده و تمامی شخصیت های آن قابل بازی هستند و بخش هایی همچون Quick Play، Custom Games، tutorials، تمامی رقابت‌ها و Weekly Brawl در آن وجود دارد. در طول تجربه این نسخه، قطعا XP هایی را دریافت می‌کنید که متاسفانه هرگز آن ها برای شما شمرده نمی‌شوند و آیتم‌های باز شده نیز به حساب نخواهند آمد. خبر خوش این است که اگر پس از اتمام مدت این پیشنهاد، شما نسخه کامل بازی اورواچ را خریداری کنید، تمامی اطلاعات شما بازگردانده می‌شود و اچیومنت‎‌ها، تروفی‌ها و... فعال خواهد شد.

همان طور که در بند اول خبر اشاره کردیم، ضمن رایگان شدن بازی اورواچ، سازندگان تخفیف بسیار وسوسه انگیزی را در وب‌سایت رسمی بازی در نظر گرفته اند. این تخفیف در جهت افزایش فروش بازی صورت گرفته به طوری که بازیکنان پس از تجربه نسخه رایگان بازی، اگر به آن علاقه مند شدند و اورواچ به یکی از عناوین محبوب آن ها تبدیل گشت، بتواند با پرداخت هزینه اندک نسخه کامل آن را برای همیشه دریافت کنند. این تخفیف ۱۰ دلاری تا روز ۱۵ سپتامبر سال میلادی جاری و ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر به وقت ایالات متحده آمریکا (۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ و ساعت ۱۱:۲۹ قبل از ظهر به وقت ایران) قابل استفاده می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید نسخه کامل بازی، بر روی این نوشته کلیک کنید. این میزان تخفیف برای بازی اورواچ تا به امروز مشاهده نشده و شما می‌توانید با پرداخت ۴۹٫۹۹ دلار، آن را برای همیشه خریداری نمایید.

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده توسط منابع معتبر خارجی، از زمان انتشار بازی تا به امروز، بیش از ۱۵ میلیون بازیکنان به سراغ تجربه این عنوان ویدیویی هیجان انگیز رفته اند که به دلیل آنلاین بودن بازی، تمامی آن‌ها نسخه اورجینال بازی را تهیه کرده اند و به همین خاطر، سود خوبی حاصل استودیوی بازی سازی بیلیزارد انترتیمنت شده است چرا که میزان فروش بازی با تعداد بازیکنان آن تقریبا برابر است.

بازی پرطرفدار بی‌نقص Overwatch در تاریخ ۲۴ می سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵، برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر گردید. تا به امروز هیچ بسته الحاقی (بسته گسترش دهنده بازی) برای این عنوان عرضه نشده و در برخی منابع معتبر مشاهده شده که سازندگان در آینده نزدیک، نقشه ها و محتویات جدید را به صورت رایگان در اختیار کاربران و بازیکنان سراسر جهان قرار خواهند داد.

بازی Overwatch در سبک نبرد میدانی اول شخص شوتر و به صورت چند نفره (آنلاین) می باشد که استودیوی بازی ساز بیلیزارد انترتیمنت در ساخت این عناوین ویدیویی تبحر دارد و قدرت خود را در سال ۲۰۰۴، با عرضه بازی World of Warcraft به رخ رقیبان و بازیکنان کشیده است. این عنوان به خوبی تمامی المان های سبک نبرد میدانی را حفظ کرده به طوری که گیمرها و منتقدان در نقد های خود، اعلام کردند که پس از چند ساعت از تجربه آن، معتاد بازی اور واچ شده اند و علاقه زیادی به این بازی جدید، پیدا کردند. همچنین تا به امروز، وب سایت های مختلف معتبر خارجی، بازی Overwatch را از تمامی جنبه ها نقد و بررسی کرده اند و نمراتی را نیز به این عنوان نسبت داده اند. رسانه کلیک، برخی از خلاصه نقدهای مهم را به همراه تمامی نمرات بازی، گردآوری کرده که در صورت تمایل برای مشاهده متن کامل این مقاله، بر روی این نوشته کلیک کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه بازی اورواچ چیست؟ آیا شما تا به امروز موفق به تجربه این عنوان پرطرفدار شده اید؟ در پایان این هفته میلادی، اورواچ را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر