نسخه رایگان PES 2016 برای PC منتشر شد

در ماه های گذشته، کمپانی شناخته شده Konami نسخه رایگان بازی پرطرفدار PES 2016 را برای کنسول های پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 منتشر کرده بود. به تازگی این کمپانی نسخه رایگان بازی پی اس 2016 را برای پلتفرم رایانه های شخصی نیز منتشر کرد و هم اکنون می توانید نسخه رایگان این بازی را از شبکه بزرگ استیم دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نسخه رایگان PES 2016 برای PC منتشر شد

به تازگی این کمپانی نسخه رایگان بازی پی اس 2016 را برای پلتفرم رایانه های شخصی نیز منتشر کرد و هم اکنون می توانید نسخه رایگان این بازی را از شبکه بزرگ استیم دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، روز گذشته کمپانی کونامی نسخه رایگان بازی Pro Evolution Soccer 2016 را برای رایانه های شخصی در شبکه استیم قرار داد. البته در نسخه رایگان این بازی یک سری محدودیت هایی برای کاربران و گیمرها در نظر گرفته شده است. شما در قسمت "entry-level" می توانید بین هفت تیم نامدار جهان به نام های Bayern Munich, Juventus, AS Roma, Brazil, و France به رقابت بپردازید.

همچنین کونامی اعلام کرد که در نسخه رایگان free-to-play بازی Pro Evolution Soccer 2016 گیمرها و کاربران می توانند به قسمت تمرین بازی و ساخت باشگاه های شخصی (myClub) دسترسی داشته باشند. در صورتی که قصد دارید به بخش های دیگری بازی دسترسی داشته باشید، باید نسخه نهایی و کامل این بازی را از شبکه بزرگ استیم خریداری کنید.

با انتشار نسخه رایگان بازی پی اس 2016 برای رایانه های شخصی، در حال حاضر این نسخه برای تمامی پلتفرم ها به جز دو کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360، قابل دسترس می باشد. اگر شما یکی از دارندگان کنسول های کمپانی مایکروسافت هستید باید بدانید که کونامی تا به امروز صحبتی از عرضه این نسخه برای این دو کنسول مایکروسافت نکرده و ممکن است در آینده شاهد عرضه نسخه رایگان این بازی برای کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 نباشیم.

در پایان این خبر شایان به ذکر است که بازی پرطرفدار Pro Evolution Soccer 2016 در تاریخ 15 سپتامبر سال میلادی 2015 برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر گردید. این بازی نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت های زیادی کرده و توانسته رضایت بیشتر منتقدان و گیمرها را کسب کند. برای مثال، وب سایت معتبر گیم اسپات نمره 9 از 10 را داده است. البته نمره موجود در شبکه استیم این بازی چنگی به دل نمی زند و شبکه استیم نمره 6 از 10 را به این بازی داده است. در هر صورت اگر یکی از طرفداران فرانچایز Pro Evolution Soccer هستید، از فرصت پیش آمده استفاده کنید و این بازی را به صورت رایگان دریافت کنید.

دیدگاه شما در رابطه با نسخه رایگان بازی Pro Evolution Soccer 2016 چیست؟ آیا شما این نسخه را از شبکه استیم دریافت کرده و یا خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر